Gå til innhold

Hvor får jeg tak i en slik kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://webtools.klapp.no/data/teatret/bilder/709.jpg

Den mørke, korte hun har på seg utenpå den oransje. Den har glidelås helt ned foran og er litt sånn spencer-kjole-aktig for dem som husker den typen kjoler. Bor i Trondheim. Har ikke funnet noe som ligner på de mest vanlige butikkene i alle fall. Liten damestr., evt. stor barnestr (str. 16?).

Fortsetter under...

Skrevet

Namaste i Kjøpmannsgata?

*Noterer* Må sjekkes ut. Takk for tipset!

Kanskje jeg må sy selv? Men fines det forretninger som selger klestekstiler i Trondheim lenger?

Skrevet

*Noterer* Må sjekkes ut. Takk for tipset!

Kanskje jeg må sy selv? Men fines det forretninger som selger klestekstiler i Trondheim lenger?

Hvis du spør på Namaste, så tenker jeg at de kan svare deg på det. Jeg kommer ikke på noen kles-tekstil-butikker i farten.

Gjest stoffy
Skrevet

Tante Isabell i fjordgata (second hand klær) Fretex i kjelleren på Mercursenteret, Ikea&Åhlens selger stoffer, pluss Pfaff nederst i Nordre gt. ( ned mot fjordgata) pluss flere som jeg ikke husker i farten.

Annonse

Gjest stoffy
Skrevet

Tante Isabell i fjordgata (second hand klær) Fretex i kjelleren på Mercursenteret, Ikea&Åhlens selger stoffer, pluss Pfaff nederst i Nordre gt. ( ned mot fjordgata) pluss flere som jeg ikke husker i farten.

pluss Fretex på Møllenberg....

lykke til!

Gjest itj no'
Skrevet

Namaste i Kjøpmannsgata?

Hm, bor du i Trondheim? Kjenner jeg deg?

Skrevet

Hm, bor du i Trondheim? Kjenner jeg deg?

Spm 1: kanskje

Spm 2: aner ikke.

:)

Gjest itj no'
Skrevet

Spør Karius- og Baktusjentene på Svartlamo'n.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...