Gå til innhold

Arafat øverste ansvarlig for selvmordsguttungen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er hvordan de palestinske terrorgruppene opererer.

Dette er slikt som Sør mm støtter gjennom et større antall innlegg de siste dager. Og det er slike mennesker som dette nordmenn går i demonstrasjonstog til støtte for....

Et valgt utklipp: "Al-Aqsa-martyrenes brigader - en avdeling av Yasir Arafats gruppe Fatah - skal ha tatt på seg ansvaret for det misslykkede selvmordsangrepet."

Jeg håper inderlig at palestinere flest får opp øynene for hva Arafat faktisk står for - og så håper jeg Israel snarest også likviderer han og de andre lederne for disse grupper.

Gjest Terakotta
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220769

Dette er skrevet av en avis som ikke akkurat er "Israelvennlig" til vanlig.....

SITERER: «-hans «seksuelle problemer» ville bli løst av de 72 jomfruene han møtte i paradis etter å ha blitt muslimsk martyr.

- Mine venner mobbet meg fordi jeg har problemer med sex, skal 16-åringen ha fortalt soldatene. -»

SYKT!

Skrevet

SITERER: «-hans «seksuelle problemer» ville bli løst av de 72 jomfruene han møtte i paradis etter å ha blitt muslimsk martyr.

- Mine venner mobbet meg fordi jeg har problemer med sex, skal 16-åringen ha fortalt soldatene. -»

SYKT!

Her er mer interessant:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/25/394314.html

Et lite utdrag igjen:

"Full krig

Palestinernes statsminister, Ahmed Korei, møtte Rantissi tirsdag denne uka.

- Han sa at Arafat og hele regjeringen støtter Hamas. Og Arafat sier at alle grønne linjer er fjernet slik at det nå vil bli en åpen konflikt mellom oss og okkupantene. Vi er nå i åpen krig med sionistene, forteller Rantissi."

Og da synes jeg det er helt akseptabelt at Israel reagerer som om det faktisk er full krig.

Skrevet

SYKT!

Sør mener det er fattigdom og elendighet som skaper selvmordsbombere.

Denne gutten kom fra et hjem med god økonomi.....

Gjest Terakotta
Skrevet

Sør mener det er fattigdom og elendighet som skaper selvmordsbombere.

Denne gutten kom fra et hjem med god økonomi.....

Ja, og manglet sex

Skrevet

Ja, og manglet sex

Manglet sex og var 16 år gammel.....

Ikke rart det var lett å overtale han til å bli selvmordsbomber.

Heldigvis finner du ikke så mange 16 åringer i Norge som mangler sex, så rekrutteringsgrunnlaget her blir litt værre....:-)

Skrevet

Det er Sharon som er ansvarlig for å okkupere andre folks landområder ulovlig.

Det er Sharon (og ikke Arafat, Yassin, eller andre) som kan løse dette hvis han vil.

Han vil ikke. Ergo er han ansvarlig for de helt forutsigbare konsekvensene.

Skrevet

Det er Sharon (og ikke Arafat, Yassin, eller andre) som kan løse dette hvis han vil.

Slutt å spam.

Skrevet

Slutt med løgnene dine.

Om at du spammer?

Det er en sannhet som alle som har lest dine innlegg kan innestå for.

Gjest Terakotta
Skrevet

Sharon har da vel ikke innpodet i guttungene at de kan få tidlig sex med 70 jomfruer - helvete heller, det er jo synd på disse ungen som blir brukt av SINE i en feig og ussel RELIGIONSkamp.

Skrevet

Sharon har da vel ikke innpodet i guttungene at de kan få tidlig sex med 70 jomfruer - helvete heller, det er jo synd på disse ungen som blir brukt av SINE i en feig og ussel RELIGIONSkamp.

Sharon er øverste ansvarlige for at israelske styrker okkuperer palestinerenes landområder, på samme måte som vi ble okkupert for ca 60 år siden.

Etter alle disse årene så er det åpenbart at palestinerene tyr til de eneste måtene de kan se for å bekjempe fienden. Vi kan fordømme slike handlinger, men de er helt forutsigbare når man okkuperer andre folks land og terroriserer dem.

Husk at det er Israel som okkuperer ulovlig - å fokusere kun på hva palestinerene gjør er som å studere hva Hjemmevernet gjorde under 2. VK, uten å ta i betraktning at vi ble okkupert.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Her er mer interessant:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/25/394314.html

Et lite utdrag igjen:

"Full krig

Palestinernes statsminister, Ahmed Korei, møtte Rantissi tirsdag denne uka.

- Han sa at Arafat og hele regjeringen støtter Hamas. Og Arafat sier at alle grønne linjer er fjernet slik at det nå vil bli en åpen konflikt mellom oss og okkupantene. Vi er nå i åpen krig med sionistene, forteller Rantissi."

Og da synes jeg det er helt akseptabelt at Israel reagerer som om det faktisk er full krig.

Det ER jo krig.. Hadde tyskerne fortsatt okkupert Norge, håper jeg at noen hadde fremdeles kjempet mot okkupasjon 50 år etter.. Nazi-Tyskland kalte de som kjempet mot Tyskland for terrorister. Historien gjentar seg selv!

Skrevet

Det ER jo krig.. Hadde tyskerne fortsatt okkupert Norge, håper jeg at noen hadde fremdeles kjempet mot okkupasjon 50 år etter.. Nazi-Tyskland kalte de som kjempet mot Tyskland for terrorister. Historien gjentar seg selv!

Vrøvl!

Skrevet

Hvis Israel hadde reagert som om det var krig, så ville det ikke eksistert en eneste militant palestiner i de palestinske selvstyreområdene etter forholdsvis kort tid.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...