Gjest takk for svar Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 fikk på hotmailen igjen.. irriterende. leser dem ikke. 0 Siter
Gjest takk for svar Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 du kan blokkere adressen. Hvordan gjør man det? 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 For å slippe å få slike mailer, kan du sette sikkerheten på høy... da får du kun email fra de på adresselisten din!!! noe går til spam kassen, menst resten ikke kommer igjennom:) Les inn på Hotmail du! Til og med mamma klarte det! 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hvordan gjør man det? Vet ikke - under "filter" el. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg sendte noen av dem til økokrim. Hva er denne mailen da? Ble litt nyskjerrig, da jeg ikke åpner noe jeg ikke vet hvem er fra eller hva er... Men når man skal blande inn Økokrim... ja da blir jeg nyskjerrig vet u! 0 Siter
fresja Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hva er denne mailen da? Ble litt nyskjerrig, da jeg ikke åpner noe jeg ikke vet hvem er fra eller hva er... Men når man skal blande inn Økokrim... ja da blir jeg nyskjerrig vet u! Jeg har mailadressen lagret på en annen PC. Skal oversende den i kveld. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har mailadressen lagret på en annen PC. Skal oversende den i kveld. [email protected] - står under Tipstelefonen på http://www.okokrim.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.