Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Når blir man egentlig voksen? Er 29 men føler meg ikke så veldig voksen for tiden... Jeg føler meg voksen nå men det tror jeg er for at ungene er blitt store. Om jeg oppfører meg voksent er en helt annen sak ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 ja, da er hun skikkelig pen. jeg har en venninne som også er ganske så lik. gratulerer med vakkert barn! c",) bare pass på at hun ikke havner i se og hør slik som orginalen....... Ingen fare, hun er fornuftig også ) og takk. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Når blir man egentlig voksen? Er 29 men føler meg ikke så veldig voksen for tiden... man blir voksen når man runder 40, hvis ikke man blir det da, blir man kanskje aldri voksen (noen menn eller noen som er gift med en mann som kjenner seg igjen...?) Får vel pepper nå da?? :-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg føler meg voksen nå men det tror jeg er for at ungene er blitt store. Om jeg oppfører meg voksent er en helt annen sak ) jeg oppfører meg ikke voksent og det har jeg heller aldri tenkt å begynne med. Men jeg ER faktisk voksen :-)) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Haftor er vel ikke så vanlig,eller Ørjan kanskje?Lidvor(jentenavn) f.eks. Mvh Ørjan er da rimelig vanlig. Jeg kjenner i alle fall tre menn som heter det, og vet om et par til. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 man blir voksen når man runder 40, hvis ikke man blir det da, blir man kanskje aldri voksen (noen menn eller noen som er gift med en mann som kjenner seg igjen...?) Får vel pepper nå da?? :-) ÅÅÅÅ så gla jeg ble nå Om jeg noengang får barn så er jeg ikke voksen når jeg er 40 engang:) Vil ikke bli det skjønner du!!! Føler meg bare så barnslig for tiden... sikkert fordi jeg sitter i dette "fengselet" og ikke kommer meg ut... 0 Siter
citoyen Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg liker Iben som guttenavn (bare 68 menn heter det) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 jeg oppfører meg ikke voksent og det har jeg heller aldri tenkt å begynne med. Men jeg ER faktisk voksen :-)) Jo, når det er påkrevd så gjør jeg det. Kan jo ikke stå der som en tuttle når det virkelig gjelder og mye står på spill. 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Haftor er vel ikke så vanlig,eller Ørjan kanskje?Lidvor(jentenavn) f.eks. Mvh nestor er pent. 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Aurora er det fineste jentenavnet. Andre navn: Snorre Rakel 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 nestor er pent. Takk,ja det syns jeg og! Mvh 0 Siter
fresja Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Haftor er vel ikke så vanlig,eller Ørjan kanskje?Lidvor(jentenavn) f.eks. Mvh Ørjan er vel ikke så uvanlig, over 3000 som heter det. Jeg kjenner en som heter Ørje; og det er bare 4 menn som har Ørje som første fornavn. 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Ørjan er vel ikke så uvanlig, over 3000 som heter det. Jeg kjenner en som heter Ørje; og det er bare 4 menn som har Ørje som første fornavn. Ok,jeg kjenner bare en,jeg.(Som heter Ørjan,altså).Visste ikke at det var så vanlig c",! Mvh 0 Siter
fresja Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Ok,jeg kjenner bare en,jeg.(Som heter Ørjan,altså).Visste ikke at det var så vanlig c",! Mvh Jeg kjenner vel egentlig bare en Ørjan jeg også, men har kjent noen som nå er død. Ørjan heter opp etter sin bestefar Ørje. 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg kjenner vel egentlig bare en Ørjan jeg også, men har kjent noen som nå er død. Ørjan heter opp etter sin bestefar Ørje. Ørje er forresten et stilig navn! Mvh 0 Siter
Jorunn Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Guttenavn Rino, Jone, Jarand, Heine, Skjalg, Laurits, Annar Jentenavn: Indra, Gørild, Alva, Aileen 0 Siter
Gjest hver sin smak kan man si Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Ranja er spesielt men stygt. Er ikke så glad i blandingsnavn, og det høres ut som en blanding av Tanja og noe anna lurt. 0 Siter
Gjest plutti Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Olve -veldig fint navn Albjørn- Frydolf Saga-spesielt, men fint... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.