Gå til innhold

Norsk "superstjerne"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest thihi
Skrevet

Tror jeg og skal bli superstjerne da! :) Sikkert like flink som henne hvis jeg får noen til å synge for meg!

Skrevet

Juks og bedrag.

Sånne som hu, skulle blitt truet til å synge live.

Skrevet

Dette må jeg si kom som en mega BOMBE for meg asså *himler med øynene*

Hehe... har man pupper og lår går det meste...

Så idag går turen til studio... Har da planer om å bli rik;)

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Norges svar på milli vanilli :o))

Hehe, tenkte tanken. Det rare er jo at noen tør gjøre det igjen med tanke på styret rundt da Milli Vanilli ble avslørt. Som om karisma er nok.. *riste på hodet*

Gjest frøken lurifaks
Skrevet

Jeg kommenterte faktisk dette første gangen jeg så henne på musikk video. Synes ikke det så ut som ordene tilhørte henne, på en måte. Det sa jeg til samboeren. Gjett om vi ler nå. Og gjett om jeg liker å ha rett!

Pappa Bjørn
Skrevet

"Menatte når du lissom har sånne puppær somm mej ikke sant så må du lissom gjøre det du kan for å redde verden da lissom ikke sant?"

Skrevet

Tror jeg og skal bli superstjerne da! :) Sikkert like flink som henne hvis jeg får noen til å synge for meg!

Men da har du altså utseendet og kroppen?

:o)

Skrevet

Norges svar på milli vanilli :o))

Hehe!

Og så hadde vi jo Boyzvoice-filmen som også tok dette på kornet.

Skrevet

Uff dette blir for dumt, får håpe folk ikke bruker penger på eventuelle nye cdèr som dukker opp av dama. Men uansett hvorfor gidder noen å satse på ei dame som ikke kan synge? det kan vel ikke holde i lengden? Eller, vi har jo britney da, hun selger jo som bare det hun så lenge hun ikke begynner å kle på seg.

Gjest thihi
Skrevet

Men da har du altså utseendet og kroppen?

Var ikke det jeg mente da..... Er jo ikke alle "superstjerner" som har vært nakenmodell før da....

Annonse

Skrevet

Var ikke det jeg mente da..... Er jo ikke alle "superstjerner" som har vært nakenmodell før da....

Hehe.

Neida - jeg tenkte vel som så at noe må man ha for at noen gidder å profilere en som superstjerne. Og har man ikke stemmen så har man kanskje utseendet ...?

Gjest ikke bra nei
Skrevet

Uff dette blir for dumt, får håpe folk ikke bruker penger på eventuelle nye cdèr som dukker opp av dama. Men uansett hvorfor gidder noen å satse på ei dame som ikke kan synge? det kan vel ikke holde i lengden? Eller, vi har jo britney da, hun selger jo som bare det hun så lenge hun ikke begynner å kle på seg.

..eller synge live(..)

Gjest Daisy
Skrevet

"- Hun er søt å se på. Og så er hun karismatisk. "

*rister på hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...