Gå til innhold

Krøllete bher

Anbefalte innlegg

Gjest huff,huff
Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over bhene jeg har.det er sånne som er foret.De får en klumpete brett inni selve skåla etter bare noen vask,selv om jeg bruker vaskepose.Hvordan reparerer jeg de som allerede er sånn og hvordan unngår jeg det senere?Har prøvd med strykejern.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• amber sun

2

• laguna1365380434

2

• maiken76

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terakotta
Skrevet

Håndvask.................................sier de..men jeg vet ikke jeg. .)

Skrevet

Har jeg aldri opplevd, men så vasker jeg alle bh'er med spiler (og dermed de jeg har med for også) for hånd. Etter å ha ødelagt 2 vaskemaskiner på spile-bh'er (jada, jeg brukte vaskepose den ene gangen!) vasker jeg aldri slike i maskin mer.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Håndvask.................................sier de..men jeg vet ikke jeg. .)

det er en forbanna uvane fra produsentenes side at de har begynt å POLSTRE så mange bh'er nå. La oss gå sammen og IKKE kjøpe dem. Mange av dem ser ut som en mellomting mellom en bleie og en sykehus-bh. Kanskej det skal se ut som silikonpupper? Takke meg til naturlige former - det tror jeg faktisk gutta synes er mere sexy også, hvis det har noe med saken å gjøre.

Husk i gamle gamle dager, hadde damene stålkonstruksjoner under skjørtene sine, for at de skulle ha de rette former.... Likheten er ikke helt fjern, tankemessig..

Og: PS: hvis de skal holde seg, må du sikkert ut med over 500,- kr. for å få noen som tåler vask. Alle bh.er skal kunne maskinvskes, hvis du har vaskepose, og en ålreit vaskemanskin. Har den krøllet seg, må du gå og klage på den, da er den jo ubrukelig.

Skrevet

Har jeg aldri opplevd, men så vasker jeg alle bh'er med spiler (og dermed de jeg har med for også) for hånd. Etter å ha ødelagt 2 vaskemaskiner på spile-bh'er (jada, jeg brukte vaskepose den ene gangen!) vasker jeg aldri slike i maskin mer.

gikk spilen ut av både bh'en og vaskeposen?? :-o

Gjest huff,huff
Skrevet

Synes ikke de blir rene nok ved håndvask.Men er det ingen annen råd så må jeg vel det.:o(

Gjest malun
Skrevet

Jeg vasker også mine spile-BH-er for hånd.

Gjest kanuttem
Skrevet

det er en forbanna uvane fra produsentenes side at de har begynt å POLSTRE så mange bh'er nå. La oss gå sammen og IKKE kjøpe dem. Mange av dem ser ut som en mellomting mellom en bleie og en sykehus-bh. Kanskej det skal se ut som silikonpupper? Takke meg til naturlige former - det tror jeg faktisk gutta synes er mere sexy også, hvis det har noe med saken å gjøre.

Husk i gamle gamle dager, hadde damene stålkonstruksjoner under skjørtene sine, for at de skulle ha de rette former.... Likheten er ikke helt fjern, tankemessig..

Og: PS: hvis de skal holde seg, må du sikkert ut med over 500,- kr. for å få noen som tåler vask. Alle bh.er skal kunne maskinvskes, hvis du har vaskepose, og en ålreit vaskemanskin. Har den krøllet seg, må du gå og klage på den, da er den jo ubrukelig.

Hva med de som ikke har naturlige former da, som er flate? Skal ikke de få lov til å føle seg litt kvinnelige uten å måtte ty til kirurgiske inngrep?

Lite gjennomtenkt kommentar fra deg..

Skrevet

Har aldri opplevd det jeg. Vaker alltid BH'ene i vaksemaskinen i pose, men aldri på veldig sterk varme. Kanskje det har noe å si?

Stryking av BH'er hørtes ikke helt lettvint ut da..

Skrevet

gikk spilen ut av både bh'en og vaskeposen?? :-o

Jepp. Og det var endatil en bh fra Triumph som var dobbelt innsydd for ekstra komfort...

Skrevet

Hva med de som ikke har naturlige former da, som er flate? Skal ikke de få lov til å føle seg litt kvinnelige uten å måtte ty til kirurgiske inngrep?

