Gå til innhold

Hvorfor skrever menn på bussen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

men i jøssenam! :) prippen? hehe

Tilsynelatende ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

7

• amber sun

4

• Lillemus

4

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ballefriker
Skrevet

Mitt svar til terakotta var litt internt (basert på en liten utveksling i går/forgårs).

Nei, Dr. Langballe får vel bare flere pasienter med et slikt navn, vel?? :)

Hvorfor, p.g.a. navnet eller at de tror han har lange baller?

Trodde alle kvinnfolk grudde seg for disse GU og ikke tenkte baller i den situasjonen.

Skrevet

Hvorfor, p.g.a. navnet eller at de tror han har lange baller?

Trodde alle kvinnfolk grudde seg for disse GU og ikke tenkte baller i den situasjonen.

Når jeg må forklare spøkene mine, forstår jeg at de ikke var så gode :)

Skrevet

Skrever ikke damer? Kanskje det har noe med deg å gjøre. Personlig opplever jeg at omtrent alle damer jeg ser skrever så snart de ser meg :-)

"...................."

Skrevet

ikke nok med at de absolutt må skreve maksimalt, de eier ikke sosiale antenner heller.

jeg hadde uheldigvis kommet til det skritt at jeg måtte ta nattoget hjem engang, og kom enda mer uheldigvis plassert ved siden av et slikt skrevende mannfolk. og på nattoget sover passasjerene også. det gjorde denne fyren også, han sovnet så skrevende at jeg nesten måtte sitte i vinduskarmen og ikke fikk plassert mine egne føtter foran mitt eget sete. og det område er hver passasjers territorie. og i tillegg fant han det passende å snorke som en tåkelur.

holdt på å sprekke jeg. er enda irritert på meg selv for ikke å si ifra.

Skrevet

Sikkert også behagelig å sitte slik.

Hvorfor skrever ikke damer?

Fordi det ser vulgært ut.

Skrevet

Fordi det ser vulgært ut.

Skjønner at jeg skulle satt et smiletegn bak spørsmålet mitt :) Var ikke ment som noe seriøst spørsmål.

Men det er jo interessant, lell. Ser det vulgært ut kun når kvinner skrever, eller også når menn skrever`?

Og her blir vel svaret ja, og da lurer jeg på: hvorfor?

:)

Skrevet

Skjønner at jeg skulle satt et smiletegn bak spørsmålet mitt :) Var ikke ment som noe seriøst spørsmål.

Men det er jo interessant, lell. Ser det vulgært ut kun når kvinner skrever, eller også når menn skrever`?

Og her blir vel svaret ja, og da lurer jeg på: hvorfor?

:)

Jeg syns det ser dumt ut når menn skrever, det virker som om det bare er for show-off.

Altså hvis de virkelig skrever mye, ikke sånn vanlig små-skreving (herregud for et idiotisk ord, men jeg finner ikke noe bedre *ler*)

Når kvinner skrever, ser det vulgært ut. Akkurat som jeg syns det ser vulgært ut når kvinner har hår under armene. Ekkelt.*grøsser*

Hvorfor det ser mer vulgært ut når kvinner skrever, er nok at det er så ukvinnelig, ufeminint og lite sexy, mens for menn er det mer sånn menn er nå engang sånn, selv om det altså ser dumt ut når de skrever altfor mye.

Skrevet

Litt ballefridom er ikke å forakte.

jo, nettopp det er det.

Skrevet

Så lenge de ikke sitter og romsterer fortere og fortere i lommene, så kan de skreve så mye de gidder for min del. Har nemlig sett det, og som om ikke det var nok, var vesenet virkelig en parodi på ekkel mann (det glimtet jeg fikk før jeg snudde meg); ualminnelig stygg, feitslaskete, et motbydelig fettglinsende og sleskt paddetryne... ja og så deeeet gliset på toppen *herrejeminiforenskapning*

Gjest Undrer bare jeg
Skrevet

hehe... Vet ikke! Men jeg har lurt på omd et er noe av det samme som kommer til uttrykk når noen mannfolk liksom skrever når de går. Normalt slanke mannfok altså. Jeg har lurt på om de har (eller vil ha oss til å tro at de har) så stor redskap at det liksom ikke blir plas hvis de skrever!!!

Gjest Undrer bare jeg
Skrevet

hehe... Vet ikke! Men jeg har lurt på omd et er noe av det samme som kommer til uttrykk når noen mannfolk liksom skrever når de går. Normalt slanke mannfok altså. Jeg har lurt på om de har (eller vil ha oss til å tro at de har) så stor redskap at det liksom ikke blir plas hvis de skrever!!!

Jada jada, hvis de IKKE skrever skulle det selvfølgelig være...

Skrevet

Neste gang ber du ham om "å slutte å skryte så fælt!"

:o)

Skrevet

Skrever når de går? Er det sånn fotballgange du mener?

Gjest mor i juni
Skrevet

ikke nok med at de absolutt må skreve maksimalt, de eier ikke sosiale antenner heller.

jeg hadde uheldigvis kommet til det skritt at jeg måtte ta nattoget hjem engang, og kom enda mer uheldigvis plassert ved siden av et slikt skrevende mannfolk. og på nattoget sover passasjerene også. det gjorde denne fyren også, han sovnet så skrevende at jeg nesten måtte sitte i vinduskarmen og ikke fikk plassert mine egne føtter foran mitt eget sete. og det område er hver passasjers territorie. og i tillegg fant han det passende å snorke som en tåkelur.

holdt på å sprekke jeg. er enda irritert på meg selv for ikke å si ifra.

"jeg hadde uheldigvis kommet til det skritt.."

Hi-hi!

Gjest jennybust
Skrevet

Så lenge de ikke sitter og romsterer fortere og fortere i lommene, så kan de skreve så mye de gidder for min del. Har nemlig sett det, og som om ikke det var nok, var vesenet virkelig en parodi på ekkel mann (det glimtet jeg fikk før jeg snudde meg); ualminnelig stygg, feitslaskete, et motbydelig fettglinsende og sleskt paddetryne... ja og så deeeet gliset på toppen *herrejeminiforenskapning*

Nå minner du veldig om shandy. Er dere i slekt?

Gjest Undrer bare jeg
Skrevet

Skrever når de går? Er det sånn fotballgange du mener?

Fotballgange? Aldri hørt før. hehe... Så det vet jeg ikke. Men de går på en slik måte at jeg får assosiasjoner til at de har såpass mye mellom bena at gangen kommer av det! De får ikke bena sammen liksom. Noen går også og svinger med armene et godt stykke bue ut fra kroppen, så de ser ut som sjimpanser.

Skrevet

"jeg hadde uheldigvis kommet til det skritt.."

Hi-hi!

c",)

kom til et skritt, ja. ingen tvil om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...