Gå til innhold

Hva er den mest irriterende sangen som noen gang har funnest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Big, Big world med Emilia.

Å jaaaa! Fy og Fy! Nå som jeg endelig hadde fortrengt den!

Ungene pleide å synge den bare for å terge meg :-D

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Mistera

6

• amber sun

4

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Macarena, uten tvil! Også en forferdelig dansk greie fra en tv-reklame som gubben pleier å synge bare for irritere meg mest mulig: "To pilsner i en snor etter en båt..." eller noe sånn. :o(

Gjest Uglemor
Skrevet

"Wie ein bumerang" av Blümchen! Da får jeg fullstendig hetta! Ellers alt annet av Blümchen!

Gjest mor i juni
Skrevet

"Die Da" med Die fantastichen wier (eller noe sånt)

Og den som var med i Grand Prix en gang, for Israel, tror jeg - "Hompa hole hole hole hompa..."

Kommer nok på fler etterhvert, men nå skal jeg se Idol! -He, kanskje det dukker opp en kandidat der også! :-)

Gjest bordeaux
Skrevet

Rock me baby og Take my breath away...grøss

Skrevet

Big, Big world med Emilia.

Ja, den var utrolig irriterende. *grøsser*

Skrevet

Trekkspillmusikk også, forresten. Trekkspill skulle vært forbudt.

Gjest uten signatur
Skrevet

Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den!

Og den 'Gulbruna øgon' med Christer Sjøgren. Jeg KUNNE rett og slett ikke levd med en mann som likte svensktoppar. Beklager, men slik er det.Godt det er nok av de som ikke liker det!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg stemmer på "ketchopsangen" "mambo nr 5", "utadæsjælopplevelse" og "rosa helikopter"

Alle sånne technoversjoner av barnesanger er grusomme. Alt av de derre Spritney Bears..

"bli hos meg" er fæl. Også hater jeg "unbreak my heart" med Toni Braxton", den blir jeg jo heldigvis ikke så ofte plaget med.

Alle ting Per Gassle er involvert i er også irriterende og stygt.

"Svake mennesker" burde jo vekke nostalgi og begeistring, men er rett og slett to annoying.

Pompøs progrock provoserer meg også.

Det var vel det viktigste, tror jeg.

Gjest uten signatur
Skrevet

"Don`t worry be happy" (husker ikke hvem som synger den)

"what is love" av Haddaway eller hva han het?

'Don't worry, be happy' er jo kul da! Jeg elsker den sangen jeg. Smaken er som baken...

Gjest uten signatur
Skrevet

'Ut mot havet' med Rune Rudberg!

Skrevet

Lutefisken lengter etter havet!

NÅ har jeg fullt opp!!!

:) takker masse... håper jeg får laget TIDENES irritasjons cd:) gler meg til å sette på fulle styrke og spasere ut av huset :) hihi...

Skrevet

Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den!

Og den 'Gulbruna øgon' med Christer Sjøgren. Jeg KUNNE rett og slett ikke levd med en mann som likte svensktoppar. Beklager, men slik er det.Godt det er nok av de som ikke liker det!

"Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den!"

Men det er jo DeLillos, jo! Den er jo så deilig sommersang!

Hmffr.

Gjest mor i juni
Skrevet

NÅ har jeg fullt opp!!!

:) takker masse... håper jeg får laget TIDENES irritasjons cd:) gler meg til å sette på fulle styrke og spasere ut av huset :) hihi...

Få se tracklista da!?

Skrevet

"Den der forferdelig vestkant- pipestemmen til han som synger 'Når jeg kommer neste sommer,skal vi sikkert drikke vin' eller noe slikt! Og den jævlige låten spiller de sommer etter sommer. HATER den!"

Men det er jo DeLillos, jo! Den er jo så deilig sommersang!

Hmffr.

DeLillos er bra men han høres innmari sossete ut. Spill litt Jokke, jeg fikk kick etter forrige Idolkveld :o)

Skrevet

'Don't worry, be happy' er jo kul da! Jeg elsker den sangen jeg. Smaken er som baken...

:)) ja du har rett i det, alle kan jo ikke like det samme.

Skrevet

Få se tracklista da!?

Hehe... skal få den snart... må bare.... først!!!

Gjest mor i juni
Skrevet

Hehe... skal få den snart... må bare.... først!!!

Å nå.

:-)

Skrevet

Få se tracklista da!?

Nr 1. Sami Ædnan

Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne

Nr 3. Big, Big World

Nr 4. Calcutta

Nr 5. The Ketchup Song

Nr 6. La Paloma Blanca

Nr 7. Mr. Jones

Nr 8. Let me Love you to night

Nr 9. Bli hos meg

Nr 10. Macarenea

Nr 11. Bailamos

Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!!

Noe som *GNISSER* skikkelig i øra :)

Gjest mor i juni
Skrevet

Nr 1. Sami Ædnan

Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne

Nr 3. Big, Big World

Nr 4. Calcutta

Nr 5. The Ketchup Song

Nr 6. La Paloma Blanca

Nr 7. Mr. Jones

Nr 8. Let me Love you to night

Nr 9. Bli hos meg

Nr 10. Macarenea

Nr 11. Bailamos

Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!!

Noe som *GNISSER* skikkelig i øra :)

Med nok Tequila til kan det partyet bli skikkelig bra. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...