Gå til innhold

Enda to til som mistet livet - vel fortjent....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De muslimske forsøk på james-bond-aksjoner ser ikke ut til å lykkes noe særlig. Elegant i utgangspunktet med våtdrakter og gønner, men....på trynet i grøfta.

Skrevet

De muslimske forsøk på james-bond-aksjoner ser ikke ut til å lykkes noe særlig. Elegant i utgangspunktet med våtdrakter og gønner, men....på trynet i grøfta.

Denne gang kunne det vært litt "stil" over det - hadde det ikke vært for to ting.

Det ene var hvordan det endte - og det andre var at det også denne gang var sivile mål som aksjonen var rettet i mot....

Skrevet

Jeg blir rimelig sjokkert over holdningen din, Goliath. Det spiller ingen rolle hva en måtte mene om Hamas, jøder, palestinere og hele midt-østen konflikten, - det er rått å påstå at noen fortjener å dø.

Det gjenspeiler holdninger som man knapt finner noe annet sted enn... i Hamas.

Skrevet

Jeg blir rimelig sjokkert over holdningen din, Goliath. Det spiller ingen rolle hva en måtte mene om Hamas, jøder, palestinere og hele midt-østen konflikten, - det er rått å påstå at noen fortjener å dø.

hør hør!!!

Skrevet

Da får du bare bli sjokkert.

Min mening er at alle som gjennom terroraksjoner, der hensikten er å drepe uskyldige kvinner, barn og menn for på den måten å terrorisere sivilbefolkningen, fortjener selv å bli drept - punktum.

Hvis du sammenlikner en slik mening med hva Hamas står for, så står du selvfølgelig fritt til å gjøre det - selv om det er uforståelig for meg.

Dog blir jeg "sjokkert" over at det finnes noen som ikke klarer å se de vesensforskjellene som ligger i dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...