Gjest hvordan gjør jeg dette? Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Har avtale om å møte en kjekk mann på søndag ettermiddag (jobber formiddag). Nå fikk jeg nettopp melding fra en ny venninne som jeg liker godt, men så altfor sjelden ser. Bor i forskjellige byer. Hun lurte på om vi kunne møtes søndag ettermiddag. Hva gjør jeg? 0 Siter
soleil Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du disser ikke venninna, men avtaler å møte kjekkasen på lørdag eller en annen dag. 0 Siter
Gjest 3 måter Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Si til venninna di at du har avtale på søndag, og spør om ikke dere kan møtes en anna dag. Hvis ikke det passer så får du høre med mannen om det ikke passer en anna dag. Hvis ikke så får dere møtes alle tre. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 da svarer du: SYND!!! jeg har allerede en avtale, vi får ta det igjen senere koz Gunda 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du sier såklart at du har en avtale, og spør om dere kan treffes om formiddagen, evt. en annen dag, isteden. Har en sagt ja til en, bryter en ikke den avtalen fordi noe annet dukker opp. Too bad for denne venninna, men jeg syns ikke det er grunn til å bryte en avtale du allerede har inngått. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Si til venninna di at du har avtale på søndag, og spør om ikke dere kan møtes en anna dag. Hvis ikke det passer så får du høre med mannen om det ikke passer en anna dag. Hvis ikke så får dere møtes alle tre. HAHA..... var den ment morsom? 0 Siter
Gjest 3 måter Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 HAHA..... var den ment morsom? Egentlig ikke. Kommer jo an på henne som spør, om hvordan hun vil gjøre dette. Alle er vi forskjellige. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Egentlig ikke. Kommer jo an på henne som spør, om hvordan hun vil gjøre dette. Alle er vi forskjellige. unnskyld, det var bare det 3.alternativet ditt jeg syntes var morsomt. Å ha med ei venninne på en spennende første date, lissom.. Men for noen er vel det også ålreit, som du sier... Sorry. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Si til venninna di at du har avtale på søndag, og spør om ikke dere kan møtes en anna dag. Hvis ikke det passer så får du høre med mannen om det ikke passer en anna dag. Hvis ikke så får dere møtes alle tre. Hadde en fyr tatt med seg kompisen sin på den første daten så hadde jeg blitt veldig mistenksom og det er ikke sikkert jeg hadde giddet møte ham igjen nei. 0 Siter
Gjest 3 måter Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hadde en fyr tatt med seg kompisen sin på den første daten så hadde jeg blitt veldig mistenksom og det er ikke sikkert jeg hadde giddet møte ham igjen nei. Fikk ikke med meg at det var første date. Bare at det var en kjekk mann. Men det var tre forskjellige måter å løse problemet på. Samme passer ikke alle. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Møter venninna. Mannen kan du møte senere. 0 Siter
petter smart Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 unnskyld, det var bare det 3.alternativet ditt jeg syntes var morsomt. Å ha med ei venninne på en spennende første date, lissom.. Men for noen er vel det også ålreit, som du sier... Sorry. Er det ikke alle menns drøm å ha en trekant med to kvinner da? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Er det ikke alle menns drøm å ha en trekant med to kvinner da? det kan ikke jeg uttale meg om! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.