Gå til innhold

Krøllete bher

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du finner både bh'er som er polstra, og de som ikke er det. Det er jo en grunn til at de som er polstra selges så mye, fordi de fleste av oss vil ha det!

Bh'er som de hadde i gamle dager er ikke mye pene. Enten blir puppene skukkelig spisse eller så ser du brystvorta gjennom bh og klær, ellers takk!

De som har b cup men ønsker seg se får det billigere/lettere/tryggere ved å kjøpe bh som forstørrer i stedet for kirurgiske inngrep.

Vi har valget, verer er det ikke.

Joa, men jeg har kjøpt sånne (i mangel av noe bedre) to ganger: 1.gang: klump etter vask. 2.gang: dyrere, tålte vask: men så innmari varm om sommer'n. Og dessuten følte jeg meg utstoppet! Hvis jeg hadde på noe utenpå som ikke var HELT tett, så det ut som en 'sykehus-bh', dessuten.

Kan du si om du synes de ikke blir varme om sommer'n?

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• amber sun

2

• laguna1365380434

2

• maiken76

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest En fisk
Skrevet

Joa, men jeg har kjøpt sånne (i mangel av noe bedre) to ganger: 1.gang: klump etter vask. 2.gang: dyrere, tålte vask: men så innmari varm om sommer'n. Og dessuten følte jeg meg utstoppet! Hvis jeg hadde på noe utenpå som ikke var HELT tett, så det ut som en 'sykehus-bh', dessuten.

Kan du si om du synes de ikke blir varme om sommer'n?

Ja det kan jeg. Om sommeren blir de varmere enn tynnere stoff, det sier seg selv. Men man må ikke nødvendigvis kjøpe det tykkeste...

Mine har aldri krøllet seg. Vasker i vaskepose i maskin, de er helt fine. Og INGEN av mine bh'er ser ut som sykehus bh! De har ganske stort utvalg på bh'er, så jeg velger noe jeg synes er fint da.

Skrevet

Ja det kan jeg. Om sommeren blir de varmere enn tynnere stoff, det sier seg selv. Men man må ikke nødvendigvis kjøpe det tykkeste...

Mine har aldri krøllet seg. Vasker i vaskepose i maskin, de er helt fine. Og INGEN av mine bh'er ser ut som sykehus bh! De har ganske stort utvalg på bh'er, så jeg velger noe jeg synes er fint da.

hvor mye betaler du for en slik da? Jeg synes bh'er koster en formue (minst 500,-), og de (hvite) ser ikke så fresh'e ut etter et halvt år - da er det bare å hive dem :-(

Gjest En fisk
Skrevet

hvor mye betaler du for en slik da? Jeg synes bh'er koster en formue (minst 500,-), og de (hvite) ser ikke så fresh'e ut etter et halvt år - da er det bare å hive dem :-(

Kjøper ikke så dyre jeg! Betaler ikke mer enn 200, som oftest. Kjøper både på h&m og andre billig kjeder. Men blir ikke så mye i hvitt da, synes det er kjedelig. Er ikke så gammel jeg.

Skrevet

Kjøper ikke så dyre jeg! Betaler ikke mer enn 200, som oftest. Kjøper både på h&m og andre billig kjeder. Men blir ikke så mye i hvitt da, synes det er kjedelig. Er ikke så gammel jeg.

jeg får prøve det, jeg, selv om jeg er 'eldre' - enn deg iallfall :-)

Gjest En fisk
Skrevet

jeg får prøve det, jeg, selv om jeg er 'eldre' - enn deg iallfall :-)

Ja, dyrest er ikke alltid best! Hvor gammel er du da? Er du "eldre dame" så kjøper du sikkert ikke samme typer som meg uansett.

Annonse

Skrevet

Ja, dyrest er ikke alltid best! Hvor gammel er du da? Er du "eldre dame" så kjøper du sikkert ikke samme typer som meg uansett.

Jeg er ikke "eldre dame" synes jeg (*hehe*), langtifra. Det kan hende at h&m ikke har noe jeg liker. men jeg kan jo prøve!! :-)

Gjest En fisk
Skrevet

Jeg er ikke "eldre dame" synes jeg (*hehe*), langtifra. Det kan hende at h&m ikke har noe jeg liker. men jeg kan jo prøve!! :-)

Lykke til! Hender jo at cubus, lindex og kappahl også har fine bh'er.

Gjest what the...
Skrevet

Jeg har også vært borti det, og vurderer å begynne å vaske dem for hånd.

