Gå til innhold

Jeg syns det er teit

Anbefalte innlegg

Gjest svensken jonas
Skrevet

Jeg syns det er teit at folk sitter oppe midt på natta og skriver her på Doktoronline. Syns egentlig grensen bør være nådd sånn rundt nå på denne tiden, så hvorfor er det egentlig så mange som sitter så lenge oppe og skriver så mye dumt?

Det irriterer en del av oss, bare så det er sagt.

God natt, sa jeg.

Gjest millit
Skrevet

Du har så ufattelig mange interessante innlegg, du....

Skrevet

Har du et bedre forslag om hva vi kan gjøre? Det er ganske kjedelig på tv.

Pappa Bjørn
Skrevet

Dersom du noen gang skulle få lyst til å hoppe ut fra et fly så husk at fallskjerm bare er for pyser.

Skrevet

Jeg regner vel med at dette er et tulleinnlegg. For det kan da ikke på alvor være noen som gidder å irritere seg over hva andre gjør sent på kvelden/natten.

Jeg f.eks baker brød i kveld, så jeg sitter her å venter til det er ferdig.

Så det litt vel sent at det var tomt, og jeg gidder ikke å bruke 15 kr i bumpenger for å få kjøpt et brød.

Gjest pasa21
Skrevet

Ja vel....

Hva vil du vi skal gjøre for deg da???

Skrevet

Dersom du noen gang skulle få lyst til å hoppe ut fra et fly så husk at fallskjerm bare er for pyser.

hehehe ;)

Gjest surrejente
Skrevet

fordi jeg har blitt dumpa, og det er ensomt å sove alene

Gjest what the...
Skrevet

Kan vel ikke irritere deg når du ikke er på dol om natten???

Ingen som tvinger deg til å lese alt heller!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...