Gjest huff,huff Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 åssen jeg vet at de var annerledes?? Fodi de var på markedet da jeg var i puberteten og det er ganske lenge siden! Før disse nye polstrede kom, som er av et annet slag Har man AA-størresle, er det vel flott med litt polster, men slik har det alltid vært, og det er av en annen type enn den moderne som var gått i krøll for hun som startet tråden. Ikke vær så ømskinnet, davel?? Kommer ikke akkurat frem i innlegget mitt hvilken type jeg mente.Du tar feil,det er polstring i dem,da jeg er ganske flatbrystet og bruker A cup.Derfor lurer jeg på hvorfor du er så skråsikker på at det er noe annet jeg snakker om? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg vasker BHer for hånd, alltid og uansett. Da blir det ikke noe krøll med dem i det hele tatt;) Å stryke Bhen hørtes plundrete ut, synes jeg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Og hvilke er det da? Masse innlegg men nesten ingen svar på spørsmålet mitt. Jeg synes kappahl har bra BHer. De fra H&M har dårligere kvalitet, synes jeg, selvom mange av de kan være fine å se på. 0 Siter
jacob Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Skal ikke bystene fylle ut disse skålene da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Tuller du, eller? Kan man virkelig ikke vaske spile-BHer i vaskemaskina på vanlig måte? Har alltid gjort det, jeg. Kødder dessverre ikke. Første gangen gikk trommelen til helvete og reparatøren fra AEG hadde aldri sett en så ødelagt maskin. Det kosta flere tusen å reparere den, men siden AEG var så imponerte over ødeleggelsene betalte de det overskytende over 2000,- på regningen.... Den andre gangen lukta vi lunta med en gang så da kosta det "bare" 700,- å få spilen fjernet og maskina var uskadet. Det var altså den bh'en som hadde dobbelt innsydde spiler og lå i vaskepose! Så aldri mere spile-bh'er i min vaskemaskin! 0 Siter
Gjest huff,huff Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Skal ikke bystene fylle ut disse skålene da? Da må bhen virkelig være stram! Eller så må man ha steinharde bryst! 0 Siter
tiliti Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Unngå å kjøp formpressede cuper, de tåler overhodet ikke maskinvask. Lett-forede bh'er som er sydd tvers over på midten sitter som regel i vask, og de som er lettforet + sånne mandelformede "vattinnlegg" .. Må også være sydd tvers over. De tåler iallefall vask fint hos meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.