Gjest Greybeard Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Er det noen her som kan fortelle meg hvor jeg går inn for å registrere meg for å være med på forumet der. 0 Siter
Gjest Greybeard Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Bare å se på sidene det vel? Jeg finner ikke ut av det. Det å se på sidene er ikke det samme som å diskutere 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg finner ikke ut av det. Det å se på sidene er ikke det samme som å diskutere Nei men det står vel noe om det på sidene gjøre det ikke? 0 Siter
Gjest Greybeard Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nei men det står vel noe om det på sidene gjøre det ikke? Jeg finner det ikke.Er ikke den flinkeste i klassen :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg finner det ikke.Er ikke den flinkeste i klassen :-) Fant da det med en gang... ikke så vanskeligt som du skal ha det til.... 0 Siter
Gjest Greybeard Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Fant da det med en gang... ikke så vanskeligt som du skal ha det til.... Takk for hjelpen, not 0 Siter
Gjest midia Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Takk for hjelpen, not Gå inn på www.singel24-7.no øverst til venstre står det diskuter å vips så er du der du skal. 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Fant da det med en gang... ikke så vanskeligt som du skal ha det til.... Hvorfor sier du ikke hva h*n kan gjøre da? Ikke så mye hjelp i å fortelle folk at noe er enkelt uten å si hva de kan gjøre... 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hvorfor sier du ikke hva h*n kan gjøre da? Ikke så mye hjelp i å fortelle folk at noe er enkelt uten å si hva de kan gjøre... Folk med øyner skjønner det! Man går bare inn på forum og trykker diskuter... så står der hva man skal gjøre... Hvorfor skal jeg bruke tid på å gjøre noe h*n kan gjøre meget enkelt selv om man bare gidder!!! 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Folk med øyner skjønner det! Man går bare inn på forum og trykker diskuter... så står der hva man skal gjøre... Hvorfor skal jeg bruke tid på å gjøre noe h*n kan gjøre meget enkelt selv om man bare gidder!!! Men hvorfor bruker du tid på å svare på innlegg som dette hvis du ikke gidder å hjelpe? 0 Siter
Gjest Greybeard Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Folk med øyner skjønner det! Man går bare inn på forum og trykker diskuter... så står der hva man skal gjøre... Hvorfor skal jeg bruke tid på å gjøre noe h*n kan gjøre meget enkelt selv om man bare gidder!!! Joda, man går inn på forum og trykker på diskuter. Deretter står det at bare de som er innlogget kan skrive innlegg. Spørsmålet mitt var hvor man registrerer seg for å bli innlogget. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Joda, man går inn på forum og trykker på diskuter. Deretter står det at bare de som er innlogget kan skrive innlegg. Spørsmålet mitt var hvor man registrerer seg for å bli innlogget. om du ser oppe helt overst rett over innleggene Mellom den brune linjen og denne..... Emne/logg inn/RESERVERE NICK/regler/søk 0 Siter
Gjest Greybeard Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 om du ser oppe helt overst rett over innleggene Mellom den brune linjen og denne..... Emne/logg inn/RESERVERE NICK/regler/søk Takk :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Takk :-) Joda, jeg kan være grei visst jeg vil! Men igår var den irriterende dagen min, jeg sto opp på en irriterende fot!!! Ellers så er jeg snill og grei... for det meste:) 0 Siter
Gjest Greybeard Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Joda, jeg kan være grei visst jeg vil! Men igår var den irriterende dagen min, jeg sto opp på en irriterende fot!!! Ellers så er jeg snill og grei... for det meste:) Helt OK. Alle kan ha slike dager at alt er elendig. No hard feelings. Vi treffes nok på andre dager også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.