Gå til innhold

Hva er den mest irriterende sangen som noen gang har funnest?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Trekkspillmusikk også, forresten. Trekkspill skulle vært forbudt.

Jepp. Samt hardingfele og munnharpe. Uten tvil.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Mistera

6

• amber sun

4

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nr 1. Sami Ædnan

Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne

Nr 3. Big, Big World

Nr 4. Calcutta

Nr 5. The Ketchup Song

Nr 6. La Paloma Blanca

Nr 7. Mr. Jones

Nr 8. Let me Love you to night

Nr 9. Bli hos meg

Nr 10. Macarenea

Nr 11. Bailamos

Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!!

Noe som *GNISSER* skikkelig i øra :)

Selger du den eller. Huff, sier jeg bare, ikke en låt jeg kunne tenke meg der.

Men kunne vært kjekk som presang til en kjip venn :o)

Gjest mor i juni
Skrevet

Dødssøt - Ravi

Det verste er at sangen heter "Dødsøt", og sangen introduseres som det på radio. Dø-søt. Men han synger jo døds-søt.

Ille ja, virkelig ille. *snøft*

Skrevet

Nr 1. Sami Ædnan

Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne

Nr 3. Big, Big World

Nr 4. Calcutta

Nr 5. The Ketchup Song

Nr 6. La Paloma Blanca

Nr 7. Mr. Jones

Nr 8. Let me Love you to night

Nr 9. Bli hos meg

Nr 10. Macarenea

Nr 11. Bailamos

Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!!

Noe som *GNISSER* skikkelig i øra :)

Friendly med Jan Teigen og Anita Skorgan.

Skrevet

Synes Tom Jones sin "Sex bomb" er aldeles forjævlig

Gjest Geddo
Skrevet

Det er garantert Jan Eggum med: Så e det på an igjen....

( brekker meg av tanken )

Og sex bomb med tom jones kommer som en god nr 2

mariaflyfly
Skrevet

Alle sanger av DeLillos

Gi deg du,a'! ;o)

Gjest Morsk
Skrevet

Gi deg du,a'! ;o)

En bilferie rundt i Europa for endel år siden holdt på å bli helt ødelagt av en DeLillos-kasset som en i reisefølge insisterte på å spille nedover hele svenskekysten og videre gjennom Tyskland.

Holdt på og bli gal av den falske skeive stemma før vi takk og pris fikk inbrudd i bilen i Polen, og kassetten ble stjålet..

Husker fortsatt lettelsen.

mariaflyfly
Skrevet

En bilferie rundt i Europa for endel år siden holdt på å bli helt ødelagt av en DeLillos-kasset som en i reisefølge insisterte på å spille nedover hele svenskekysten og videre gjennom Tyskland.

Holdt på og bli gal av den falske skeive stemma før vi takk og pris fikk inbrudd i bilen i Polen, og kassetten ble stjålet..

Husker fortsatt lettelsen.

Omtrent samma følelsen som foreldra mine hadde da kassettspilleren i bilen lagde båndspaghetti av Postens Sommerkassett i Danmark en gang på 80-tallet eller noe sånn. Til brodern og min store fortvilelse. ;o)

Gjest Morsk
Skrevet

Omtrent samma følelsen som foreldra mine hadde da kassettspilleren i bilen lagde båndspaghetti av Postens Sommerkassett i Danmark en gang på 80-tallet eller noe sånn. Til brodern og min store fortvilelse. ;o)

He he

Skrevet

Valborg o o je je, valborg o o je je, valborg o o je je... for da er det sikkert......... for da er det sikkert for da er det sikkert kjærlighet je!

Holder på å kaste fjernkontrollen veggimellom hver gang den forferdelige reklamen kommer.

mariaflyfly
Skrevet

He he

Det var den med sketsjen om han som skulle ha kjøttkaker i akvariet siden han ikke var glad i fisk. :D

Skrevet

Jeg skrur radioen nådeløst AV når Maria Mena synger/prater den grufulle "Your the only one who...." eller noe sånt.

Dessuten hæler jeg ikke å høre de spinkle pipestemmene til Bertine Zetlitz og Silje Nergård. Grøss!

laguna1365380434
Skrevet

Valborg o o je je, valborg o o je je, valborg o o je je... for da er det sikkert......... for da er det sikkert for da er det sikkert kjærlighet je!

Holder på å kaste fjernkontrollen veggimellom hver gang den forferdelige reklamen kommer.

Det har du helt rett i.. Jeg glemte den.

mariaflyfly
Skrevet

Da er vi to.

Gjest jennybust
Skrevet

Bombadilla life. På andreplass kommer big big world med Emilia.

Gjest Edition81
Skrevet

Bjørn Rosenstrøm Gunilla (kjøp en villa) blæ.......

Sputnik, skilles Johanne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...