Gå til innhold

sexløst ekteskap......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg???? Jeg har vært gift i snart to år, har vært sammen i fem...noen måneder begynte sexlivet vårt å dabbe veldig av....og det har ikke endret seg til det bedre...nå er det nede i hver tredje måned...han vil rett og slett ikke!!! Har prøvd å prate om det og får til svar at han ikke har lyst, har så mye å tenke på osv....jeg orker snart ikke mer, kan man leve i et sexløst ekteskap da..er det meg som er håpløs?? Han sier at det ikke har noe med meg å gjøre...HJELP MEG!!!!

Gjest anonym fyr
Skrevet

Oppfordrer deg til å få ham med til legen og ta en helsesjekk med blodprøver osv. Ved noen sykdommer er det vanlig at redusert sexlyst følger med.

Kjenner et tilfelle som ligner deres. Det viste seg at fyren hadde en leversykdom. Redusert sexlyst oppstår ikke av seg selv.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Mannen min har heller ikke så ofte lyst til sex. Vel; det er feil. Han har lyst, men gidder ikke. Sliten etter jobb, eller stress kan forårsake at man mister lysten. Ikke mas på ham, men kos sammen. Vet det er frustrerende.

Gjest gomle
Skrevet

Hvis han ikke er villig til å endre på det, så må du nesten vurdere om du orker å leve i et sexløst ekteskap, eller om du skal forlate ham. Nytter ikke å presse ham iallfall, det gjør det nok bare verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...