Gå til innhold

Spesielle Navn

Anbefalte innlegg

Gjest Navnfiksert
Skrevet

Hva er det mest spesielle navnet dere har hørt? Spesiell på en positiv måte. Spesiell på en måte at ikke 5000 i Norge heter det samme.

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• cecily

7

• Mistera

6

• Nestor sin mamma

4

Mest aktive i denne tråden

Nestor sin mamma
Skrevet

Haftor er vel ikke så vanlig,eller Ørjan kanskje?Lidvor(jentenavn) f.eks.

Mvh

Annonse

Skrevet

Jeg trodde dattera mi het et orginalt navn jeg men det var helt til Märtha og Ari fikk barn og kalte henne nesten det samme :o(

Skrevet

Jeg trodde dattera mi het et orginalt navn jeg men det var helt til Märtha og Ari fikk barn og kalte henne nesten det samme :o(

maria angelica?

gjetter vilt her altså?

Skrevet

maria angelica?

gjetter vilt her altså?

ikke langt fra nei

Skrevet

ikke langt fra nei

Mari A. Da?

Annonse

Skrevet

pent!

En venninne av meg kallte dattera dette... hun fikk mye pepper! Men jeg syntes det er vakkert:)

Skrevet

En venninne av meg kallte dattera dette... hun fikk mye pepper! Men jeg syntes det er vakkert:)

maria angelica er jo kjempepent!

maud angelica blir litt for pompøst for vanlige folk. men nå er jo ikke disse folka vanlige. og tippoldemor til barnet het jo maud, så greit nok.

Skrevet

Mari A. Da?

Jeg kan ikke gå ut med det her da. Da blir hun stressa, hun er jo nesten voksen eller er hun helt voksen. Nei, så lenge hun bor her er hun ikke voksen.

Skrevet

maria angelica er jo kjempepent!

maud angelica blir litt for pompøst for vanlige folk. men nå er jo ikke disse folka vanlige. og tippoldemor til barnet het jo maud, så greit nok.

Maria A. er ganske fint ja...

Men syntes Maude er fint alene og jeg!

Men så har jeg nettopp funnet ut at jeg ikke er så "normal" som jeg vil ha det til;)

Skrevet

pent!

Hun er like vakker som navnet tilsier *stolt mor*

Ligner på Madde i sverige. Jeg skjønner ikke åssen jeg har klart det men det har jeg altså :o)

Skrevet

Jeg kan ikke gå ut med det her da. Da blir hun stressa, hun er jo nesten voksen eller er hun helt voksen. Nei, så lenge hun bor her er hun ikke voksen.

Når blir man egentlig voksen?

Er 29 men føler meg ikke så veldig voksen for tiden...

Skrevet

Hun er like vakker som navnet tilsier *stolt mor*

Ligner på Madde i sverige. Jeg skjønner ikke åssen jeg har klart det men det har jeg altså :o)

ja, da er hun skikkelig pen. jeg har en venninne som også er ganske så lik.

gratulerer med vakkert barn!

c",)

bare pass på at hun ikke havner i se og hør slik som orginalen.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...