monsina Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Big, Big world med Emilia. Å jaaaa! Fy og Fy! Nå som jeg endelig hadde fortrengt den! Ungene pleide å synge den bare for å terge meg :-D 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Macarena, uten tvil! Også en forferdelig dansk greie fra en tv-reklame som gubben pleier å synge bare for irritere meg mest mulig: "To pilsner i en snor etter en båt..." eller noe sånn. ( 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 "Wie ein bumerang" av Blümchen! Da får jeg fullstendig hetta! Ellers alt annet av Blümchen! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 "Die Da" med Die fantastichen wier (eller noe sånt) Og den som var med i Grand Prix en gang, for Israel, tror jeg - "Hompa hole hole hole hompa..." Kommer nok på fler etterhvert, men nå skal jeg se Idol! -He, kanskje det dukker opp en kandidat der også! :-) 0 Siter
Gjest bordeaux Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Rock me baby og Take my breath away...grøss 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Big, Big world med Emilia. Ja, den var utrolig irriterende. *grøsser* 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Trekkspillmusikk også, forresten. Trekkspill skulle vært forbudt. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den! Og den 'Gulbruna øgon' med Christer Sjøgren. Jeg KUNNE rett og slett ikke levd med en mann som likte svensktoppar. Beklager, men slik er det.Godt det er nok av de som ikke liker det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg stemmer på "ketchopsangen" "mambo nr 5", "utadæsjælopplevelse" og "rosa helikopter" Alle sånne technoversjoner av barnesanger er grusomme. Alt av de derre Spritney Bears.. "bli hos meg" er fæl. Også hater jeg "unbreak my heart" med Toni Braxton", den blir jeg jo heldigvis ikke så ofte plaget med. Alle ting Per Gassle er involvert i er også irriterende og stygt. "Svake mennesker" burde jo vekke nostalgi og begeistring, men er rett og slett to annoying. Pompøs progrock provoserer meg også. Det var vel det viktigste, tror jeg. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 "Don`t worry be happy" (husker ikke hvem som synger den) "what is love" av Haddaway eller hva han het? 'Don't worry, be happy' er jo kul da! Jeg elsker den sangen jeg. Smaken er som baken... 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 'Ut mot havet' med Rune Rudberg! 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Lutefisken lengter etter havet! NÅ har jeg fullt opp!!! takker masse... håper jeg får laget TIDENES irritasjons cd:) gler meg til å sette på fulle styrke og spasere ut av huset hihi... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den! Og den 'Gulbruna øgon' med Christer Sjøgren. Jeg KUNNE rett og slett ikke levd med en mann som likte svensktoppar. Beklager, men slik er det.Godt det er nok av de som ikke liker det! "Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den!" Men det er jo DeLillos, jo! Den er jo så deilig sommersang! Hmffr. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 NÅ har jeg fullt opp!!! takker masse... håper jeg får laget TIDENES irritasjons cd:) gler meg til å sette på fulle styrke og spasere ut av huset hihi... Få se tracklista da!? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 "Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den!" Men det er jo DeLillos, jo! Den er jo så deilig sommersang! Hmffr. DeLillos er bra men han høres innmari sossete ut. Spill litt Jokke, jeg fikk kick etter forrige Idolkveld ) 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 'Don't worry, be happy' er jo kul da! Jeg elsker den sangen jeg. Smaken er som baken... ) ja du har rett i det, alle kan jo ikke like det samme. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Få se tracklista da!? Hehe... skal få den snart... må bare.... først!!! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hehe... skal få den snart... må bare.... først!!! Å nå. :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Få se tracklista da!? Nr 1. Sami Ædnan Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne Nr 3. Big, Big World Nr 4. Calcutta Nr 5. The Ketchup Song Nr 6. La Paloma Blanca Nr 7. Mr. Jones Nr 8. Let me Love you to night Nr 9. Bli hos meg Nr 10. Macarenea Nr 11. Bailamos Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!! Noe som *GNISSER* skikkelig i øra 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nr 1. Sami Ædnan Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne Nr 3. Big, Big World Nr 4. Calcutta Nr 5. The Ketchup Song Nr 6. La Paloma Blanca Nr 7. Mr. Jones Nr 8. Let me Love you to night Nr 9. Bli hos meg Nr 10. Macarenea Nr 11. Bailamos Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!! Noe som *GNISSER* skikkelig i øra Med nok Tequila til kan det partyet bli skikkelig bra. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.