Gå til innhold

Har du erfaring med Manpower?

Anbefalte innlegg

Gjest pimpel og polt
Skrevet

Får man lett jobb ved å ta kontakt med disse?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo selvsagt helt avhengig av hva du skal jobbe som.

Skrevet

Det spørs helt på etterspørsel etter akkurat din kompetanse.

Min erfaring er at hvis du har høyere utdannelse har de ikke så mange oppdrag. Jeg har vært registrert der og hos Techpower siden juni 2002, og har vært på to intervju - det ene var en teknisk jobb, og både jeg og arbeidsgiver var enige om at jeg var overkvalifisert, og den andre var nesten drømmejobben, men gikk til en annen som kom direkte fra aetat - og dermed mye av lønnen "sponset" derfra- litt bittert.

Jeg er faktisk registrert hos ALLE aktuelle byråer i byen, men det har vært svært lite respons, selv om jeg fulgte opp jevnlig - ringte ca, hver 14 dag - dette oppfatter byråene etter eget utsagn som positivt - og noe som øker sjansene dine for at de husker på nettopp deg når det kommer oppdrag - slett ikke alltid de søker gjennom databasen hvis de har et par-tre gode kandidater som de husker på.

Nå er jeg ikke aktiv arbeidssøker lenger, pga. at jeg har startet for meg selv, men jeg står fortsatt registrert. men får ingen henvendelser lenger nå som jeg ikke følger opp aktivt.

Søsteren min var vikar hos Manpower rundt 1994 - som nyutdannet/ halvstudert, og hun fikk endel oppdrag der, og begynte etterhvert å arbeide internt. Hun var veldig fornøyd med opplæringen hun fikk mens hun arbeidet der.

Gjest malun
Skrevet

Jeg jobbet for Manpower i mange år i løpet av studietiden min.

De sørget i hvert fall for at jeg fikk så mye ekstra- og feriejobb jeg bare ønsket. Men så var jeg ikke redd for å ta i et tak, heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...