Gå til innhold

PappaBjørn eller andre :-) Komfyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo du, har merket meg at du har litt greie på elektriske artikler :-)

Har vært rundt omkring og sett, og det er jo så mye å velge i, at det er ikke lett å vite hva man skal kjøpe.

Uansett: I går kjøpte vi, og får den levert i dag (ikke nettkjøp altså)

Valgte denne, og lurer på hva du, og eventuellt andre mener. Den skulle vel være bra vel????

Den jeg legger ved linken heter Bosch HSN 815. Jeg har kjøpt den nyeste modellen HSN 825, men de er like å se på.

http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.asp?step0=16&step1=1011&step2=43&step3=&step4=&step5=&ProdNo='HSN815KNN

Hadde vært fint om du skrev noen ord om hva du syntes :-)

Fortsetter under...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Er det ikke bedre å spørre på forhånd? Skjønner ikke helt vitsen med å innhente "eksperthjelp" etter at kjøpet er gjort. Kanskje du bare *måtte* fortelle at du har kjøpt ny komfyr?

Gjest Terakotta
Skrevet

Den var jo SPREK! :) Men jeg er glad jeg ikke skal vaske den. Men så har jo ikke du småunger med klisne fingre lenger heller da :)

Skrevet

Er det ikke bedre å spørre på forhånd? Skjønner ikke helt vitsen med å innhente "eksperthjelp" etter at kjøpet er gjort. Kanskje du bare *måtte* fortelle at du har kjøpt ny komfyr?

Noen MÅ bare oppfatte ting på en sur måte.

Jeg syntes det er greit å høre hva folk som har peil syntes, og det må jeg da få lov til.

Det kunne jo også hende det var noen her inne som hadde maken.

Skrevet

Den var jo SPREK! :) Men jeg er glad jeg ikke skal vaske den. Men så har jo ikke du småunger med klisne fingre lenger heller da :)

Takk :-)

Tror forøvrig den er grei å vaske.

Gjest Oppfattet det på akkurat samme måte.
Skrevet

Jeg syntes det er greit å høre hva folk som har peil syntes, og det må jeg da få lov til.

LOL.

Ekspertisehjelp innhenter man der hvor man kjøper produktet liksom.

Men jøssaball,komfyren var fin.

Annonse

Gjest Rusle
Skrevet

Komfyren var kjempe fin. Noe helt annet enn det gamle skrapet vi har ;o)

Skrevet

Takk :-)

Tror forøvrig den er grei å vaske.

har komfyr i børstet stål vi også, ikke noe problem å holde den ren, hverken toppen eller eksteriøret.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hva om alle sa det var en møkkakomfyr? Du har jo allerede kjøpt den!

Du må gjerne ta det som sure oppstøt, men det er merkelig å spørre etter at kjøpet er gjort uansett. Å ta den kommentaren min for noe surt er bare dumt, men jeg syns godt man kan bruke DOL til noe mer nyttig enn å fiske etter skryt når avgjørelsen allerede er tatt.

Skrevet

Hva om alle sa det var en møkkakomfyr? Du har jo allerede kjøpt den!

Du må gjerne ta det som sure oppstøt, men det er merkelig å spørre etter at kjøpet er gjort uansett. Å ta den kommentaren min for noe surt er bare dumt, men jeg syns godt man kan bruke DOL til noe mer nyttig enn å fiske etter skryt når avgjørelsen allerede er tatt.

"Å ta den kommentaren min for noe surt er bare dumt, men jeg syns godt man kan bruke DOL til noe mer nyttig enn å fiske etter skryt når avgjørelsen allerede er tatt."

Bruke DOL til noe mer nyttig. Hva som er nyttig for meg er vel min sak.

Hadde jeg vært ute etter skryt, er neppe DOL den rette plassen. Jeg ville ha en ærlig mening fra folk som har litt greie på hva de prater om.

Ikke surmaga synsere som deg, som nærmest virker misunnelig. Eller har du bare en dårlig dag kanskje.

Skrevet

LOL.

Ekspertisehjelp innhenter man der hvor man kjøper produktet liksom.

Men jøssaball,komfyren var fin.

"Ekspertisehjelp innhenter man der hvor man kjøper produktet liksom."

Selvsagt, men hver og en butikk vil jo gjerne selge sine produkter, og sier stort sett forskjellige ting - ikke sant.

Derfor blir det til syvende og sist ens eget valg, og man håper selvsagt at man gjorde det riktige.

Logitechmusa
Skrevet

"Å ta den kommentaren min for noe surt er bare dumt, men jeg syns godt man kan bruke DOL til noe mer nyttig enn å fiske etter skryt når avgjørelsen allerede er tatt."

Hadde jeg vært ute etter skryt, er neppe DOL den rette plassen. Jeg ville ha en ærlig mening fra folk som har litt greie på hva de prater om.

Ikke surmaga synsere som deg, som nærmest virker misunnelig. Eller har du bare en dårlig dag kanskje.

Det *virker* tåpelig å spørre etter råd etter at kjøpet er gjort! Hva ville du gjort om alle her inne frarådet deg å kjøpe akkurat den komfyren? Som det påpekes, du har allerede kjøpt den!

Skrevet

....dere som svarte på en ordentlig måte.

Annonse

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Ikke surmaga synsere som deg, som nærmest virker misunnelig."

Hva skulle jeg misunne deg? Din manglende evne til å takle at folk stiller spørsmål ved motivene dine?

Om det er komfyren du sikter til så har jeg akkurat den jeg ønsker meg, en innbyggingskomfyr med fire keramiske kokesoner, varmesoner og to gassbluss. Pluss todelt stekeovn i benkhøyde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...