Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Kan noen komme med sanger som er MEGET irriterende! Skal lage Mistera`s lille irritasjons cd Bare for å kunne irritere, de som irriterer! 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 alt som er sunget og spilt av sputnik og danseband. smurfesangen stiller sterkt. trekkspill og hardingfele. opera med supersopraner. må tenke litt mer her. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 I`m a barbie girl av Aqua, utrolig irriterende synes jeg da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 La Paloma Blanca og alt med Sputnik. Den med Sven O og Sputnik på tv i går skulle du hatt med 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 den derre sami joikan. En landeplage! Ale unger gikk rundt å gaula på den. Var med i GP for 100 år siden.. ugghh## 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 den derre sami joikan. En landeplage! Ale unger gikk rundt å gaula på den. Var med i GP for 100 år siden.. ugghh## Tror du man kan laste ned Joiken da:) husker den sååå sinnsykt godt, GP fra den gangen er "brendt" inn i hjerna mi!!! Barbi girl ja.... hva het de andre gruppene som herja samme tida... toybox å hun med den Zamagutchie eller hva den nå het:) 0 Siter
cecily Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Tror du man kan laste ned Joiken da:) husker den sååå sinnsykt godt, GP fra den gangen er "brendt" inn i hjerna mi!!! Barbi girl ja.... hva het de andre gruppene som herja samme tida... toybox å hun med den Zamagutchie eller hva den nå het:) ja, sami ædnan er fæl! det er en til, om tarzan og jane fra acqua-tiden. husker ikke hva de heter, men den var helt elendig. scooter-sanger er ganske irriterende de også. og den der tyske da, kan ikke komme på navn. 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Definitivt "What if God was one of us" husker ikke hva dama heter. full av nød-rim og utrolig irriterende tekst!!! Må være en av de styggeste sangene jeg vet om hvertfall. Jeg HATER den sangen!!!! Jo, også den derre Chiuaua sangen... hva er det for noe liksom=?? 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Definitivt "What if God was one of us" husker ikke hva dama heter. full av nød-rim og utrolig irriterende tekst!!! Må være en av de styggeste sangene jeg vet om hvertfall. Jeg HATER den sangen!!!! Jo, også den derre Chiuaua sangen... hva er det for noe liksom=?? Hvem sang den derre "I`m your tzamachutshi so happy that you love me" DEN er irriterende.... Men husker ikke hverken navnet på gruppa eller sangen:( 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 "Don`t worry be happy" (husker ikke hvem som synger den) "what is love" av Haddaway eller hva han het? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 ja, sami ædnan er fæl! det er en til, om tarzan og jane fra acqua-tiden. husker ikke hva de heter, men den var helt elendig. scooter-sanger er ganske irriterende de også. og den der tyske da, kan ikke komme på navn. fuglesangen, mener du? 0 Siter
HelgeM Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Macarena! På en god andreplass kommer The ketchup song. Noen av oss har og varig men etter Da da da med Trio 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Barbie girl Macarena The Ketchup Song 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Taxi driver. Va for mange år siden. noen som husker? Calcutta, I am a taxidtiver in Calcutta. 0 Siter
hillary Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 alt som er sunget og spilt av sputnik og danseband. smurfesangen stiller sterkt. trekkspill og hardingfele. opera med supersopraner. må tenke litt mer her. Han spiller på en øse, STØNN 0 Siter
Gjest ikke mere! Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Han spiller på en øse, STØNN Lutefisken lengter etter havet! 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Heia Tufte. Den er jo litt fin, men den sitter i hodet leeenge etter jeg har hørt den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.