Gå til innhold

Hamas-aktivister takker Sharon (!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"- Hver gang Israel likviderer en av våre ledere, blir vi sterkere, sier en av medlemmene i Hamas-bevegelsens væpnede ving, som nå jages av israelske sikkerhetsstyrker.

- Jeg tror vi kan vente mange angrep og operasjoner framover, og det av en annen type enn det israelerne hittil har fått se, sier han.

- Vi har ikke lenger noe å tape, de har tatt ifra oss alt vi hadde. Oss kaller de terrorister, men det er ikke vi som okkuperer deres land, sier han."

Kilde: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/midtosten/article205731.ece

Det er vel knapt 24 timer siden jeg påpekte at Hamas og Sharon er "Brothers in Arms" - to sider av samme mynt.

De er like ille begge to.

Med vennlig hilsen

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Dorthe

4

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette pakket har alltid skreket ut sitt hat mot Israel, fra den dagen de så det første glimt av dagslys.

Denne lynsjemobben er omtrent like sjanseløse som en snøball i helvete, og den veien går det også med hele hurven.

«-- Vi vil ha hele Palestina, nå er det åpen krig, -»

sier «Mahmud».

Big surprise! What else is new?

Skrevet

Dette pakket har alltid skreket ut sitt hat mot Israel, fra den dagen de så det første glimt av dagslys.

Denne lynsjemobben er omtrent like sjanseløse som en snøball i helvete, og den veien går det også med hele hurven.

«-- Vi vil ha hele Palestina, nå er det åpen krig, -»

sier «Mahmud».

Big surprise! What else is new?

Du skriver: "«-- Vi vil ha hele Palestina, nå er det åpen krig, -» sier «Mahmud».

Big surprise! What else is new?"

Ingen nyheter - det er jo akkurat det du vil også.

Du vil ha hele området til Israel; han vil ha heke området til Palestina.

Dere er PRIKK like!

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du skriver: "«-- Vi vil ha hele Palestina, nå er det åpen krig, -» sier «Mahmud».

Dere er PRIKK like!

He-he, og hva så? Hvem av dere er Hamas - og hvem Sharon?:-) Hakk løs på dere akkurat som dem.

Skrevet

He-he, og hva så? Hvem av dere er Hamas - og hvem Sharon?:-) Hakk løs på dere akkurat som dem.

Jeg tar avstand fra terroristene på begge sider - både Sharon (som har drept 1700 uskyldige mennesker i en flyktningeleir) og HAMAS, som har drept mange uskyldige israelere.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dere er PRIKK like!

Jeg ville gjort som israelere flest; akseptert delingspalnen og 1967-grensene - forutsatt at araberne gjorde det samme. Men det gjør de ikke, og det har de heller aldri gjort.

Derfor vil de tape, ikke bare krigen, men også de landområdene de nektet å akseptere som palestinsk stat i 1948.

Personangrepene dine er fortsatt tafatte og ynkelige.

Skrevet

Jeg tar avstand fra terroristene på begge sider - både Sharon (som har drept 1700 uskyldige mennesker i en flyktningeleir) og HAMAS, som har drept mange uskyldige israelere.

Med vennlig hilsen

Sharon er ikke dømt for noe drap på 1700 mennesker i en flykningleir. Denne kommunist-bluesen din begynner å bli temmelig forslitt.

La meg slippe å plukke dette tullet ditt fra hverandre enda en gang.

Skrevet

Jeg påtar meg gjerne rollen som Sharons stedsfortreder på DOL, og ser ingen grunn til å hykle slik min ærede motpart har for vane når han estimerer verdien på et jødeliv.

Jøder kan drepes fritt og ustraffet, iflg. Sørs «logikk»

Begripe det den som kan.

Skrevet

Jeg ville gjort som israelere flest; akseptert delingspalnen og 1967-grensene - forutsatt at araberne gjorde det samme. Men det gjør de ikke, og det har de heller aldri gjort.

Derfor vil de tape, ikke bare krigen, men også de landområdene de nektet å akseptere som palestinsk stat i 1948.

Personangrepene dine er fortsatt tafatte og ynkelige.

Så nå er du plutselig for en palestinsk stat?

Skrevet

Jeg påtar meg gjerne rollen som Sharons stedsfortreder på DOL, og ser ingen grunn til å hykle slik min ærede motpart har for vane når han estimerer verdien på et jødeliv.

Begripe det den som kan.

Nå er jo faktum det at det er Israel som har drept en palestiner. Faktisk mange flere enn omvendt.

Og palestinerene er hjemme, mens Israel har okkupert palestinerenes landområder.

Skrevet

Sharon er ikke dømt for noe drap på 1700 mennesker i en flykningleir. Denne kommunist-bluesen din begynner å bli temmelig forslitt.

