mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Trekkspillmusikk også, forresten. Trekkspill skulle vært forbudt. Jepp. Samt hardingfele og munnharpe. Uten tvil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nr 1. Sami Ædnan Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne Nr 3. Big, Big World Nr 4. Calcutta Nr 5. The Ketchup Song Nr 6. La Paloma Blanca Nr 7. Mr. Jones Nr 8. Let me Love you to night Nr 9. Bli hos meg Nr 10. Macarenea Nr 11. Bailamos Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!! Noe som *GNISSER* skikkelig i øra Selger du den eller. Huff, sier jeg bare, ikke en låt jeg kunne tenke meg der. Men kunne vært kjekk som presang til en kjip venn ) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Dødssøt - Ravi Det verste er at sangen heter "Dødsøt", og sangen introduseres som det på radio. Dø-søt. Men han synger jo døds-søt. Ille ja, virkelig ille. *snøft* 0 Siter
Soria Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nr 1. Sami Ædnan Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne Nr 3. Big, Big World Nr 4. Calcutta Nr 5. The Ketchup Song Nr 6. La Paloma Blanca Nr 7. Mr. Jones Nr 8. Let me Love you to night Nr 9. Bli hos meg Nr 10. Macarenea Nr 11. Bailamos Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!! Noe som *GNISSER* skikkelig i øra Friendly med Jan Teigen og Anita Skorgan. 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Synes Tom Jones sin "Sex bomb" er aldeles forjævlig 0 Siter
Gjest Geddo Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er garantert Jan Eggum med: Så e det på an igjen.... ( brekker meg av tanken ) Og sex bomb med tom jones kommer som en god nr 2 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Alle sanger av DeLillos Gi deg du,a'! ;o) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Gi deg du,a'! ;o) En bilferie rundt i Europa for endel år siden holdt på å bli helt ødelagt av en DeLillos-kasset som en i reisefølge insisterte på å spille nedover hele svenskekysten og videre gjennom Tyskland. Holdt på og bli gal av den falske skeive stemma før vi takk og pris fikk inbrudd i bilen i Polen, og kassetten ble stjålet.. Husker fortsatt lettelsen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 En bilferie rundt i Europa for endel år siden holdt på å bli helt ødelagt av en DeLillos-kasset som en i reisefølge insisterte på å spille nedover hele svenskekysten og videre gjennom Tyskland. Holdt på og bli gal av den falske skeive stemma før vi takk og pris fikk inbrudd i bilen i Polen, og kassetten ble stjålet.. Husker fortsatt lettelsen. Omtrent samma følelsen som foreldra mine hadde da kassettspilleren i bilen lagde båndspaghetti av Postens Sommerkassett i Danmark en gang på 80-tallet eller noe sånn. Til brodern og min store fortvilelse. ;o) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Omtrent samma følelsen som foreldra mine hadde da kassettspilleren i bilen lagde båndspaghetti av Postens Sommerkassett i Danmark en gang på 80-tallet eller noe sånn. Til brodern og min store fortvilelse. ;o) He he 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Valborg o o je je, valborg o o je je, valborg o o je je... for da er det sikkert......... for da er det sikkert for da er det sikkert kjærlighet je! Holder på å kaste fjernkontrollen veggimellom hver gang den forferdelige reklamen kommer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 He he Det var den med sketsjen om han som skulle ha kjøttkaker i akvariet siden han ikke var glad i fisk. 0 Siter
Juneau Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg skrur radioen nådeløst AV når Maria Mena synger/prater den grufulle "Your the only one who...." eller noe sånt. Dessuten hæler jeg ikke å høre de spinkle pipestemmene til Bertine Zetlitz og Silje Nergård. Grøss! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Valborg o o je je, valborg o o je je, valborg o o je je... for da er det sikkert......... for da er det sikkert for da er det sikkert kjærlighet je! Holder på å kaste fjernkontrollen veggimellom hver gang den forferdelige reklamen kommer. Det har du helt rett i.. Jeg glemte den. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Valborg o o je je, valborg o o je je, valborg o o je je... for da er det sikkert......... for da er det sikkert for da er det sikkert kjærlighet je! Holder på å kaste fjernkontrollen veggimellom hver gang den forferdelige reklamen kommer. Da er vi to. 0 Siter
Gjest jennybust Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Bombadilla life. På andreplass kommer big big world med Emilia. 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bjørn Rosenstrøm Gunilla (kjøp en villa) blæ....... Sputnik, skilles Johanne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.