Gjest what the... Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hadde tenkt å ta inn på et vandrerhjem i sommerferien og lurer på om det er mye bråk om kveldene og nettene der? Vi skal ha med små barn. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg bor alltid på vandrerhjem når jeg reiser i utlandet. Har ikke vært plaget med mye bråk der, bortsett fra en påfugl som skreik utafor vinduet mitt ei hel natt en gang. Det skal være stille mellom ti og elleve på vandrerhjem. Den praksisen har vært gjennomført der jeg har bodd. Var også på Haraldsheim på Sinsen en gang i tida, samt på Stabekk. Ikke noe ekstra bråk der heller. Overkommelig pris, og god frokost (selv om den ikke var så avansert). Anbefaler deg å melde deg inn i "Norske Vandrerhjem", som er medlem av en internasjonal organisasjon. Da får du spesielle fordeler når du bor på steder som er medlem. Info finner du på www.vandrerhjem.no 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg bor alltid på vandrerhjem når jeg reiser i utlandet. Har ikke vært plaget med mye bråk der, bortsett fra en påfugl som skreik utafor vinduet mitt ei hel natt en gang. Det skal være stille mellom ti og elleve på vandrerhjem. Den praksisen har vært gjennomført der jeg har bodd. Var også på Haraldsheim på Sinsen en gang i tida, samt på Stabekk. Ikke noe ekstra bråk der heller. Overkommelig pris, og god frokost (selv om den ikke var så avansert). Anbefaler deg å melde deg inn i "Norske Vandrerhjem", som er medlem av en internasjonal organisasjon. Da får du spesielle fordeler når du bor på steder som er medlem. Info finner du på www.vandrerhjem.no Det er faktisk til Haraldsheim vi har tenkt oss. Tusen takk for svar:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.