La meg slippe å plukke dette tullet ditt fra hverandre enda en gang.

En israelsk parliamentskommisjon fant Sharon "indirekte, men personlig ansvarlig" for drapet på 1700 sivile.

Det vet du like godt som meg.

Skrevet

Så nå er du plutselig for en palestinsk stat?

Ja, forutsatt at den ligger der den opprinnelig var tenkt: øst for Jordanelven.

Skrevet

Nå er jo faktum det at det er Israel som har drept en palestiner. Faktisk mange flere enn omvendt.

Og palestinerene er hjemme, mens Israel har okkupert palestinerenes landområder.

De kunne jo akseptert FNs delingsplan, så ville krigen vært unngått både i 1948 og 1967. Araberne vil ikke ha jøder, og i hvert fall ikke en jødisk stat på hellig muslimsk jord, det er omtrent hele saken i et nøtteskall.

Skrevet

Ja, forutsatt at den ligger der den opprinnelig var tenkt: øst for Jordanelven.

Jeg antar at Hamas på samme måte vil gå med på at Israel skal legges til Argentina.

Skrevet

De kunne jo akseptert FNs delingsplan, så ville krigen vært unngått både i 1948 og 1967. Araberne vil ikke ha jøder, og i hvert fall ikke en jødisk stat på hellig muslimsk jord, det er omtrent hele saken i et nøtteskall.

Akkurat som mange i Israel ikke vil ha den palestinske staten.

Skrevet

En israelsk parliamentskommisjon fant Sharon "indirekte, men personlig ansvarlig" for drapet på 1700 sivile.

Det vet du like godt som meg.

For det første presenterer du et antall ofre i Sabra og Shatilla som er helt galt, for det andre, Kahane-kommisjonens konklusjon er forlengst underkjent, og for det tredje, det var Elie Hobeika og de kristne libanesiske falangistene som angrep flykningleiren utenfor Beirut i 1982, ikke Sharon.

Skulle vi bruke den samme rettspraksisen som du og marxistengjengen i Kahane-kommisjonen forfekter, så burde samtlige belgiske ledere stilles for retten for folkemord i Rwanda.

Når Assad kunne gasse og begrave 20000 mennesker i Hama, og Arafat myrde 100000 kristne i Libanon, med Damour-massakren som selveste symbolet på menneskelig ondskap, uten engang å avstedkomme en eneste moralsk anfektelse, da kan nok Sharon gå rimelig klar av denne anklagen du og dine likesinnede fremsetter.

Egentlig burde Sharon fått fredsprisen, da han har langt igjen før han rekker opp til egypteren Arafat og hans morderpakk når det gjelder å ha menneskeliv på samvittigheten.

Skjønt samvittighet, når ble dette Arafat-svinet utstyrt med noe sånt...

Skrevet

For det første presenterer du et antall ofre i Sabra og Shatilla som er helt galt, for det andre, Kahane-kommisjonens konklusjon er forlengst underkjent, og for det tredje, det var Elie Hobeika og de kristne libanesiske falangistene som angrep flykningleiren utenfor Beirut i 1982, ikke Sharon.

Skulle vi bruke den samme rettspraksisen som du og marxistengjengen i Kahane-kommisjonen forfekter, så burde samtlige belgiske ledere stilles for retten for folkemord i Rwanda.

Når Assad kunne gasse og begrave 20000 mennesker i Hama, og Arafat myrde 100000 kristne i Libanon, med Damour-massakren som selveste symbolet på menneskelig ondskap, uten engang å avstedkomme en eneste moralsk anfektelse, da kan nok Sharon gå rimelig klar av denne anklagen du og dine likesinnede fremsetter.

Egentlig burde Sharon fått fredsprisen, da han har langt igjen før han rekker opp til egypteren Arafat og hans morderpakk når det gjelder å ha menneskeliv på samvittigheten.

Skjønt samvittighet, når ble dette Arafat-svinet utstyrt med noe sånt...

Du skriver: "marxistengjengen i Kahane-kommisjonen"

Selvsagt er alle som påpeker at Sharon er en folkemorder egentlig marxister!

*ler*

Du parodierer deg selv!

Skrevet

«Fredelig motstand»...!

Vi har sett hvordan fredelig motstand blir behandlet i Arafat-land. De som ikke følger Fatahs Lov blindt blir surret inn i ducttape, slengt på bakken og gjennomhullet med fire-fem magasiner fra like mange Kalashnikover. Jeg har et par videosnutter som viser dette i all sin gru.

Hvis palestina-araberne ønsker fred, så la IDF ta seg av bandene på den eneste måten de kan takles. Så kan de prate etterpå, uten å bli overdøvet av geværtskudd og bomber.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Begripe det den som kan.

Au! Hva blir jeg oppi dette da?:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...