Gullfisk i havet Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Surfer litt på nettet. Fant denne siden, som kan være lurt å se igjennom, om du studerer selv, eller har barn som gjør det. Det er mange stipend man kan søke på! Skriv feks navnet på kommunen di, eller utdannelsen din på søkefeltet. http://www.legathandboken.no/ 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Takk for tipset :-) Visst ikke at denne fantes på nettet! 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Takk for tipset :-) Visst ikke at denne fantes på nettet! Bare hyggelig! Fant det ut først i går, jeg også. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er mest spesielle legater i denne boka da.... Må jo nesten være sønn eller datter av fisker eller fyrvokter for at man skal kunne søke. Søkte til legat en gang, men hørte aldri noe fra dem. Og det var det eneste legatet i hele boka jeg kunne søke til.... 0 Siter
Gjest den vanlige sorten Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er mest spesielle legater i denne boka da.... Må jo nesten være sønn eller datter av fisker eller fyrvokter for at man skal kunne søke. Søkte til legat en gang, men hørte aldri noe fra dem. Og det var det eneste legatet i hele boka jeg kunne søke til.... Enig. Har finlest boka to år på rad og det deles stort sett ut penger til fyrbøterbarn og talenter på fiolin. 0 Siter
Gullfisk i havet Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Det er mest spesielle legater i denne boka da.... Må jo nesten være sønn eller datter av fisker eller fyrvokter for at man skal kunne søke. Søkte til legat en gang, men hørte aldri noe fra dem. Og det var det eneste legatet i hele boka jeg kunne søke til.... Det er det som er artig med denne boka. Du finner alt mulig rart. En til barn av fiskere/fyrvoktere også ja. Noen er heldige og finner mange legat de kan søke på, men noen ikke finner noe. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Enig. Har finlest boka to år på rad og det deles stort sett ut penger til fyrbøterbarn og talenter på fiolin. Ja det er irriterende!! Hva med å starte et legat for de som ike passer inn under noen av de andre kategoriene???? Eller et legat til meg !! 0 Siter
Gjest den vanlige sorten Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Ja det er irriterende!! Hva med å starte et legat for de som ike passer inn under noen av de andre kategoriene???? Eller et legat til meg !! Enig igjen! 'Amadeus von Figelsnickels berømmede legat for ubemidlede som ikke kan klassifiseres innunder andre legater', kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.