Gå til innhold

har du vært i EuroDisney?

Anbefalte innlegg

Gjest c'est la vie a'jourdhui
Skrevet

Hvordan var det? Dyrt? Flott? Moro? Verdt det?

Gjest strandhai
Skrevet

Det var så utrolig verdt det!! Jeg var der i høstferien for noen år siden. Og det var så sinnsykt masse folk der. Vi sto i opptil halvannen time i kø noen av stedene....var sånn passe dyrt, jeg hukser ikke prisene helt..

Det var absolutt verdt det! Minne for livet!:-)

Skrevet

Ja, det er kjempegøy! Vi var der sommeren for nesten to år siden, det var midt på sommeren, men en overskyet og litt "kjølig" dag. Tydeligvis syntes franskmennene at været var for dårlig til å gå noe sted, så vi opplevde ikke køer i det hele tatt! Vi bodde på hoetll på området, ett svært hotell, het noe med "Bay".

I nærheten av EuroDisney er det et lite sted hvor du kan kjøpe fine merkeklær til svært reduserte priser, gå dit, hvis du har anledning!

mvh

Skrevet

Jeg har nettopp vært der for nesten to uker siden! Ikke sist søndag, men søndagen før der.

Men ærlig talt, etter å ha vært der så er jeg skuffa.

Hvor er Donald liksom? Var jo bare Nemo, Mikke, Askepott og de der..

Koster 49 euro å komme inn per person.

Dessuten så var det så UHORVELIG mye folk! Det var søren flere timers venting på attraksjonen. Opptill 5!!! timer på den ene.

Det er det værste jeg noen gang har opplevd..til tross for at det var rimelig kaldt den dagen..

Men, det er kjekt å ha vært der.. men jeg ville ikke reist igjen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...