Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi akkurat hengt i vinduet i lange tider gutta og jeg...

Rett utenfor vinduet, gnafsende på trærne våre var en elgemor med et fjorårs barn.

Vi har så utrolig mye dyr utenfor dørene her...elg, rådyr, rev, spurvehøk...

men å se dem så nære - selv med glass i mellom - er jo bare stilig da.

Eneste skår i gleden er at det som regel er mamma med to fjordårsbarn som ferdes rundt her...så enten så er dette en ny mamma eller så er den ene ungen vekk :(

Utrolig flott opplevelse er det lell...

:)

Fortsetter under...

Gjest strandhai
Skrevet

*drømme* HVOR bor du hen??? Kan jeg komme på besøk?;-)

Skrevet

En liten by på Østlandet :)

Ca 4 km. fra sentrum og 400 m. fra hovedveien. Skog og jorder rundt her.

Ja, det er virkelig idyllisk her...du får værra velkommen på en kaffikopp da vet du :)

Gjest strandhai
Skrevet

En liten by på Østlandet :)

Ca 4 km. fra sentrum og 400 m. fra hovedveien. Skog og jorder rundt her.

Ja, det er virkelig idyllisk her...du får værra velkommen på en kaffikopp da vet du :)

hmmm.....Svelvik?? Kommer fra Drammen jeg da...

Men takk!:-) Skal bare begynne å like kaffe først, så kommer jeg!:D

Skrevet

hmmm.....Svelvik?? Kommer fra Drammen jeg da...

Men takk!:-) Skal bare begynne å like kaffe først, så kommer jeg!:D

*ler*

Født i Drammen jeg da, og har familie der :)

Gjest what the...
Skrevet

Der vi bodde før så oppdaga vi en elg i carporten vår en dag vi kom fra jobb.Husker alle lo av ei dame i nabolaget som låste dørene da hun oppdaget elg i hagen.:o)

Annonse

Gjest strandhai
Skrevet

*ler*

Født i Drammen jeg da, og har familie der :)

Åh, nå blei jeg nysgjerrig!!!:-) Nå kommer jeg ikke til å gi meg før jeg finner ut hvem og hvor!!

Det VAR svelvik, var det ikke? Eller Lier kanskje, hønefoss? eller Kongsberg?

Hvor gammel er du dah? Det strider kanskje mot vanlig folkeskikk å spørre en kvinne om alder, men så veldig mainstream er jeg da ikke. Så har jeg ikke så voldsomt mye med jenter å gjøre heller...gutter som er min greie vettu..!;-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Åh, nå blei jeg nysgjerrig!!!:-) Nå kommer jeg ikke til å gi meg før jeg finner ut hvem og hvor!!

Hvor gammel er du dah? Det strider kanskje mot vanlig folkeskikk å spørre en kvinne om alder, men så veldig mainstream er jeg da ikke. Så har jeg ikke så voldsomt mye med jenter å gjøre heller...gutter som er min greie vettu..!;-)

"gutter som er min greie vettu..!;-)"

Likevel har jeg ikke hørt noe fra deg! *sukk*

Gjest strandhai
Skrevet

"gutter som er min greie vettu..!;-)"

Likevel har jeg ikke hørt noe fra deg! *sukk*

Er du skeiv?? det har i så fall, gått meg hus forbi...

Har vi snakket sammen på gaysir? Har samme nicket der, så det er bare å ta kontakt...

[email protected]

Så får vi se hvor smart det var å legge ut mailadressen her...:P

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er du skeiv?? det har i så fall, gått meg hus forbi...

Har vi snakket sammen på gaysir? Har samme nicket der, så det er bare å ta kontakt...

[email protected]

Så får vi se hvor smart det var å legge ut mailadressen her...:P

Den har du jo lagt ut før uten at noen har plaga deg vel. Jeg sendte deg en gang linken til Jarle Aases bok, tittet du på den?

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg bor i Gamle Oslo bydel, og vi har rådyr i krattet bak huset rett som det skvett. :-)

Skrevet

Nei du...en liten annen by på Østlandet...og jeg blir 35 til sommeren :)

Men har familie på Lier :)

Navnet mitt havnet uhorvelig langt ned på popularitetslista noen lagde her for noen dager tilbake...

*ert, ert*

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...