Lite gjennomtenkt kommentar fra deg..

nei, det synes jeg ikke var lite gjennomtenkt. Har man AA-størresle, er det vel flott med litt polster, men slik har det alltid vært, og det er av en annen type enn den moderne som var gått i krøll for hun som startet tråden. Ikke vær så ømskinnet, davel??

Kan ikke ta alle mulige forbehold heller... :-)

Skrevet

Og hva med dei med hengepupper? Stiv og polstret BH holder puppene på plass !!!!

Veldig lite gjennomtenkt av deg.

Hilsen

Skrevet

Synes ikke de blir rene nok ved håndvask.Men er det ingen annen råd så må jeg vel det.:o(

synes bh'er blir renere med håndvask, hvis du bruker et såpestykke som jeg tror heter 1-2-3, og tar litt extra på utsatte steder, som ved lukkingen på ryggen. Finnes også (et dyrt) middel (pulver/krystaller) i undertøysbutikker, som gjør dem hvite og rene. MEN for tungvint, synes jeg. Har aldri hatt spiler på villspor i maskinene. Men vasker på finvask/skånegang 30 grader i vaskepose.

Skrevet

Og hva med dei med hengepupper? Stiv og polstret BH holder puppene på plass !!!!

Veldig lite gjennomtenkt av deg.

Hilsen

javelda. jeg gir meg. Men frem for de som ikke krøller seg i vask, iallfall!!!!!!!!!! !!!!

Gjest kanuttem
Skrevet

nei, det synes jeg ikke var lite gjennomtenkt. Har man AA-størresle, er det vel flott med litt polster, men slik har det alltid vært, og det er av en annen type enn den moderne som var gått i krøll for hun som startet tråden. Ikke vær så ømskinnet, davel??

Kan ikke ta alle mulige forbehold heller... :-)

Det var da BH med for hun snakket om, og som jeg nevnte? Hva snakker du om? Proteser inni BH'en?

Det var dumt sagt av deg, innse det. Ikke alle har pupper fra naturens side, eller pupper som blir fine med vanlig BH. Hva er så galt med å fore litt da?

Hvordan tror du alle jentene som allerede har kompleks for sine mangelnde pupper tenker når du må si at ALLE gutter liker jo naturlige former best?

Ta kritikken, det overlever du nok.

Skrevet

Det var da BH med for hun snakket om, og som jeg nevnte? Hva snakker du om? Proteser inni BH'en?

Det var dumt sagt av deg, innse det. Ikke alle har pupper fra naturens side, eller pupper som blir fine med vanlig BH. Hva er så galt med å fore litt da?

Hvordan tror du alle jentene som allerede har kompleks for sine mangelnde pupper tenker når du må si at ALLE gutter liker jo naturlige former best?

Ta kritikken, det overlever du nok.

ja, jeg overlever ;)

hare1365380455
Skrevet

Jepp. Og det var endatil en bh fra Triumph som var dobbelt innsydd for ekstra komfort...

Irriterende! Jeg bruker vaskepose, men de holder seg best og finest om de vaskes for hånd.

Skrevet

krinoliner og korsett er jo avlegs, men personlig bruker jeg helst forede bh-er. ikke de med masse innlegg ekstra, men de som bare er forede. og selv om en har aldri så svære jur, så synes jeg formen på puppene alltid blir penere med foret bh.

synes jeg da.

Skrevet

Jeg har også vært borti det, og vurderer å begynne å vaske dem for hånd.

Det jeg gjør som funker rimelig bra, er å ta dem ut av maskina, og "dytte" på plass alt så det ligger riktig i skålen. Altså den vatteringen eller hva det nå er, jeg tar hånda inni skålen og dytter den fin og på plass igjen, omtrent som når en dytter ned en paideig i en liten form. (eneste sammenligningen jeg fant...)

En gang ble en sånn bh hengt opp på snora med den ene skålen i krøll...da så skålene veldig ulike ut etterpå, det så temmelig rart ut (nei, det var ikke jeg som hengte den opp;) )

Gjest En fisk
Skrevet

Du finner både bh'er som er polstra, og de som ikke er det. Det er jo en grunn til at de som er polstra selges så mye, fordi de fleste av oss vil ha det!

Bh'er som de hadde i gamle dager er ikke mye pene. Enten blir puppene skukkelig spisse eller så ser du brystvorta gjennom bh og klær, ellers takk!

De som har b cup men ønsker seg se får det billigere/lettere/tryggere ved å kjøpe bh som forstørrer i stedet for kirurgiske inngrep.

Vi har valget, verer er det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...