Gå til innhold

Hadde du tatt sjansen på å kjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er da på landet :o)

Jeg er virkelig glad jeg tok en taxi. Det hadde vært katastrofe om jeg hadde tatt bilen. Det var langt oppi huttaheiti og jeg hadde aldri funnet fram.

Og så hadde de stengt gangveiene for bilkjøring, så jeg ble stående å vente på at noen andre skulle komme for å ta med minstemann til der selskapet skulle være.

Hvis du mener Holmlia er på landet, så er det fordi du aldri har virkelig vært på landet noen gang... Bare vent til du har vært hos meg...! Hehe!

Men men, det siste du skriver er et bedre argument akkurat i det tilfellet da.

Skrevet

Hvis du mener Holmlia er på landet, så er det fordi du aldri har virkelig vært på landet noen gang... Bare vent til du har vært hos meg...! Hehe!

Men men, det siste du skriver er et bedre argument akkurat i det tilfellet da.

Landet er helt greit det når man forventer at man kommer på landet. Dessuten har dere vel ikke bomveier så det er umulig å finne ut hvor man skal :o)

Skrevet

Landet er helt greit det når man forventer at man kommer på landet. Dessuten har dere vel ikke bomveier så det er umulig å finne ut hvor man skal :o)

Nei, det er lite bomveier her, men vi bor inne på et boligfelt da, med fartshumper og mange små sideveier. Men skal garantert klare å lose deg fram, andre helt uten stedsans har da klart å finne fram før. Og med mobiltelefon er det jo null problem. :-)

Skrevet

Nei, det er lite bomveier her, men vi bor inne på et boligfelt da, med fartshumper og mange små sideveier. Men skal garantert klare å lose deg fram, andre helt uten stedsans har da klart å finne fram før. Og med mobiltelefon er det jo null problem. :-)

Jeg har stedsans. Har ikke problemer med å finne fram hvis jeg har fått forklaring. Ellers så er mobil et kjempehjelpemiddel i det henseende.

Skrevet

Jeg har stedsans. Har ikke problemer med å finne fram hvis jeg har fått forklaring. Ellers så er mobil et kjempehjelpemiddel i det henseende.

OK, va'kke meninga å fornærme deg ang. stedsansen din ;-)

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du kjøre til Rødby? Fra Fredrikshavn tar det jo bare 5-6 timer til Hamburg, straka vegen med bil. Har du sjekka kartet? ;o)

Skrevet

OK, va'kke meninga å fornærme deg ang. stedsansen din ;-)

neihei, det ble jeg ikke heller, for det kunne du ikke vite noe om :o)

Se hvor flink jeg har vært, til og med funnet fram til dol

Skrevet

neihei, det ble jeg ikke heller, for det kunne du ikke vite noe om :o)

Se hvor flink jeg har vært, til og med funnet fram til dol

:-)

Gjest Fartsgurimalla
Skrevet

Jeg ville ELSKET den turen der helt alene! Med bra musikk! Heeeeeeeeeerlig! Rågøy me tyske autobahn. Men en må ha litt å sparke fra med da.... Wrrrooooooooom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...