Gå til innhold

Er du overvektig?

Anbefalte innlegg

Gjest Klorin
Skrevet

Må innrømme at jeg selv er en del overvektig.Hva med deg?

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• tonil

5

• Pappa Bjørn

4

• sigga

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg veier 90 kilo, og er ca. 30 - 35 cm høy.

Men det er når jeg ligger på ryggen.

*?*

Skrevet

Nei, men jeg har vært. Har gått ned 15,5 kilo vha Grete Roede og er nå normalvektig.

Annonse

Skrevet

Nei, er 181 høy og veier litt over 70 kilo og er godt trent.

fuji1365380447
Skrevet

Tja, det begynner å hjelpe nå. Har tatt av meg 8 kg siden jul, og har blitt i mye bedre form.

Men jeg har enn å litt å gå på før jeg er i optimal bikini-form...

175 cm høy - 79 kg.

Gjest thetraveller
Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Hva jeg veier aner jeg ikke, men klærne sitter som de skal, de :o) Er i god form også.

laguna1365380434
Skrevet

Nei. Jeg tror jeg veier akkurat passe.

Jeg har lyst til å miste et par kilo før bikinisesongen står for døren, men det går på luksusproblemkontoen.;)

Skrevet

Nei. Husker heller ikke sist jeg veide meg, har ikke vekt.

Apropos det... nå kom jeg på hvorfor jeg logget inn. Skulle jo stille et spørsmål... :)

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg har det kona kaller for "godpute". Men nå er den faktisk på retrettens vei, så jeg håper jeg kan gå i bikini til sommeren. Har aldri hatt tro på slankemiddler, men har faktisk brukt et tilskudd nå som har fungert noe voldsomt. Jeg blir rett og slett mett av mye mindre mat enn før.

Annonse

Skrevet

nei, men jeg har litt overflødig etter en fødsel for 10 måneder siden.

Skrevet

Nei, men jeg ser for meg at jeg ikke kommer til å holde meg så lenge, kiloene tusler på år etter år :P

Gjest hehehe
Skrevet

Jeg har det kona kaller for "godpute". Men nå er den faktisk på retrettens vei, så jeg håper jeg kan gå i bikini til sommeren. Har aldri hatt tro på slankemiddler, men har faktisk brukt et tilskudd nå som har fungert noe voldsomt. Jeg blir rett og slett mett av mye mindre mat enn før.

Du skal gå i bikini?

serendipity
Skrevet

Tja... et par tre kilo ned hadde vært greit, men er ikke overvektig.

Skrevet

Er det lov å spørre hva slags tilskudd det er????

Kunne hatt god bruk for det selv.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nei, jeg er akkurat passe men det er vanskelig å ikke gå ned i vekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...