Gå til innhold

Dilemma

Gjest hvordan gjør jeg dette?

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan gjør jeg dette?
Skrevet

Har avtale om å møte en kjekk mann på søndag ettermiddag (jobber formiddag).

Nå fikk jeg nettopp melding fra en ny venninne som jeg liker godt, men så altfor sjelden ser. Bor i forskjellige byer. Hun lurte på om vi kunne møtes søndag ettermiddag.

Hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Skrevet

Du disser ikke venninna, men avtaler å møte kjekkasen på lørdag eller en annen dag.

Gjest 3 måter
Skrevet

Si til venninna di at du har avtale på søndag, og spør om ikke dere kan møtes en anna dag. Hvis ikke det passer så får du høre med mannen om det ikke passer en anna dag. Hvis ikke så får dere møtes alle tre.

Skrevet

da svarer du:

SYND!!! jeg har allerede en avtale, vi får ta det igjen senere :) koz Gunda

Skrevet

Du sier såklart at du har en avtale, og spør om dere kan treffes om formiddagen, evt. en annen dag, isteden.

Har en sagt ja til en, bryter en ikke den avtalen fordi noe annet dukker opp.

Too bad for denne venninna, men jeg syns ikke det er grunn til å bryte en avtale du allerede har inngått.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Si til venninna di at du har avtale på søndag, og spør om ikke dere kan møtes en anna dag. Hvis ikke det passer så får du høre med mannen om det ikke passer en anna dag. Hvis ikke så får dere møtes alle tre.

HAHA..... var den ment morsom?

Annonse

Gjest 3 måter
Skrevet

HAHA..... var den ment morsom?

Egentlig ikke. Kommer jo an på henne som spør, om hvordan hun vil gjøre dette. Alle er vi forskjellige.

Skrevet

Egentlig ikke. Kommer jo an på henne som spør, om hvordan hun vil gjøre dette. Alle er vi forskjellige.

unnskyld, det var bare det 3.alternativet ditt jeg syntes var morsomt. Å ha med ei venninne på en spennende første date, lissom.. Men for noen er vel det også ålreit, som du sier... Sorry.

Skrevet

Hadde en fyr tatt med seg kompisen sin på den første daten så hadde jeg blitt veldig mistenksom og det er ikke sikkert jeg hadde giddet møte ham igjen nei.

Gjest 3 måter
Skrevet

Hadde en fyr tatt med seg kompisen sin på den første daten så hadde jeg blitt veldig mistenksom og det er ikke sikkert jeg hadde giddet møte ham igjen nei.

Fikk ikke med meg at det var første date. Bare at det var en kjekk mann.

Men det var tre forskjellige måter å løse problemet på. Samme passer ikke alle.

petter smart
Skrevet

unnskyld, det var bare det 3.alternativet ditt jeg syntes var morsomt. Å ha med ei venninne på en spennende første date, lissom.. Men for noen er vel det også ålreit, som du sier... Sorry.

Er det ikke alle menns drøm å ha en trekant med to kvinner da?

Skrevet

Er det ikke alle menns drøm å ha en trekant med to kvinner da?

det kan ikke jeg uttale meg om!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...