Gjest Terakotta Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 HVORFOR vil noen sånt? -jeg tror de er psyke og bare gjemmer seg bak noe HELLIG http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/03/24/394242.html *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Men dette var da munker, var det ikke? Altså, ikke noe som har særlig innvirkning på verden rundt. "........................." 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Det så minst like dumt ut som menn som driver med kunstløp! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg lurer litt på om du bare vil provosere. Men klarer ikke å la vær å svare likevel. At du "ler" av artikkelen, og at du hevder at disse munkene var syke, beviser jo bare din respektløshet ovenfor noe som er så fjernt fra vår virkelighet som det er mulig å komme, din intoleranse, og dine forommer mot det som er annerledes enn hva vi er vant med. For øvrig, syns jeg også det var et ekstremt skritt å gå til, men all respekt til de som gikk gjennom noe sånt. Jeg skulle ønske jeg hadde en så sterk tro at jeg kunne gjøre det. (Sier ikke at jeg vil det, jeg er bare voldsomt facinert av den sterke troen de må ha hatt). 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Det så minst like dumt ut som menn som driver med kunstløp! He, he... 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg lurer litt på om du bare vil provosere. Men klarer ikke å la vær å svare likevel. At du "ler" av artikkelen, og at du hevder at disse munkene var syke, beviser jo bare din respektløshet ovenfor noe som er så fjernt fra vår virkelighet som det er mulig å komme, din intoleranse, og dine forommer mot det som er annerledes enn hva vi er vant med. For øvrig, syns jeg også det var et ekstremt skritt å gå til, men all respekt til de som gikk gjennom noe sånt. Jeg skulle ønske jeg hadde en så sterk tro at jeg kunne gjøre det. (Sier ikke at jeg vil det, jeg er bare voldsomt facinert av den sterke troen de må ha hatt). jeg er ikke fasinert, bare skremt over hva religiøs fanatisme kan gjøre med folk. det holder liksom å tro på Gud synes jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.