Gå til innhold

Hamas-aktivister takker Sharon (!)

Anbefalte innlegg

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg påtar meg gjerne rollen som Sharons stedsfortreder på DOL, og ser ingen grunn til å hykle slik min ærede motpart har for vane når han estimerer verdien på et jødeliv.

Jøder kan drepes fritt og ustraffet, iflg. Sørs «logikk»

Begripe det den som kan.

Jeg fant en link med et bilde av en kar her: http://www.antipsykopat.net/psykopatgalleriet.php er han en DOLer?

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Mr Kahn

24

• Dorthe

4

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nah, vi har da de som går under betegnelsen nyttige idioter også. Så har du de uopplyste og de som ikke er interessert. Men like fullt har alle en mening.

Når du tar alle disse til inntekt for ditt syn, så har du i virkeligheten et svakt mandat bak deg.

Din påstand om at kommisjonen er befolket med marxister er nok, for din del, best omgått i stillhet.

*flirer*

Skrevet

Goebblesk pugg! Hva med å nyansere løgnene litt?

Det er ikke din propagandaminister som sier det, men en enstemmig verden.

Du finner ikke ETT eneste land som er uenig!

Skrevet

Jeg fant en link med et bilde av en kar her: http://www.antipsykopat.net/psykopatgalleriet.php er han en DOLer?

Men jeg vet at eieren av denne saiten har frekventert DOL i tidligere tider, men ble vel utestengt ganske kjapt etter å ha skjelt ut Sør etter alle kunstens regler.

Til å begynne med synes denne fyren å ha noen gode poenger, men etterhvert tror jeg det har tippet litt over. Artig lesning, noe av det, men heller ikke mer. Det går liksom litt over hodet på vanlige folk, for å si det sånn.

Skrevet

Din påstand om at kommisjonen er befolket med marxister er nok, for din del, best omgått i stillhet.

*flirer*

Nei, stillhet omkring dette er bare til gagn for deg. Jeg har liggende en del dokumentasjon på disse gutta, hva de har drevet med og hvilke sympatier de har. Du vet, sånne ting er ganske vanlig å fremskaffe når en skal så tvil om motpartens integritet.

Nå ligger nok disse linkene på en back up - CD, så jeg gidder ikke sette igang noe leteaksjon nå, men jeg skal presentere det for deg ved leilighet.

Men egentlig er det jo innlysende. Vi vet jo hvem Israels fiender er, både innad og utad. Sosialister og nasjonalsosialister, to alen av samme dritten.

Skrevet

Men det finnes millioner av slike som jeg som er det. Og vi er også en del av et land. Du prøver å trekke veksler på et demokrati du bekjemper.

Skrevet

Bush er ikke enig med deg sør og heller ikke de fleste amerikanere. De synes jeg er gær'n som mener noe annet.

Og de er helt sjokkert over at det er bare 7% av europerne som er enig med Bush enda de reddet hele europa under andre verdens krig.

Skrevet

Bush er ikke enig med deg sør og heller ikke de fleste amerikanere. De synes jeg er gær'n som mener noe annet.

Og de er helt sjokkert over at det er bare 7% av europerne som er enig med Bush enda de reddet hele europa under andre verdens krig.

Jo, USA forfekter faktisk "Veikartet for Fred", som inkluderer opprettelsen av en palestinsk stat.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men det finnes millioner av slike som jeg som er det. Og vi er også en del av et land. Du prøver å trekke veksler på et demokrati du bekjemper.

Du kunne jo ta en verdens-avstemning hvis det var det du ønsker!

Skrevet

Nei, stillhet omkring dette er bare til gagn for deg. Jeg har liggende en del dokumentasjon på disse gutta, hva de har drevet med og hvilke sympatier de har. Du vet, sånne ting er ganske vanlig å fremskaffe når en skal så tvil om motpartens integritet.

Nå ligger nok disse linkene på en back up - CD, så jeg gidder ikke sette igang noe leteaksjon nå, men jeg skal presentere det for deg ved leilighet.

Men egentlig er det jo innlysende. Vi vet jo hvem Israels fiender er, både innad og utad. Sosialister og nasjonalsosialister, to alen av samme dritten.

*ler*

Du vet like godt som meg at Sharon er skyldig. Like skyldig som Yassin og de andre. Han er overhodet ikke noe bedre.

Skrevet

Jo, USA forfekter faktisk "Veikartet for Fred", som inkluderer opprettelsen av en palestinsk stat.

Med vennlig hilsen

Du skulle sett de gærningene jeg har diskutert med du. Og de mener det de skriver seriøst *knis*

Skrevet

Du skulle sett de gærningene jeg har diskutert med du. Og de mener det de skriver seriøst *knis*

Takk, I know! ;-)

AntiPsykopaten ovenfor la meg for hat (og hengte nicket mitt ut på siden hans! *S*) fordi jeg beviste at han løy (siterte hans selvmotsigelser i én og samme tråd!)

Men det er faktisk mange fornuftige mennesker i USA også. Ta en kikk her:

http://www.zmag.org/weluser.htm

Jeg anbefaler artiklene til Pilger, Fisk og Chomsky.

De to første er Midtøsten journalister; Chomsky er en (jødisk) intellektuell fra USA.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Takk, I know! ;-)

AntiPsykopaten ovenfor la meg for hat (og hengte nicket mitt ut på siden hans! *S*) fordi jeg beviste at han løy (siterte hans selvmotsigelser i én og samme tråd!)

