Gå til innhold

Er du overvektig?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Er det lov å spørre hva slags tilskudd det er????

Kunne hatt god bruk for det selv.

Med vennlig hilsen

Bio Slim fra Biosan. Jeg fant det i restekassa på 'Vita, men er nå på desperat jakt etter mere. Jeg har aldri vært noe på søtsaker og kaker og annet søtt, men er svak for god mat og litt for mye av det. Etter å ha tatt disse bare en 2-3 dager merket jeg at jeg ble fortere mett, spiste mye mindre måltider og må ærlig talt røske litt i meg selv for jeg blir uvel av å spise for lite. Helt sant.

Jeg spiser ca halvparten nå i forhold til hva jeg gjorde på mitt verste, men er god og mett og har ikke lyst på noe. Når jeg kjenner jeg er nødt til å spise litt men egentlig ikke har lyst på mat har det gått i epler, pærer og cherrytomater.

For meg så var dette suverent, for dette er ikke den typen middel mat fort raser opp i vekt a etterpå, for det viktigste for meg er å spise mindre enn periode slik at magesekken blir mindre. Da er det mye lettere å holde det vedlike siden magemålet er mindre.

Du burde prøve om du får tak i dem, men jeg er redd dette er et slag som skulle ut av hyllene siden de var på utsalg.

Lykke til.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• tonil

5

• Pappa Bjørn

4

• sigga

2

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn
Skrevet

Du skal gå i bikini?

Er det ikke likestilling da? Enten skal alle stå å tisse ellers så skal alle sitte å tisse.

Jeg er solidarisk.

Skrevet

Bio Slim fra Biosan. Jeg fant det i restekassa på 'Vita, men er nå på desperat jakt etter mere. Jeg har aldri vært noe på søtsaker og kaker og annet søtt, men er svak for god mat og litt for mye av det. Etter å ha tatt disse bare en 2-3 dager merket jeg at jeg ble fortere mett, spiste mye mindre måltider og må ærlig talt røske litt i meg selv for jeg blir uvel av å spise for lite. Helt sant.

Jeg spiser ca halvparten nå i forhold til hva jeg gjorde på mitt verste, men er god og mett og har ikke lyst på noe. Når jeg kjenner jeg er nødt til å spise litt men egentlig ikke har lyst på mat har det gått i epler, pærer og cherrytomater.

For meg så var dette suverent, for dette er ikke den typen middel mat fort raser opp i vekt a etterpå, for det viktigste for meg er å spise mindre enn periode slik at magesekken blir mindre. Da er det mye lettere å holde det vedlike siden magemålet er mindre.

Du burde prøve om du får tak i dem, men jeg er redd dette er et slag som skulle ut av hyllene siden de var på utsalg.

Lykke til.

Tusen takk, skal se om jeg klarer å få tak i det.

Har jo tydelig hatt god virkning på deg da!

Må jo være kjempebra, istedet for å gå å sulte.

Lett for å spise for mye av god mat jeg også. Kaker og søtsaker spiser jeg stort sett aldri.

Håper jeg får tak i, så skal jeg prøve det.

Med vennlig hilsen

Gjest misunnelig!
Skrevet

Nei, jeg er akkurat passe men det er vanskelig å ikke gå ned i vekt.

Luksusproblem! Heldig er du!

Skrevet

Luksusproblem! Heldig er du!

Det hadde vært et luksusproblem hvis jeg hadde hatt penger til mat. Akkurat nå er regningsbunken større enn inntekta så denne måneden blir det ikke mat på oss hvis ikke sosialkontoret hjelper.

Husleie, 2 strømregninger, telefonregning, forsikring og skolepenger - 17 000 kr. Hurra

mariaflyfly
Skrevet

Har fem kilo igjen til matchvekt før svangerskap. Trivselsvekta er to kilo under det igjen.

Annonse

Skrevet

Tja, jeg har vel skjønt at det har kommet noen kilo sigende på sånn litt etter litt her.

Ønska meg vekt i bursdagsgave(!) for tre uker siden og fikk et lite sjokk. 11 kg tyngre enn sist jeg veide meg - for ca 6,5 år siden.

Nå har jeg gått ned 2,7 kg på 2,5 uker. (Ja, her veies det i gram ...). Jeg skal de 11 ned igjen - eller i alle fall 7-8.

Skrevet

Lykke til.

Hei igjen.

Ringte helsekosten hjemme for å få tak i tablettene. De hadde riktignok ikke på lager, men de skulle bestille det for meg, så til tirsdag skulle hun ha fått den inn.

Verdt et forsøk å prøve de i allefall. For å venne seg til å spise mindre posjoner.

Ha det bra

Vennlig hilsen

Pappa Bjørn
Skrevet

Hei igjen.

Ringte helsekosten hjemme for å få tak i tablettene. De hadde riktignok ikke på lager, men de skulle bestille det for meg, så til tirsdag skulle hun ha fått den inn.

Verdt et forsøk å prøve de i allefall. For å venne seg til å spise mindre posjoner.

Ha det bra

Vennlig hilsen

Lykke til. Håper du får like god effekt som det jeg gjør. Sa de hvor mye de kostet? jeg burde hatt for en måned eller to til.

Gjest prioritering
Skrevet

Det hadde vært et luksusproblem hvis jeg hadde hatt penger til mat. Akkurat nå er regningsbunken større enn inntekta så denne måneden blir det ikke mat på oss hvis ikke sosialkontoret hjelper.

Husleie, 2 strømregninger, telefonregning, forsikring og skolepenger - 17 000 kr. Hurra

heller røyk enn mat!

Skrevet

heller røyk enn mat!

Den var vel unødvendig vel??

Annonse

Skrevet

Lykke til.

Du kan jo sende e-mail eller ringe produsenten og spørre:

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/biosan_pharma_as/1954328870.htm

Skrevet

Lykke til. Håper du får like god effekt som det jeg gjør. Sa de hvor mye de kostet? jeg burde hatt for en måned eller to til.

Det kostet 132,- for 60 kapsler og 232,- for 120 kapsler.

Det er iallefall verdt et forsøk. Håper på like god virkning som du har hatt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

heller røyk enn mat!

Jeg kutter heller ut maten til meg selv og røyker men ungene får mat hver dag.

Skrevet

heller røyk enn mat!

Kanskje de overvektige bør prioritere røyk, men de undervektige kan prioritere mat...

Fra spøk til revolver. Jeg husker godt da jeg ikke hadde penger til mat (gikk og ventet på studilån). Til slutt betrodde jeg meg til noen skolevenninner. Om kvelden kom en av dem hjem til meg med masse mat; hun hadde fortalt det til min kusine som bodde vegg i vegg med henne og fått med mat fra henne og. Aldri har vel mat smakt så godt!

Gjest ikke heelt
Skrevet

Er 176 cm høy og 64 kilo , men kunne godt tenke meg å være 60 som før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...