Gå til innhold

Hamas-aktivister takker Sharon (!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver: "marxistengjengen i Kahane-kommisjonen"

Selvsagt er alle som påpeker at Sharon er en folkemorder egentlig marxister!

*ler*

Du parodierer deg selv!

Det er sannheten.

Du, derimot, lyver.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Dorthe

4

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

«Fredelig motstand»...!

Vi har sett hvordan fredelig motstand blir behandlet i Arafat-land. De som ikke følger Fatahs Lov blindt blir surret inn i ducttape, slengt på bakken og gjennomhullet med fire-fem magasiner fra like mange Kalashnikover. Jeg har et par videosnutter som viser dette i all sin gru.

Hvis palestina-araberne ønsker fred, så la IDF ta seg av bandene på den eneste måten de kan takles. Så kan de prate etterpå, uten å bli overdøvet av geværtskudd og bomber.

Nå er det jo slik at siden Israel har sønderbombet palestinerenes mulighet til å gjøre noe, så kan Israel neppe klage.

Dette er Israels skyld - det er de som er den ulovlige okkupanten.

Skrevet

Det er sannheten.

Du, derimot, lyver.

*flirer*

Selvsagt er en israelsk parliaments-kommisjon bemannet med marxister!

Og du er Napoleon, formoder jeg?

Skrevet

Jeg antar at Hamas på samme måte vil gå med på at Israel skal legges til Argentina.

Er det også din idé av løsningen på konflikten? Sende alle jøder til en verdensdel de ikke har noen historisk, etnisk eller religiøs forbindelse med? Hvorfor ikke gjøre som en SV-politiker jeg kjenner sa: gass ihjel resten av dem, så er vi kvitt hele problemet.

Så du er altså for et jøderent Midtøsten. Jeg er ikke overrasket.

Skrevet

Nå er det jo slik at siden Israel har sønderbombet palestinerenes mulighet til å gjøre noe, så kan Israel neppe klage.

Dette er Israels skyld - det er de som er den ulovlige okkupanten.

Araberne økte sin terrorvirksomnhet betydelig etter Oslo-avtalen, og Arafat nektet å arrestere bandene, slik han hadde forpliktet seg til.

Selvsagt må Israel gjøre den jobben han nekter å ta på seg, så lenge de dreper kvinner og barn i Israel.

Skrevet

Er det også din idé av løsningen på konflikten? Sende alle jøder til en verdensdel de ikke har noen historisk, etnisk eller religiøs forbindelse med? Hvorfor ikke gjøre som en SV-politiker jeg kjenner sa: gass ihjel resten av dem, så er vi kvitt hele problemet.

Så du er altså for et jøderent Midtøsten. Jeg er ikke overrasket.

1) Les hva jeg skriver.

2) Det var faktisk mange *jøder* som foretrakk å legge en jødisk stat til Argentina. Din uvitenhet er "imponerende".

3) Idéen tilsvarer ditt forslag om "øst for elven".

Skrevet

Araberne økte sin terrorvirksomnhet betydelig etter Oslo-avtalen, og Arafat nektet å arrestere bandene, slik han hadde forpliktet seg til.

Selvsagt må Israel gjøre den jobben han nekter å ta på seg, så lenge de dreper kvinner og barn i Israel.

Israel trakk seg ikke ut av det okkuperte området.

Skrevet

*flirer*

Selvsagt er en israelsk parliaments-kommisjon bemannet med marxister!

Og du er Napoleon, formoder jeg?

Nei, jeg er den minste bukken Bruse som tripper over broen din, og jeg har deg allerede trengt opp i et hjørne såpass at du må ty til personangrep for å hevde deg.

Skrevet

Israel trakk seg ikke ut av det okkuperte området.

...feil rekkefølge! En avtale er gjerne basert på gjensidighet. Res 242 sier at Israel skal trekke seg ut av de okkuperte territorier, (ubestemt form flertall) mot at araberne garanterer for Israels sikkerhet og varig fred.

Men hva skjer? Jo innen den bakerste stridsvogna er satt i revers, så smeller bombene i Jerusalem, Tel aviv og i Haifa. Dette er uakseptable betingelser, som intet annet land ville finne seg i. De ville teppebombet disse araberne til det bare var en rykende ruinhaug tilbake.

