Gjest Navnfiksert Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hva er det mest spesielle navnet dere har hørt? Spesiell på en positiv måte. Spesiell på en måte at ikke 5000 i Norge heter det samme. 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Haftor er vel ikke så vanlig,eller Ørjan kanskje?Lidvor(jentenavn) f.eks. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg trodde dattera mi het et orginalt navn jeg men det var helt til Märtha og Ari fikk barn og kalte henne nesten det samme ( 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg trodde dattera mi het et orginalt navn jeg men det var helt til Märtha og Ari fikk barn og kalte henne nesten det samme ( maria angelica? gjetter vilt her altså? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 maria angelica? gjetter vilt her altså? ikke langt fra nei 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 pent! En venninne av meg kallte dattera dette... hun fikk mye pepper! Men jeg syntes det er vakkert:) 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 En venninne av meg kallte dattera dette... hun fikk mye pepper! Men jeg syntes det er vakkert:) maria angelica er jo kjempepent! maud angelica blir litt for pompøst for vanlige folk. men nå er jo ikke disse folka vanlige. og tippoldemor til barnet het jo maud, så greit nok. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Mari A. Da? Jeg kan ikke gå ut med det her da. Da blir hun stressa, hun er jo nesten voksen eller er hun helt voksen. Nei, så lenge hun bor her er hun ikke voksen. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 maria angelica er jo kjempepent! maud angelica blir litt for pompøst for vanlige folk. men nå er jo ikke disse folka vanlige. og tippoldemor til barnet het jo maud, så greit nok. Maria A. er ganske fint ja... Men syntes Maude er fint alene og jeg! Men så har jeg nettopp funnet ut at jeg ikke er så "normal" som jeg vil ha det til;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 pent! Hun er like vakker som navnet tilsier *stolt mor* Ligner på Madde i sverige. Jeg skjønner ikke åssen jeg har klart det men det har jeg altså ) 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg kan ikke gå ut med det her da. Da blir hun stressa, hun er jo nesten voksen eller er hun helt voksen. Nei, så lenge hun bor her er hun ikke voksen. Når blir man egentlig voksen? Er 29 men føler meg ikke så veldig voksen for tiden... 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hun er like vakker som navnet tilsier *stolt mor* Ligner på Madde i sverige. Jeg skjønner ikke åssen jeg har klart det men det har jeg altså ) ja, da er hun skikkelig pen. jeg har en venninne som også er ganske så lik. gratulerer med vakkert barn! c",) bare pass på at hun ikke havner i se og hør slik som orginalen....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.