Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt tilfelle også er det sønnen til søskenbarnet mitt. I tillegg er jeg fadder til gutten, men har hatt lite kontakt med familien de siste årene. Jeg er uføretrygdet og har derfor stram økonomi. Burde jeg gi så mye som 500,-?

Jeg er invitert, men skal ikke dit.

Skrevet

Kjøp en presang i steden, da er det lettere å slippe billig unna.

Gjest Lei av de samme trådene
Skrevet

Det er jo så mange tråder om dette, som er skrevet bare siste ukene. Så du må kunne finne mange råd hvis du blar litt. Lykke til!

Skrevet

Kjenner ikke gutten og aner ikke hva han interesserer seg for eller liker.

Gjest Terakotta
Skrevet

Om de kjenner deg og vet om de økonomiske situasjon, så syns jeg du skulle gi det du har lyst til - så kan du heller skrive noen fine ord - kanskje med bilder etc. og gi han :)

Gjest Terakotta
Skrevet

Det er jo så mange tråder om dette, som er skrevet bare siste ukene. Så du må kunne finne mange råd hvis du blar litt. Lykke til!

Det er mange surmaga som deg også :)

Skrevet

Synes man skal gi etter evne, jeg. Men _jeg_ ville nok gitt 500 kroner til et fadderbarn som i tillegg er niese/nevø. Minst.

Men jeg aner jo ingenting om din økonomi, da. Kanskje du kan finne på noe som er mer personlig, men som ikke nødvendigvis koster så mye? Sette sammen et flott fotoalbum av h*n fra barnedåpen til i dag, f.eks? (Dersom du har en del bilder av konfirmanten, da). Eller noe lignende?

mvh

Skrevet

Kjenner ikke gutten og aner ikke hva han interesserer seg for eller liker.

Du har jo de kjedelige manskjettknappene da. Her i huset blir de faktisk brukt også.

Gjest Lei av de samme trådene
Skrevet

Det er mange surmaga som deg også :)

Jeg er ikke sur jeg. Ga bare tips om at det har vært mange slike tråder, hvis vedkommende ikke vet det.

At jeg er lei av samme tråder betyr ikke at jeg er sur, ingen tvinger meg jo til å se igjennom. Var bare et tips

Gjest Terakotta
Skrevet

Jeg er ikke sur jeg. Ga bare tips om at det har vært mange slike tråder, hvis vedkommende ikke vet det.

At jeg er lei av samme tråder betyr ikke at jeg er sur, ingen tvinger meg jo til å se igjennom. Var bare et tips

Som Soria sa allerede i OVERSKRIFTEN : Prøver jeg også - konfirmasjon

Hun har liten inntekt og dermed er hun interessert i svar på SITT spesifikke spørsmål - ikke hva andre med mye penger vanligvis gir, osm i den forrige tråden.

Ja, LA MEG SNAKKE FERDIG! jeg vil til BUNNS i denne saken, altså!

Ok. så er du ikke sur da - - ha en fortsatt god aften :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Som Soria sa allerede i OVERSKRIFTEN : Prøver jeg også - konfirmasjon

Hun har liten inntekt og dermed er hun interessert i svar på SITT spesifikke spørsmål - ikke hva andre med mye penger vanligvis gir, osm i den forrige tråden.

Ja, LA MEG SNAKKE FERDIG! jeg vil til BUNNS i denne saken, altså!

Ok. så er du ikke sur da - - ha en fortsatt god aften :)

"Lei av de samme trådene " ække sur, men terrakotta er litt småhissig??

Men fare for å bli utsatt for pepper...

Gjest tantepose
Skrevet

Dorte foreslo mansjettknapper, og jeg henger meg på , jeg har to sønner som begge fikk det til kon. og disse er alltid i bruk sammen med dress.

Litt trist at du sier at du nesten ikke kjenner din egen nevø som du attpåtil er fadder på, det må du se og få gjort noe med.

Lykke til :-)

Gjest tantepose
Skrevet

Hopp over dem da, det er vell ikke noe å "sutre" over.

Skrevet

Dorte foreslo mansjettknapper, og jeg henger meg på , jeg har to sønner som begge fikk det til kon. og disse er alltid i bruk sammen med dress.

Litt trist at du sier at du nesten ikke kjenner din egen nevø som du attpåtil er fadder på, det må du se og få gjort noe med.

Lykke til :-)

Sønnen til søskenbarnet hennes er vel ikke nevøen hennes?

Gjest Terakotta
Skrevet

"Lei av de samme trådene " ække sur, men terrakotta er litt småhissig??

Men fare for å bli utsatt for pepper...

Nei - jeg bare tulla jeg! :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Nei - jeg bare tulla jeg! :-)

:-))

Gjest tantepose
Skrevet

Sønnen til søskenbarnet hennes er vel ikke nevøen hennes?

beklager så mye, må vist lære meg å lese :- )

Skrevet

beklager så mye, må vist lære meg å lese :- )

Du ser KaVa nedenfor tolket det på akkurat samme måten :-)

Bente831365380491
Skrevet

Det er ikk meningen at du skal blakke deg for å gi en konfirmasjonsgave! Du gir det du har råd til!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...