Gå til innhold

Livet er herlig, vidunderlig

Anbefalte innlegg

Gjest Lykken kom omsider
Skrevet

Jeg har skrevet forskjellige innlegg de siste dagene over hvor fortvilet jeg har vært over arbeidssituasjonen. I går ble brevet sendt fra rektor (ja jeg er lærer på en skole), hun har omskrevet det og vi har snakket ut om det som var først. Hun var veldig raus, og skryter uhemmet av min faglige dyktighet. Det som jeg mente var bagateller omskriver hun så det blir helt ufarlig for meg.

Advokaten min ringte meg i dag. Han har fått rapporten, og avslutter nå saken med å kommentere at den forrige rektorens personalpolitikk bør granskes. Han gratulerte meg i dag med å ha satt i gang den prosessen, og sa at jeg kunne være stolt av å ikke ha gitt opp. De pengene jeg har betalt der har vært verdt hver eneste krone.

Det var også jeg som lurte på om jeg var forelsket eller dum etter å ha møtt en mann på en kafe tirsdagkveld. Det kan godt hende at jeg er dum, men jeg er i hvert fall forelsket. Vi skal møtes tidlig på lørdag og tilbringe hele dagen sammen. Han er like begeistret for meg, og sender meg romantiske meldinger hver dag.

Livet er aldeles herlig i dag, og det var på tide.

Gjest strandhai
Skrevet

Så flott! Blir i godt humør av sånne gladmeldinger!:D

Lykke til videre!:-)

Skrevet

Så fint! Koselig å høre noe positivt og ikke bare sukk og klag!! Lykke til med kjærleik og jobb!!

Gjest Daisy
Skrevet

Blir glad når jeg leser sånne solskinnshistorier. Sant det at alt ordner seg til slutt.

Bra for deg!

Gjest epletre
Skrevet

Saa kjekt aa hoere da! Jeg har det ogsaa straalende. Har verken mann eller god jobb, men har det kjempe fordeom:0)

(Eneste som er nedtur er at jeg ikke har alle bokstavene i alfabetet!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...