Gå til innhold

Barbering under armene

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Grunnen til at jeg sendte linken var at her har muslimer vært diskutert over en lav sko. Selvføleglig har du rett, men da sporer vi av. Alle som drikker for mye sier at knark er minst like farlig - og omvendt. Man snakker seg bort fra tema.

behøver vel ikke diskutere muslimer i hver j#vla link herinne vel?? :-|

Fortsetter under...

Skrevet

Det er med forankring i religionen og dens "innhold".

maktmennesker har mye å tolke etter egen fornøyelse - og mye å vinne - gjennom å støtte seg til det skrevne ord. Forvrengelsens kunst.... Ikke ta høyde for nye tider ... osv osv

Skrevet

maktmennesker har mye å tolke etter egen fornøyelse - og mye å vinne - gjennom å støtte seg til det skrevne ord. Forvrengelsens kunst.... Ikke ta høyde for nye tider ... osv osv

Og de hadde ikke klart det, hadde det ikke vært for religionen og dens innhold - spesielt hva som står skrevet i koranen - eller bibelen for den saks skyld....

Skrevet

Og de hadde ikke klart det, hadde det ikke vært for religionen og dens innhold - spesielt hva som står skrevet i koranen - eller bibelen for den saks skyld....

nei men de hadde alltids klart å finne på noe annet?

Kan ikke helle alle baby'er ut med badevannet, Goliath? Religion er viktig for mange, virker det som. Kjempesynd at totalitære samfunn - og andre samfunn - misbruker religion til de grader!

Et annet eks.: Noen mennesker opplever seg selv som svært opphøyde, og er omtrent en religion i seg selv. Fx. psykopater - kjempeutfordring å håndtere for kolleger, ektefeller osv.

Har ikke lest innleggene dine i forumet, men sett at du er aktiv. Hvis noen mener at religion skal elimineres, så er det utopisk etter min mening. Vi må sloss for bl.a. kvinne-frigjøring, og verden blir jo heldigvis stadig mer opplyst pga. media. Midtøsten holder jeg meg unna i denne omgang. Det er et helvete, men du kan ikke utelukkende gi religion skylden, det er hvordan den misbrukes, og det er et svært kompleks tema.

Skrevet

nei men de hadde alltids klart å finne på noe annet?

Kan ikke helle alle baby'er ut med badevannet, Goliath? Religion er viktig for mange, virker det som. Kjempesynd at totalitære samfunn - og andre samfunn - misbruker religion til de grader!

Et annet eks.: Noen mennesker opplever seg selv som svært opphøyde, og er omtrent en religion i seg selv. Fx. psykopater - kjempeutfordring å håndtere for kolleger, ektefeller osv.

Har ikke lest innleggene dine i forumet, men sett at du er aktiv. Hvis noen mener at religion skal elimineres, så er det utopisk etter min mening. Vi må sloss for bl.a. kvinne-frigjøring, og verden blir jo heldigvis stadig mer opplyst pga. media. Midtøsten holder jeg meg unna i denne omgang. Det er et helvete, men du kan ikke utelukkende gi religion skylden, det er hvordan den misbrukes, og det er et svært kompleks tema.

Jeg er vel egentlig ikke så uenig med deg.

Det er missbruken av religionen som er problemet - og ikke religionen som sådan.

Dog er det noen religioner som enklere kan missbrukes enn andre, men det er vel heller ikke religionens "feil".

Selv er jeg ikke religiøs, men har intet i mot de som er det - så lenge de holder religionen for seg selv og "sine", ikke forsøker å "dytte" den på andre eller bruker den på en måte som oppleves som negativt for andre.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

behøver vel ikke diskutere muslimer i hver j#vla link herinne vel?? :-|

Joda!

Annonse

Skrevet

Joda!

neida, gi deg, du da - ingenlurerdeg likevel, vel? ;)

serendipity
Skrevet

Menn skal ha hår under armene. Eller kan de barbere rygg og bryst om det er mye!

Skrevet

neida, gi deg, du da - ingenlurerdeg likevel, vel? ;)

Jo - stadig vekk:-(

Bugge1365380662
Skrevet

Hva svarte han da?

Vet ikke. Men det kunne ikke ramle inn mannen min å barbere seg under armene( heldigvis synes nå jeg)Nei ,sønnen min har nok sett modern shave seg for ofte. For ham er det det normale.Tragikomisk spør du meg.

Skrevet

Jo - stadig vekk:-(

misvisende nick du har, da. ...Men du lever i håpet......?

Annonse

Skrevet

Menn skal ha hår under armene. Eller kan de barbere rygg og bryst om det er mye!

ærru gæren! Hår på brystet er jo såå deilig!

Skrevet

misvisende nick du har, da. ...Men du lever i håpet......?

Det har nok en helt annen betydning;-)

Skrevet

Det har nok en helt annen betydning;-)

da må du redegjøre for den, synes jeg... *nysgjerrig*

Skrevet

da må du redegjøre for den, synes jeg... *nysgjerrig*

Når jeg brukte ildg var det ingen som spurte, men de fleste som jeg har kontakt med her inne vet det. Du får enten stille med ditt nick, eller maile meg da;-)

Skrevet

Når jeg brukte ildg var det ingen som spurte, men de fleste som jeg har kontakt med her inne vet det. Du får enten stille med ditt nick, eller maile meg da;-)

jeg fortsetter å lure, enten det er ildg eller langversjonen, men luredeg har jegikketenkt å gjørelikevel

Skrevet

jeg fortsetter å lure, enten det er ildg eller langversjonen, men luredeg har jegikketenkt å gjørelikevel

Ja - da må du nok lure.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...