Det jeg gjør som funker rimelig bra, er å ta dem ut av maskina, og "dytte" på plass alt så det ligger riktig i skålen. Altså den vatteringen eller hva det nå er, jeg tar hånda inni skålen og dytter den fin og på plass igjen, omtrent som når en dytter ned en paideig i en liten form. (eneste sammenligningen jeg fant...)

En gang ble en sånn bh hengt opp på snora med den ene skålen i krøll...da så skålene veldig ulike ut etterpå, det så temmelig rart ut (nei, det var ikke jeg som hengte den opp;) )

Jeg vet ikke helt om jeg misforstår deg men.Det kjennes ut som det er skumgummi av noe slag i dem,og denne får en brett sånn ca midt på.Da blir det en bulk som vises ganske godt når jeg har på tynne bluser og t-skjorter.

Gjest huff,huff
Skrevet

Har faktisk forede bher fra triumph og billigkjeder men alle blir sånn uansett.Så pris har ingen betydning etter min erfaring.

Gjest huff,huff
Skrevet

javelda. jeg gir meg. Men frem for de som ikke krøller seg i vask, iallfall!!!!!!!!!! !!!!

Og hvilke er det da?

Masse innlegg men nesten ingen svar på spørsmålet mitt.

Gjest huff,huff
Skrevet

nei, det synes jeg ikke var lite gjennomtenkt. Har man AA-størresle, er det vel flott med litt polster, men slik har det alltid vært, og det er av en annen type enn den moderne som var gått i krøll for hun som startet tråden. Ikke vær så ømskinnet, davel??

Kan ikke ta alle mulige forbehold heller... :-)

Hvordan i all verden vet du det da??

Gjest huff,huff
Skrevet

Det var da BH med for hun snakket om, og som jeg nevnte? Hva snakker du om? Proteser inni BH'en?

Det var dumt sagt av deg, innse det. Ikke alle har pupper fra naturens side, eller pupper som blir fine med vanlig BH. Hva er så galt med å fore litt da?

Hvordan tror du alle jentene som allerede har kompleks for sine mangelnde pupper tenker når du må si at ALLE gutter liker jo naturlige former best?

Ta kritikken, det overlever du nok.

Det har du helt rett i!En sånn er jeg.Og det er bher med sånn skumgummiliknende for i.Den blir bulkete pga.at foret bretter seg.Dette vises veldig godt utenpå bluser.

Annonse

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg misforstår deg men.Det kjennes ut som det er skumgummi av noe slag i dem,og denne får en brett sånn ca midt på.Da blir det en bulk som vises ganske godt når jeg har på tynne bluser og t-skjorter.

Det er en slags skumgummi i, på en måte litt tykt stoff med noe mykt i, sikkert skumgummi.

Den bretten som viser gjennom klær, har jeg ikke vært borti. Men får du ikke glattet den ut i våt tilstand, før du henger bh'en opp til tørk?

Hm, kanskje håndvask er tingen da.

Skrevet

Og hvilke er det da?

Masse innlegg men nesten ingen svar på spørsmålet mitt.

'en fisk' ser ut til å ha god erfaring der hun kjøper sine iallfall?

Hvis de først krøller seg, er det noe dritt. Min 'krøll-bh' var fra triumph -- burde ha vært god nok kvalitet!

Skrevet

Hvordan i all verden vet du det da??

åssen jeg vet at de var annerledes?? Fodi de var på markedet da jeg var i puberteten og det er ganske lenge siden! Før disse nye polstrede kom, som er av et annet slag

Skrevet

åssen jeg vet at de var annerledes?? Fodi de var på markedet da jeg var i puberteten og det er ganske lenge siden! Før disse nye polstrede kom, som er av et annet slag

ps. nå er det litt skumgummi-aktig. Før var det litt vatt-aktig

Skrevet

Det har du helt rett i!En sånn er jeg.Og det er bher med sånn skumgummiliknende for i.Den blir bulkete pga.at foret bretter seg.Dette vises veldig godt utenpå bluser.

sats på vatt og ikke gummi, se annet innlegg

Gjest tergeren
Skrevet

Kanskje du er blitt gammel og smaken har endret seg, og dermed kjøper du "kjærring bh"? Prøv på ungdomsavdelingen, mye fint der, uten skum og fanteri!

mariaflyfly
Skrevet

Har jeg aldri opplevd, men så vasker jeg alle bh'er med spiler (og dermed de jeg har med for også) for hånd. Etter å ha ødelagt 2 vaskemaskiner på spile-bh'er (jada, jeg brukte vaskepose den ene gangen!) vasker jeg aldri slike i maskin mer.

Tuller du, eller? Kan man virkelig ikke vaske spile-BHer i vaskemaskina på vanlig måte? Har alltid gjort det, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...