Gjest Kjøttfarse Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Noen som vet hvor mye man får i bot hvis man kjører med falske skilter på en bil? 0 Siter
Mistera Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Blir sett på som dokumentforfalskning, så en bot må reknes med, sikkert fra 2000- og oppover... kan få fengsel og! 0 Siter
Goliath Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du blir vel avskiltet tenker jeg.....he-he. Ærlig talt så aner jeg ikke, men i tillegg til boten for å kjøre uten gyldige skilt (hvor stor den nå er?) så risikerer du vel å bli anmeldt for forfalskning. Og det betyr noe mer alvorlig enn bare et forenklet forelegg, for da kommer saken opp for retten. Hva du der kan risikere å få av bot/straff vet vel de færreste - før saken har gått igjennom rettssystemet. 0 Siter
Sør Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du kan bli siktet for dokumentfalsk, som har en strafferamme på 3 års fengsel. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 I tillegg til det som er nevnt her kan du få problemer med forsikringen hvis det skulle skje noe. Antar da at bilen heller ikke er forsikret riktig. Skjer det noe da kan du få regress på flere millioner i verste fall. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 den elektrisk stol har jeg hørt! :-O 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Du kan bli siktet for dokumentfalsk, som har en strafferamme på 3 års fengsel. Oj, oj. Jeg fikk heldigvis bare 2000 kroner i bot da jeg prøvde å snike meg inn på et utested med falsk leg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.