Gjest pimpel og polt Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Får man lett jobb ved å ta kontakt med disse? 0 Siter
Tornerose Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er jo selvsagt helt avhengig av hva du skal jobbe som. 0 Siter
Luise Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det spørs helt på etterspørsel etter akkurat din kompetanse. Min erfaring er at hvis du har høyere utdannelse har de ikke så mange oppdrag. Jeg har vært registrert der og hos Techpower siden juni 2002, og har vært på to intervju - det ene var en teknisk jobb, og både jeg og arbeidsgiver var enige om at jeg var overkvalifisert, og den andre var nesten drømmejobben, men gikk til en annen som kom direkte fra aetat - og dermed mye av lønnen "sponset" derfra- litt bittert. Jeg er faktisk registrert hos ALLE aktuelle byråer i byen, men det har vært svært lite respons, selv om jeg fulgte opp jevnlig - ringte ca, hver 14 dag - dette oppfatter byråene etter eget utsagn som positivt - og noe som øker sjansene dine for at de husker på nettopp deg når det kommer oppdrag - slett ikke alltid de søker gjennom databasen hvis de har et par-tre gode kandidater som de husker på. Nå er jeg ikke aktiv arbeidssøker lenger, pga. at jeg har startet for meg selv, men jeg står fortsatt registrert. men får ingen henvendelser lenger nå som jeg ikke følger opp aktivt. Søsteren min var vikar hos Manpower rundt 1994 - som nyutdannet/ halvstudert, og hun fikk endel oppdrag der, og begynte etterhvert å arbeide internt. Hun var veldig fornøyd med opplæringen hun fikk mens hun arbeidet der. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg jobbet for Manpower i mange år i løpet av studietiden min. De sørget i hvert fall for at jeg fikk så mye ekstra- og feriejobb jeg bare ønsket. Men så var jeg ikke redd for å ta i et tak, heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.