Gå til innhold

legge meg - etter en dum dag

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ække noe gøy å legge seg, når man ikke er fornøyd med dagen. Idag har vært en teit dag. Imorgen blir det sikkert bedre. Men ikke helt sikkert. Bortsett fra at jeg treffer kjæresten imorgen kveld. Natta til dere som sitter oppe. Legger igjen litt kake til de som har lyst på noe godt (det er lunken ostekake som dere aldri har smakt makan til før ......mmmmm*) og dessuten vin til de som foretrekker det! Kos dere, og legg dere og drøm søtt - ikke altfor sent.

hilsen meg

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Takk *smatt, smatt*

Går nok bedre i morgen skal du se.

Skrevet

Jeg legger meg også nå, og har nok hatt en like "dum" dag som deg...men sånn er det av og til. Ingen dager er like. Morgendagen vet vi ingenting om, men vi kan jo legge oss og håpe og tro den blir bedre en i dag.

Dumme dager er kjipe, men de forsvinner de også...

:-) Må du ha en veldig nye bedre dag i morgen, da. Det satser jeg på at jeg får :-)

Mvh

Gjest epletre
Skrevet

Jeg har hatt en bra dag og hopper i seng naa. Klokka er bare 21.43 her borte da! Imorgen er det helg og livet er bra:0)

Haaper dagen din imorgen blir bedre da:0)

Skrevet

Jeg legger meg også nå, og har nok hatt en like "dum" dag som deg...men sånn er det av og til. Ingen dager er like. Morgendagen vet vi ingenting om, men vi kan jo legge oss og håpe og tro den blir bedre en i dag.

Dumme dager er kjipe, men de forsvinner de også...

:-) Må du ha en veldig nye bedre dag i morgen, da. Det satser jeg på at jeg får :-)

Mvh

takk hope, og takk epletre... Vi får se, den nye dagen har begynt.....

Annonse

Skrevet

Lunken ostekake? Skal ikke alle ostekaker stå kaldt mens de stivner da? Går det an å varme dem etterpå uten at de smelter?

Skrevet

Lunken ostekake? Skal ikke alle ostekaker stå kaldt mens de stivner da? Går det an å varme dem etterpå uten at de smelter?

dette er ikke sånn kald ostekake, som ikke har vært i nærheten av en stekeovn. Nei, nei, som sagt: helt spesiell.... hemmelig oppskrift fra himmelske høyder.... ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Svigerinna mi baker en amerikansk ostekake som smaker skikkelig nammenam! :o)

mariaflyfly
Skrevet

Svigerinna mi baker en amerikansk ostekake som smaker skikkelig nammenam! :o)

u/t

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...