Gjest plutti Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Olve -veldig fint navn Albjørn- Frydolf Saga-spesielt, men fint... Olve -veldig fint navn Albjørn Frydolf Saga-spesielt, men fint... ble så rotet i forrige innlegg. 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Guttenavn Rino, Jone, Jarand, Heine, Skjalg, Laurits, Annar Jentenavn: Indra, Gørild, Alva, Aileen skjalg er jo et idrettslag. 0 Siter
Jorunn Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 skjalg er jo et idrettslag. Det er også 275 menn som heter det. Tror jeg har hørt det som navn, før jeg hørte om idrettslaget. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Lavrans, Leiken, Michelle-Olaf (Helt sant), Arnhild, Ravn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Kai Jack. Også naboen til svigers som heter Skjoldulf. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Lest Isfolket? Nei det har jeg ikke.Vet bare at det er ei jente i nabolaget som heter det. Så det er der de har det fra ja. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Lavrans, Leiken, Michelle-Olaf (Helt sant), Arnhild, Ravn. Michel da, sikkert? Ikke Michelle, som er jentenavn. Det gjorde forsåvidt ikke navnet særlig mye bedre.. :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Svært mange av navnene her, f.eks. http://www.dinbaby.com/show.asp?xSideId=1053 Hjeeelp!! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Michel da, sikkert? Ikke Michelle, som er jentenavn. Det gjorde forsåvidt ikke navnet særlig mye bedre.. :-) Nei, ikke Michel. Dette spurte gymlæreren vår om 2 ganger i uken under opprop. "mikkel-Olaf, er han her i dag da?". Hver gang ble han korrigert med at det var Michelle Olaf. Fyren var dessuten svært nøye på at vi brukte navnet hans. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nei det har jeg ikke.Vet bare at det er ei jente i nabolaget som heter det. Så det er der de har det fra ja. Sikkert. Villemo er en av de sentrale personene i Isfolket. (holder akkurat på å lese serien igjen, det er 13 år siden jeg leste den og ting virker nokså annerledes nå enn da jeg var tenåring...) 0 Siter
Gjest MarylandCookie Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg syns Iris er et spesielt og vakkert jentenavn. Hvis jeg noen gang får en datter, er jeg ikke i tvil om hva navnet blir (",) 0 Siter
Gjest kjerringa mot strømmen Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Sjofna Ingerta og Selle Jakobine. Min venninnes mor og min farmor ....! Flotte damer, men navnene ..... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nei, ikke Michel. Dette spurte gymlæreren vår om 2 ganger i uken under opprop. "mikkel-Olaf, er han her i dag da?". Hver gang ble han korrigert med at det var Michelle Olaf. Fyren var dessuten svært nøye på at vi brukte navnet hans. Jo, men Michel uttales også 'misjhell'.. Og er faktisk et guttenavn. Uttales helt likt som jentenavnet Michelle, altså. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Er det ikke ei i Ungkaren som heter Christabel? Forfyselig! :-) Husker ikke om hun er norsk eller svensk, men okke som. Ellers er Dordi/Dårdi ganske spesielt i mine ører.. 0 Siter
Gjest røske meg den var god Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Sjofna Ingerta og Selle Jakobine. Min venninnes mor og min farmor ....! Flotte damer, men navnene ..... Sjofna...*gauler av latter* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jo, men Michel uttales også 'misjhell'.. Og er faktisk et guttenavn. Uttales helt likt som jentenavnet Michelle, altså. "Ordensmann i uke 14 er Michelle Olaf." Det stod jo på alle papirer og alt mulig. Hvorfor han het det vet ikke jeg, men det var det han het! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 "Ordensmann i uke 14 er Michelle Olaf." Det stod jo på alle papirer og alt mulig. Hvorfor han het det vet ikke jeg, men det var det han het! Transvestitt, da? *prøver desperat å finne en logisk forklaring på verdens galskap* 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Er det ikke ei i Ungkaren som heter Christabel? Forfyselig! :-) Husker ikke om hun er norsk eller svensk, men okke som. Ellers er Dordi/Dårdi ganske spesielt i mine ører.. Jeg liker Dordi jeg og kjenner flere som heter det ) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg liker Dordi jeg og kjenner flere som heter det ) Ligner litt for mye på Doris, synes jeg.. Men klart, man liker navnet til folk man liker.. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Ligner litt for mye på Doris, synes jeg.. Men klart, man liker navnet til folk man liker.. :-) Doris er grusomt ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.