Gå til innhold

Hvorfor skrever menn på bussen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det spør jeg meg om en tidlig morgen. Jeg var så uheldig å havne innenfor en fyr som var i 20-årene (?). Han satt og vippet med baken aller ytterst på setet, dermed fikk han ikke plass til beina og skrevet noe skikkelig ut! Jeg hadde vel knapt 1/3 av det doble setet til rådighet så plasskrevende som han ble.

Det er ikke første gangen jeg opplever/ser dette her, men jeg tror aldri jeg har sett et kvinnfolk gjøre det samme? Er det noe "Hei! Se på meg! Se på pikken min!"-opplegg eller?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

7

• amber sun

4

• Lillemus

4

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terakotta
Skrevet

Hehe - sikkert. De vi lvise at de ikke får balla i klem. Kanskje han hadde lenkekøddær?

Skrevet

Hehe - sikkert. De vi lvise at de ikke får balla i klem. Kanskje han hadde lenkekøddær?

Hva i huleste er lenkekøddær???

Balleklem fikk han definitivt ikke! :o) Såå digre baller er det ingen som har.

Gjest Terakotta
Skrevet

Hva i huleste er lenkekøddær???

Balleklem fikk han definitivt ikke! :o) Såå digre baller er det ingen som har.

lenkekøddær skal visst være laaange baller som henger som kjetting :)

Skrevet

Usjameg.

Gjest togli
Skrevet

1) Han prøvde å gi inntrykk av å ha et meeeget stort utstyr!

2) Han var plaget av ballesvette.

Gjest malun
Skrevet

1) Han prøvde å gi inntrykk av å ha et meeeget stort utstyr!

2) Han var plaget av ballesvette.

Urk... _ballesvette_ er høyt oppe på lista over ekle ord, sammen med feks blodbuse og slimpropp.

;oP

Gjest Terakotta
Skrevet

Urk... _ballesvette_ er høyt oppe på lista over ekle ord, sammen med feks blodbuse og slimpropp.

;oP

Mitt yndlingsuttrykk:

"Svett kontorræv" :)

Gjest togli
Skrevet

;oP

Usj, blodbuse og slimpropp var hakket verre, så du vant ;o)

Skrevet

De skrever ikke bare på bussen, de skrever uansett hvor de sitter. I sofaen, i godstolen, på kjøkkenstolen, kontorstolen.....ofte ledsaget av at de ikke klarer å holde beina i ro.

Skrevet

Sikkert også behagelig å sitte slik.

Hvorfor skrever ikke damer?

Skrevet

Slike ting passer seg heller ikke på et offentlig forum ;) (takk for sist ;))

Mange sarte sjeler her ute vet du ;)

Skrevet

Vel, personlig skrever jeg ikke sånn i full offentlighet (sjelden i det private også for den del) fordi jeg ikke liker å blottstille mine edlere deler på den måten. Og siden jeg for tiden har litt dilla på å gå i skjørt som ikke rekker ned til knærne engang så holder jeg bena pent samlet. Kjedelig som jeg er. :o)

Skrevet

Vel, personlig skrever jeg ikke sånn i full offentlighet (sjelden i det private også for den del) fordi jeg ikke liker å blottstille mine edlere deler på den måten. Og siden jeg for tiden har litt dilla på å gå i skjørt som ikke rekker ned til knærne engang så holder jeg bena pent samlet. Kjedelig som jeg er. :o)

:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

:)

damer med bukser behøver ikke knipe sammen lårene. Det må man dessverre med skjørt, for ikke å se ut som ei gammal kjerring - synes

Skrevet

jammen da jeg var barn, kjørte trikken alltid forbi et hus med skilt der det stor: "Dr. Langballe, GYNEKOLOG"

Han burde skiftet etternavn, han da?? :-o

Skrevet

ja det var her innlegget om doktoren skulle vært plassert, da... :)

Skrevet

ja det var her innlegget om doktoren skulle vært plassert, da... :)

Mitt svar til terakotta var litt internt (basert på en liten utveksling i går/forgårs).

Nei, Dr. Langballe får vel bare flere pasienter med et slikt navn, vel?? :)

Gjest Terakotta
Skrevet

men i jøssenam! :) prippen? hehe

Gjest malun
Skrevet

Tja, personlig unngår jeg offentlig skreving fordi jeg stort sett går i skjørt, og jeg har ingen akutte ønsker om å å fremstå som den tjukkere, norske utgaven av Sharon Stone. ;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...