Gå til innhold

Er du overvektig?

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor
Skrevet

Nei, jeg veier akkurat passe tror jeg. Men kunne godt vært i bedre form. Det er så vanskelig å komme i gang..

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• tonil

5

• Pappa Bjørn

4

• sigga

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest feita
Skrevet

Ja jeg er 22 år, 169 cm og 74 kg. uffuffuff! Off I go to the trening!

Gjest liten og rund
Skrevet

Ja!!!!

Jeg er under 160 (ille nok det) og veier 65 kg.

Flau kogger jeg meg av.

kjerringskinn
Skrevet

Nix, ikke overvektig men ca 30 cm underlang!

Skrevet

Nei, har faktisk endel klær i str 16 år.

Jeg har en del klær i str 44 (år?)

Annonse

Skrevet

Nei. Sånn passe? Magen kunne vært litt flatere og lårene litt fastere, men det er fordi jeg ikke trener. :o) 152/52.

Gjest Daisy
Skrevet

Nei. Men jeg går gjerne ned 5 kilo. Men det tror jeg nesten alle jenter sier hvis du spør (enten 5 kilo ned eller opp)

Gjest Daisy
Skrevet

Luksusproblem! Heldig er du!

Det er slett ikke noe luksusproblem. Det er ikke noe hyggelig å være for tynn heller. Problemet er at andre tror at å være tynn er bare fryd og gammen og man hører ofte kommentarer.

Been there, done that.

Skrevet

Nei. Men jeg går gjerne ned 5 kilo. Men det tror jeg nesten alle jenter sier hvis du spør (enten 5 kilo ned eller opp)

Opp, takk, hvis du er ønskefeen.

Gjest Daisy
Skrevet

Opp, takk, hvis du er ønskefeen.

Skal se hva jeg kan ordne. Men i morgen kan jeg ikke, skal spise middag med tannfeen og John Blund.

Skrevet

Skal se hva jeg kan ordne. Men i morgen kan jeg ikke, skal spise middag med tannfeen og John Blund.

Hils dem, jeg trenger ikke tannfeen altså men det hadde vært greit om Jon Blund hadde strødd litt mer drømmestoff over meg om natta og ikke så mye om dagen :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Hils dem, jeg trenger ikke tannfeen altså men det hadde vært greit om Jon Blund hadde strødd litt mer drømmestoff over meg om natta og ikke så mye om dagen :o)

Ja, til meg også. Er litt sinna på han for tiden.

Han har jo mye å gjøre da, ikke rart det blir litt rot i systemet.

Annonse

Skrevet

Ja, til meg også. Er litt sinna på han for tiden.

Han har jo mye å gjøre da, ikke rart det blir litt rot i systemet.

Kanskje han er en tur hos Laguna og jeg er nestemann :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje han er en tur hos Laguna og jeg er nestemann :o)

Får håpe det. Jeg skal på skolen klokken åtte i morgen, men sov to timer på sofaen i sted....

Skrevet

Får håpe det. Jeg skal på skolen klokken åtte i morgen, men sov to timer på sofaen i sted....

Jeg klarte å ikke sovne fra torsdagsklubben. Unikt at jeg ikke sov et par timer fra åtte og utover.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg klarte å ikke sovne fra torsdagsklubben. Unikt at jeg ikke sov et par timer fra åtte og utover.

Jeg sover aldri så sent. Våkner som regel litt opp i åtte-ni tiden. Blir sjelden trøtt etter det. Men 16-18 er et helvete for meg :P

Gjest misunnelig!
Skrevet

Det er slett ikke noe luksusproblem. Det er ikke noe hyggelig å være for tynn heller. Problemet er at andre tror at å være tynn er bare fryd og gammen og man hører ofte kommentarer.

Been there, done that.

Tenker ikke på så voksne folk nå, men for oss unge er det klart en fordel å være tynn. Klærne blir ikke laga for oss som før var "normal". Kanskje en tankevekker at barn ned i ti årsalderen kan kjøpe klær på kvinneavdelingen, fordi str er så små,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...