Men det er faktisk mange fornuftige mennesker i USA også. Ta en kikk her:

http://www.zmag.org/weluser.htm

Jeg anbefaler artiklene til Pilger, Fisk og Chomsky.

De to første er Midtøsten journalister; Chomsky er en (jødisk) intellektuell fra USA.

Med vennlig hilsen

men jeg hater å diskutere politikk på engelsk. Klarer jo ikke å få uttrykket meg skikkelig. Men klarer ikke å la være noen ganger når de er helt idioter.

Skrevet

men jeg hater å diskutere politikk på engelsk. Klarer jo ikke å få uttrykket meg skikkelig. Men klarer ikke å la være noen ganger når de er helt idioter.

Men du blir kun bedre ved å øve deg!

Les artiklene fra Pilger og Fisk (de er mye mer lettleste enn Chomsky sine) - dette er meget respekterte journalister (ikke rabiate RVere). Det er verdt bryderiet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men du blir kun bedre ved å øve deg!

Les artiklene fra Pilger og Fisk (de er mye mer lettleste enn Chomsky sine) - dette er meget respekterte journalister (ikke rabiate RVere). Det er verdt bryderiet.

Med vennlig hilsen

Jeg skal legge siden på favorittene :o)

Skrevet

Du kunne jo ta en verdens-avstemning hvis det var det du ønsker!

Det jeg kunne ønske meg var en mer realistisk holdning i – og ikke minst til - debattene fra deg. Jeg synes svært mye av demagogien din er tid - og plasskrevende, og til ingen nytte. Så lenge du går på autopilot i loop-modus, så blir også diskusjonene gående i ring, slik hensikten sannsynligvis også er.

Sosialister er som krabber i ei bøtte, hvis én prøver å krabbe ut, så er de andre der med en jævla bjønn og drar’n ned igjen. Når debattene skal gå på slike premisser, da sier det seg selv at det er rimelig bortkastet.

Det blir også et ork for andre å følge med eller delta i debatten, fordi det blir som et monopolspill, der du sitter med meningsmonopolet og alle andre stadig leser kortet: «gå tilbake til start»!

Ikke ta det personlig, men det var en som skrev på VG at; «en skal ikke diskutere med idioter, de trekker deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring».

Skrevet

*ler*

Du vet like godt som meg at Sharon er skyldig. Like skyldig som Yassin og de andre. Han er overhodet ikke noe bedre.

«-Du vet like godt som meg at Sharon er skyldig. Like skyldig som Yassin og de andre. Han er overhodet ikke noe bedre.-»

Nei, jeg vet bedre enn deg i denne saken

Sharon er en lovlig valgt leder i en lovlig og anerkjent demokratisk stat. Så lenge han blir angrepet av statsløse terrorister som opererer langt utenfor krigens folkerett, så har han både rett og plikt til å forsvare landet sitt.

Araberne opererer uten en anerkjent, ansvarlig militær ledelse, uten uniform og med ulovlige våpen. Til overmål går de utelukkende etter sivilbefolkningen, noe som er i strid med alle skrevne og uskrevne lover.

Heldigvis er de bakstrevske og demokratifiendtlige kreftene som har arbeidet innad i Israel blitt avslørt etter Oslo-avtalen, og det er lite sannsynlig at dette «roadmap to hell» vil lykkes å gjennomføre så lenge erfaringene sitter i hukommelsen på de som enda har noe å si i Israel.

Jeg ser du forsøker en annen tilnærming til problemene; nå er liksom «alle like ille», der det før kun var Sharon og Israel. Men vi vet så inderlig godt at du har sittet som Tobias i Tårnet og voktet enhver som er kritisk til Arafats «politikk». Men det blir mer og mer håpløst å forsvare PLO/Fatah/Hamas’ terror med den type lingvistisk-retoriske tilsnikelser og apologisme som du er slik en drabelig eksponent for.

Latteren din virker noe anstrengt, synes jeg.

Skrevet

Jeg ser at du bruker de samme argumenter som Hamas.

Så slik sett er dere vel to sider av samme mynt dere også....

Skrevet

«-Du vet like godt som meg at Sharon er skyldig. Like skyldig som Yassin og de andre. Han er overhodet ikke noe bedre.-»

Nei, jeg vet bedre enn deg i denne saken

Sharon er en lovlig valgt leder i en lovlig og anerkjent demokratisk stat. Så lenge han blir angrepet av statsløse terrorister som opererer langt utenfor krigens folkerett, så har han både rett og plikt til å forsvare landet sitt.

Araberne opererer uten en anerkjent, ansvarlig militær ledelse, uten uniform og med ulovlige våpen. Til overmål går de utelukkende etter sivilbefolkningen, noe som er i strid med alle skrevne og uskrevne lover.

Heldigvis er de bakstrevske og demokratifiendtlige kreftene som har arbeidet innad i Israel blitt avslørt etter Oslo-avtalen, og det er lite sannsynlig at dette «roadmap to hell» vil lykkes å gjennomføre så lenge erfaringene sitter i hukommelsen på de som enda har noe å si i Israel.

Jeg ser du forsøker en annen tilnærming til problemene; nå er liksom «alle like ille», der det før kun var Sharon og Israel. Men vi vet så inderlig godt at du har sittet som Tobias i Tårnet og voktet enhver som er kritisk til Arafats «politikk». Men det blir mer og mer håpløst å forsvare PLO/Fatah/Hamas’ terror med den type lingvistisk-retoriske tilsnikelser og apologisme som du er slik en drabelig eksponent for.

Latteren din virker noe anstrengt, synes jeg.

Akkurat det la jeg godt merke til også....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...