Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 det ække noe gøy å legge seg, når man ikke er fornøyd med dagen. Idag har vært en teit dag. Imorgen blir det sikkert bedre. Men ikke helt sikkert. Bortsett fra at jeg treffer kjæresten imorgen kveld. Natta til dere som sitter oppe. Legger igjen litt kake til de som har lyst på noe godt (det er lunken ostekake som dere aldri har smakt makan til før ......mmmmm*) og dessuten vin til de som foretrekker det! Kos dere, og legg dere og drøm søtt - ikke altfor sent. hilsen meg 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Takk *smatt, smatt* Går nok bedre i morgen skal du se. 0 Siter
Hope Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg legger meg også nå, og har nok hatt en like "dum" dag som deg...men sånn er det av og til. Ingen dager er like. Morgendagen vet vi ingenting om, men vi kan jo legge oss og håpe og tro den blir bedre en i dag. Dumme dager er kjipe, men de forsvinner de også... :-) Må du ha en veldig nye bedre dag i morgen, da. Det satser jeg på at jeg får :-) Mvh 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har hatt en bra dag og hopper i seng naa. Klokka er bare 21.43 her borte da! Imorgen er det helg og livet er bra:0) Haaper dagen din imorgen blir bedre da:0) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg legger meg også nå, og har nok hatt en like "dum" dag som deg...men sånn er det av og til. Ingen dager er like. Morgendagen vet vi ingenting om, men vi kan jo legge oss og håpe og tro den blir bedre en i dag. Dumme dager er kjipe, men de forsvinner de også... :-) Må du ha en veldig nye bedre dag i morgen, da. Det satser jeg på at jeg får :-) Mvh takk hope, og takk epletre... Vi får se, den nye dagen har begynt..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Lunken ostekake? Skal ikke alle ostekaker stå kaldt mens de stivner da? Går det an å varme dem etterpå uten at de smelter? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Lunken ostekake? Skal ikke alle ostekaker stå kaldt mens de stivner da? Går det an å varme dem etterpå uten at de smelter? dette er ikke sånn kald ostekake, som ikke har vært i nærheten av en stekeovn. Nei, nei, som sagt: helt spesiell.... hemmelig oppskrift fra himmelske høyder.... ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Lunken ostekake? Skal ikke alle ostekaker stå kaldt mens de stivner da? Går det an å varme dem etterpå uten at de smelter? Svigerinna mi baker en amerikansk ostekake som smaker skikkelig nammenam! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Svigerinna mi baker en amerikansk ostekake som smaker skikkelig nammenam! ) u/t 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.