Jøder er, både dessverre og heldigvis, verdens mest tålmodige folkeslag!

Skrevet

1) Les hva jeg skriver.

2) Det var faktisk mange *jøder* som foretrakk å legge en jødisk stat til Argentina. Din uvitenhet er "imponerende".

3) Idéen tilsvarer ditt forslag om "øst for elven".

Jordan var opprinnelig tiltenkt araberne som palestinsk stat, og ligger langt unna Argentina. For araberne er det mindre forskjell å flytte over elven enn det er for jøder å bli deportert til Argentina.

Dine raseteorier er helt i tråd meg Hitler og Himmlers.

Skrevet

Nei, jeg er den minste bukken Bruse som tripper over broen din, og jeg har deg allerede trengt opp i et hjørne såpass at du må ty til personangrep for å hevde deg.

Men vitser om at en israelsk parliamentskommisjon skal være bemannet med "marxister"?

Er det meningen vi skal le oss igjen av det du skriver?

Skrevet

Jordan var opprinnelig tiltenkt araberne som palestinsk stat, og ligger langt unna Argentina. For araberne er det mindre forskjell å flytte over elven enn det er for jøder å bli deportert til Argentina.

Dine raseteorier er helt i tråd meg Hitler og Himmlers.

Det er, som sagt, egentlig interessant at du ikke vet dette.

Det var faktisk mange *jøder* (og slettes ikke arabere, eller andre) som ville at Israel skulle ligge i Argentina.

Skrevet

...feil rekkefølge! En avtale er gjerne basert på gjensidighet. Res 242 sier at Israel skal trekke seg ut av de okkuperte territorier, (ubestemt form flertall) mot at araberne garanterer for Israels sikkerhet og varig fred.

Men hva skjer? Jo innen den bakerste stridsvogna er satt i revers, så smeller bombene i Jerusalem, Tel aviv og i Haifa. Dette er uakseptable betingelser, som intet annet land ville finne seg i. De ville teppebombet disse araberne til det bare var en rykende ruinhaug tilbake.

Jøder er, både dessverre og heldigvis, verdens mest tålmodige folkeslag!

Det er Israel som okkuperer, og ikke omvendt. Om det så smalt i Haifa, så er jo ikke det verre enn det Israel gjør hele tiden.

Skrevet

Men vitser om at en israelsk parliamentskommisjon skal være bemannet med "marxister"?

Er det meningen vi skal le oss igjen av det du skriver?

Jeg er likeglad med hva «vi» (har du lopper?) ler av. Det er allment kjent at hovedtyngden av medlemmene i kommisjonen var venstresosialister.

Altså marxister.

Skrevet

Det er, som sagt, egentlig interessant at du ikke vet dette.

Det var faktisk mange *jøder* (og slettes ikke arabere, eller andre) som ville at Israel skulle ligge i Argentina.

Joda, jeg kjenner til denne vandrehistorien, og jeg legger like mye vekt på den som en episode av X-files.

Skrevet

Det er Israel som okkuperer, og ikke omvendt. Om det så smalt i Haifa, så er jo ikke det verre enn det Israel gjør hele tiden.

...araberne kan bryte avtaler når det passer dem?

Skrevet

Jeg er likeglad med hva «vi» (har du lopper?) ler av. Det er allment kjent at hovedtyngden av medlemmene i kommisjonen var venstresosialister.

Altså marxister.

*gliser*

Det må være vanskelig å bo i en verden hvor man definerer 99% av befolkningen som "marxister"...

Skrevet

...araberne kan bryte avtaler når det passer dem?

Israelerene gjør jo det samme - det er tross alt de som okkuperer ulovlig, og ikke omvendt.

Skrevet

*gliser*

Det må være vanskelig å bo i en verden hvor man definerer 99% av befolkningen som "marxister"...

Nah, vi har da de som går under betegnelsen nyttige idioter også. Så har du de uopplyste og de som ikke er interessert. Men like fullt har alle en mening.

Når du tar alle disse til inntekt for ditt syn, så har du i virkeligheten et svakt mandat bak deg.

Skrevet

Israelerene gjør jo det samme - det er tross alt de som okkuperer ulovlig, og ikke omvendt.

Goebblesk pugg! Hva med å nyansere løgnene litt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...