damedame Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Har hatt lite matlyst nå i det siste (mon tro om det er varmen?), og skulle gjerne hatt tips om sunn mat som gir mye energi, men ikke fyller opp. Banan og sjokolade er uaktuelt. Noen som har tips? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Kjøp en billig blender,(om du ikke har, du får en rimelig&brukbar en for en ca400 kr) og lag deg div smoothies med frukt du liker godt. Jeg synes det yummi, og blir mett en stund. Greit om jeg ikke er noe særlig sulten, men må ha noe i magen. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Branflakes med melk er godt og sundt, og holder meg mett lenge. Yoghurt med müsli. Lag en god salat med pasta og skinke i (ta ellers i det du liker)+dressing: press hvitløk/litt olivenolje i/sitronsaft. Knekkebrød med gulost og paprika. 0 Siter
Gjest kylling er godt Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Kylling er sunt, du blir mett men ikke slapp. Så det er ikke tung mat. Spiser det alltid om jeg trenger mye enegri når jeg skal jobbe mye på ettermiddagen. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Kylling er sunt, du blir mett men ikke slapp. Så det er ikke tung mat. Spiser det alltid om jeg trenger mye enegri når jeg skal jobbe mye på ettermiddagen. Kylling er sundt, ja - men det har ikke høyt energi-innhold. Blant kjøttproduktene som står listet opp i min kaloritabell, så er kylling(-bryst, uten skinn) det med lavest energi-innhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.