Gå til innhold

Onsdagsfilmen på tvn

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Noen som så hva som skjedde etter aktuelt og været? Jeg satte på opptak, men gubben slo av videoen for han så ikke at det stod på. Han syntes den surret sånn....

grrr.

Vil gjerne vite hvordan den sluttet :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Den sluttet med at hun fant ungene til den damen hun hadde fått minnene fra og førte dem sammen igjen.

De hadde ikke sett hverandre siden rett etter morens død fordi faren var så fæl med dem at eldstemann tok dem med på barnehjem og de mistet kontakten.

Grunnen for at hun så disse tingene var for at hun skulle hjelpe eldstemann til ikke å ha dårlig samvittighet for dette.

Litt rotete kanskje :o)

Gjest what the...
Skrevet

Den sluttet med at hun fant ungene til den damen hun hadde fått minnene fra og førte dem sammen igjen.

De hadde ikke sett hverandre siden rett etter morens død fordi faren var så fæl med dem at eldstemann tok dem med på barnehjem og de mistet kontakten.

Grunnen for at hun så disse tingene var for at hun skulle hjelpe eldstemann til ikke å ha dårlig samvittighet for dette.

Litt rotete kanskje :o)

Det var forrige onsdag.Den så jeg.Denne onsdagen gikk jeg til sengs kl 22 så det er jeg sikker på.

Skrevet

Duuu... TVN bruker som regel å sende opp igjen filmer som de allerede har sendt til det kjedsommlige... så du får sikkert sett den igjen:)

De sender feks film hver natt, som gjikk forrgående uke!!

Skrevet

Det var forrige onsdag.Den så jeg.Denne onsdagen gikk jeg til sengs kl 22 så det er jeg sikker på.

Ok, det stemmer nok.

Bedre nå.

Bryllupet ble planlagt med den rike men hun andre kom og overtok plassen uten at faren visste om det.

Det var riktig film ikke sant?

Skrevet

Hvis det var filmen "det største i livet" så endte den godt til slutt. Han gutten planla brullyp med hun mørkhårete jente som kom fra en "god" familie , men det var bare på liksom, slik at foreldrene hans skulle stelle istand et fint bryllup og når de så spiller kirkesangen så bytter hun mørke jenta plass med hun blonde som han var så forelsket i og fikk et barn sammen med, hun kom gående opp mot ham foran alle gjestene. Faren blir først litt sint, men moren overtfaler ham til å la være, så blir de gift, og etterpå så får du se at hans foreldre og konen og sønnen sitter sammen i stua og koser seg med barnebarnet deres. Så heldigvis så gikk alt bra til slutt.

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Ok, det stemmer nok.

Bedre nå.

Bryllupet ble planlagt med den rike men hun andre kom og overtok plassen uten at faren visste om det.

Det var riktig film ikke sant?

Som skrevet,jeg la meg i 22 tida så jeg vet ikke,men det stemmer sikkert:o)

Skrevet

Som skrevet,jeg la meg i 22 tida så jeg vet ikke,men det stemmer sikkert:o)

Jeg fulgte bare med med et halvt øye for egentlig synes jeg den var litt kjedelig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...