Gjest dimi Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Doris er grusomt ( Høres ut som en dasskost 0 Siter
Gjest Smykke Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Gammelt norrønt navn som er glemt: Vebrand 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Chrisander Alban, Urban, Milliroy, Nedin, Peggy, Torny, Alvin, Agaton, Lolita-Lotta Nenette, Ninette, Føbe, Guriann, Gardia Pauline 0 Siter
Zarine Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg liker Iben som guttenavn (bare 68 menn heter det) Oj, eg som trudde Iben var eit damenamn... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Høres ut som en dasskost Doris er kunavn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Lavrans, Leiken, Michelle-Olaf (Helt sant), Arnhild, Ravn. Hva synes du om navnet Lavrans da? Spesiellt i betydningen forferdelig eller fint? *Ser strengt på Pappa Bjørn* 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Naima og Ramona. Izabella. Izabella? Du sitter ikke her og sier at du synes det er pent? 0 Siter
Luise Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Gammelt norrønt navn som er glemt: Vebrand Vebrand - det synes jeg var tøft, selv om jeg kanskje ikke ville valgt det selv. Jeg liker best litt kortere navn, helst nordiske og litt "sterke", Brage, Birk, Ravn, Bina, Alva, Runa, Eir, Live. Uvanlige uten at jeg oppfatter den som alt for sære. tok vare på en link til islandske jentenavn som var her for ikke lenge siden- med norsk stavemåte finner jeg mange jeg liker her. http://www.rettarheimild.is/mannanofn/?Stafrof=&Nafn=&Stulkur=on&Samthykkt=yes 0 Siter
Luise Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hva synes du om navnet Lavrans da? Spesiellt i betydningen forferdelig eller fint? *Ser strengt på Pappa Bjørn* Laverans liker jeg veldig godt- har bare kjent en som hette det - men han gjorde ikke skam på navnet ihvertfall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Laverans liker jeg veldig godt- har bare kjent en som hette det - men han gjorde ikke skam på navnet ihvertfall. Ikke Laverans, men Lavrans. ) 0 Siter
Luise Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Ikke Laverans, men Lavrans. ) så klart - sorry, jeg hadde en liten frøken som ville ha hjelp til noe mens jeg skrev, så var litt ukonsentrert. Tror han jeg kjente skrev Laverans - men kan selvsagt huske feil. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Izabella? Du sitter ikke her og sier at du synes det er pent? Synes er det kult, nei det er ikke det samme som at jeg skulle ha det navnet som noe alternativ 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg kommer ikke på noe pent, sjeldent navn som ikke allerede er nevnt. Men jeg så ett pizzabud engang med navne-tagen Ofok Isbilen. Det underholdt meg litt. Jeg møtte dessuten en nordmann da jeg bodde i USA, han het Odd Christian.:-D Han sluttet etterhvert å presentere seg som det, folk trodde jo ikke noen kunne hete det.. Dessuten har jeg sett i telefonboken at det finnes amerikanere som heter Steve Pick.(Jeg sjekket etter noe annet! Bare så det er sagt..) Det må være kjedelig på ferietur til skandinavia.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.