Gjest er vi ikke flinke ? Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220685 0 Siter
Gjest thihi Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Tror jeg og skal bli superstjerne da! Sikkert like flink som henne hvis jeg får noen til å synge for meg! 0 Siter
shandy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Juks og bedrag. Sånne som hu, skulle blitt truet til å synge live. 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Dette må jeg si kom som en mega BOMBE for meg asså *himler med øynene* Hehe... har man pupper og lår går det meste... Så idag går turen til studio... Har da planer om å bli rik;) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Norges svar på milli vanilli )) Hehe, tenkte tanken. Det rare er jo at noen tør gjøre det igjen med tanke på styret rundt da Milli Vanilli ble avslørt. Som om karisma er nok.. *riste på hodet* 0 Siter
Gjest frøken lurifaks Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg kommenterte faktisk dette første gangen jeg så henne på musikk video. Synes ikke det så ut som ordene tilhørte henne, på en måte. Det sa jeg til samboeren. Gjett om vi ler nå. Og gjett om jeg liker å ha rett! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 "Menatte når du lissom har sånne puppær somm mej ikke sant så må du lissom gjøre det du kan for å redde verden da lissom ikke sant?" 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Tror jeg og skal bli superstjerne da! Sikkert like flink som henne hvis jeg får noen til å synge for meg! Men da har du altså utseendet og kroppen? ) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Norges svar på milli vanilli )) Hehe! Og så hadde vi jo Boyzvoice-filmen som også tok dette på kornet. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Uff dette blir for dumt, får håpe folk ikke bruker penger på eventuelle nye cdèr som dukker opp av dama. Men uansett hvorfor gidder noen å satse på ei dame som ikke kan synge? det kan vel ikke holde i lengden? Eller, vi har jo britney da, hun selger jo som bare det hun så lenge hun ikke begynner å kle på seg. 0 Siter
Gjest thihi Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Men da har du altså utseendet og kroppen? ) Var ikke det jeg mente da..... Er jo ikke alle "superstjerner" som har vært nakenmodell før da.... 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Var ikke det jeg mente da..... Er jo ikke alle "superstjerner" som har vært nakenmodell før da.... Hehe. Neida - jeg tenkte vel som så at noe må man ha for at noen gidder å profilere en som superstjerne. Og har man ikke stemmen så har man kanskje utseendet ...? ) 0 Siter
Gjest ikke bra nei Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Uff dette blir for dumt, får håpe folk ikke bruker penger på eventuelle nye cdèr som dukker opp av dama. Men uansett hvorfor gidder noen å satse på ei dame som ikke kan synge? det kan vel ikke holde i lengden? Eller, vi har jo britney da, hun selger jo som bare det hun så lenge hun ikke begynner å kle på seg. ..eller synge live(..) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 "- Hun er søt å se på. Og så er hun karismatisk. " *rister på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.