Gå til innhold

Spesielle Navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir man egentlig voksen?

Er 29 men føler meg ikke så veldig voksen for tiden...

Jeg føler meg voksen nå men det tror jeg er for at ungene er blitt store. Om jeg oppfører meg voksent er en helt annen sak :o)

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• cecily

7

• Mistera

6

• Nestor sin mamma

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja, da er hun skikkelig pen. jeg har en venninne som også er ganske så lik.

gratulerer med vakkert barn!

c",)

bare pass på at hun ikke havner i se og hør slik som orginalen.......

Ingen fare, hun er fornuftig også :o)

og takk.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Når blir man egentlig voksen?

Er 29 men føler meg ikke så veldig voksen for tiden...

man blir voksen når man runder 40, hvis ikke man blir det da, blir man kanskje aldri voksen (noen menn eller noen som er gift med en mann som kjenner seg igjen...?)

Får vel pepper nå da?? :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg føler meg voksen nå men det tror jeg er for at ungene er blitt store. Om jeg oppfører meg voksent er en helt annen sak :o)

jeg oppfører meg ikke voksent og det har jeg heller aldri tenkt å begynne med. Men jeg ER faktisk voksen :-))

Gjest mallet
Skrevet

Haftor er vel ikke så vanlig,eller Ørjan kanskje?Lidvor(jentenavn) f.eks.

Mvh

Ørjan er da rimelig vanlig. Jeg kjenner i alle fall tre menn som heter det, og vet om et par til.

Skrevet

man blir voksen når man runder 40, hvis ikke man blir det da, blir man kanskje aldri voksen (noen menn eller noen som er gift med en mann som kjenner seg igjen...?)

Får vel pepper nå da?? :-)

ÅÅÅÅ så gla jeg ble nå:) Om jeg noengang får barn så er jeg ikke voksen når jeg er 40 engang:)

Vil ikke bli det skjønner du!!!

Føler meg bare så barnslig for tiden... sikkert fordi jeg sitter i dette "fengselet" og ikke kommer meg ut...

Annonse

Skrevet

Jeg liker Iben som guttenavn (bare 68 menn heter det)

Skrevet

jeg oppfører meg ikke voksent og det har jeg heller aldri tenkt å begynne med. Men jeg ER faktisk voksen :-))

Jo, når det er påkrevd så gjør jeg det. Kan jo ikke stå der som en tuttle når det virkelig gjelder og mye står på spill.

Skrevet

Mvh

nestor er pent.

Gjest deMona
Skrevet

Aurora er det fineste jentenavnet.

Andre navn:

Snorre

Rakel

Nestor sin mamma
Skrevet

nestor er pent.

Takk,ja det syns jeg og!

Mvh

Skrevet

Mvh

Ørjan er vel ikke så uvanlig, over 3000 som heter det. Jeg kjenner en som heter Ørje; og det er bare 4 menn som har Ørje som første fornavn.

Annonse

Nestor sin mamma
Skrevet

Ørjan er vel ikke så uvanlig, over 3000 som heter det. Jeg kjenner en som heter Ørje; og det er bare 4 menn som har Ørje som første fornavn.

Ok,jeg kjenner bare en,jeg.(Som heter Ørjan,altså).Visste ikke at det var så vanlig c",!

Mvh

Skrevet

Ok,jeg kjenner bare en,jeg.(Som heter Ørjan,altså).Visste ikke at det var så vanlig c",!

Mvh

Jeg kjenner vel egentlig bare en Ørjan jeg også, men har kjent noen som nå er død. Ørjan heter opp etter sin bestefar Ørje.

Nestor sin mamma
Skrevet

Jeg kjenner vel egentlig bare en Ørjan jeg også, men har kjent noen som nå er død. Ørjan heter opp etter sin bestefar Ørje.

Ørje er forresten et stilig navn!

Mvh

Skrevet

Guttenavn

Rino, Jone, Jarand, Heine, Skjalg, Laurits, Annar

Jentenavn:

Indra, Gørild, Alva, Aileen

Gjest hver sin smak kan man si
Skrevet

Ranja er spesielt men stygt. Er ikke så glad i blandingsnavn, og det høres ut som en blanding av Tanja og noe anna lurt.

Gjest plutti
Skrevet

Olve -veldig fint navn

Albjørn-

Frydolf

Saga-spesielt, men fint...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...