pus Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hei Jeg og pappa'n til barnet vurderer å ta en pause i forholdet, siden vi har endel problemer... han flytter til en kamerat i en periode, ihvertfall på 6 mnd. Hvilke økonomiske rettigheter har jeg da ?? For jeg ønsker jo ikke barnebidrag i denne perioden... men jeg trenger jo mer inntekt siden jeg nå går i permisjon uten lønn, mottar dobbel kontantstøtte og barnetrygd.... Kan jeg få morstrygd da ?? 0 Siter
Atene Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Ønsker ikke barnebidrag ? Hvordan hadde du tenkt at faren skulle bidra til å forsørge ungene sine da ? Jeg vet ikke hvordan det blir med de nye bidragsreglene, men tidligere var det ihvertfall slik at hvis man skulle ha overgangsstønad (det er vel det du mener med "morstrygd"?), så måtte man la trygdekontoret innkreve bidrag. 0 Siter
tiliti Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hvis du absolutt ikke vil at pappa'n skal forsørge ungene økonomisk så får du vel bare betale ham tilbake det han betaler da. Men du kan jo bli litt blakk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.