Gå til innhold

Det er et helvete å bli utvist TIL Norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan desverre ikke si jeg syntes synd i fyren! Kan han ikke bare bli i Sverige da?

Tydlig at han har issues!

Jaja... la pepperen komme!

Skrevet

Kan desverre ikke si jeg syntes synd i fyren! Kan han ikke bare bli i Sverige da?

Tydlig at han har issues!

Jaja... la pepperen komme!

Jeg husker godt for en tid tilbake, når en asylsøker skulle sendes hjem FRA Norge - at noen her på DOL da brukte argumentet om at "når mannen er så desperat at han tenner på seg selv, så er det et godt argument for at han må få bli i Norge. For da er det et tydelig bevis på hvor umenneskelig det er i det landet han kommer fra".

Lurer på vilke argumenter "de" har denne gang? he-he.....

Skrevet

Nei, det er ikke rart de fyrer opp. I Norge er det jo bare horer;

http://bt.no/lokalt/bergen/article246127

Endelig en fornuftig dom - ikke minst fordi han blir sendt tilbkae til Irak etter endt soning.

Så fremt de står ved det vedtaket/dommen når den tid kommer....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...