Gå til innhold

Hva er den mest irriterende sangen som noen gang har funnest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var den med sketsjen om han som skulle ha kjøttkaker i akvariet siden han ikke var glad i fisk. :D

Den har jeg også hatt!!!! Ikke så lenge siden den gikk i sølpa heller. Om den ikke ligger i kjelleren hos eksen fremdeles da.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• Mistera

6

• amber sun

4

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest MissSaigon
Skrevet

Nr 1. Sami Ædnan

Nr 2. Nå skal vi skilles Johanne

Nr 3. Big, Big World

Nr 4. Calcutta

Nr 5. The Ketchup Song

Nr 6. La Paloma Blanca

Nr 7. Mr. Jones

Nr 8. Let me Love you to night

Nr 9. Bli hos meg

Nr 10. Macarenea

Nr 11. Bailamos

Men jeg syntes liksom ikke at denne ble irriterende nok!!!

Noe som *GNISSER* skikkelig i øra :)

Jeg savner Ace of Bace! Samme hvilken låt, alle er like irriterende!!

Dessuten er det en landeplage som ble spilt på radio hele tiden for noen år siden... Husker ikke tittel og artist (har fortrengt det!) Men de sang "Nana ni Nana Na" om og om igjen temmelig surt. Og det var sånn dance-rytmer.. Sorry, klarer ikke forklare meg bedre.

Faen! Nå har jeg fått den på hjernen også!! Dagen ødelagt!

Skrevet

En bilferie rundt i Europa for endel år siden holdt på å bli helt ødelagt av en DeLillos-kasset som en i reisefølge insisterte på å spille nedover hele svenskekysten og videre gjennom Tyskland.

Holdt på og bli gal av den falske skeive stemma før vi takk og pris fikk inbrudd i bilen i Polen, og kassetten ble stjålet..

Husker fortsatt lettelsen.

*LOL*

Skrevet

Omtrent samma følelsen som foreldra mine hadde da kassettspilleren i bilen lagde båndspaghetti av Postens Sommerkassett i Danmark en gang på 80-tallet eller noe sånn. Til brodern og min store fortvilelse. ;o)

Åh - var det den fra 1986? hege Schøyen, Tom Mathisen og Øyvind Blunck? Klassiker!!

Gjest bjelke
Skrevet

Jeg skrur radioen nådeløst AV når Maria Mena synger/prater den grufulle "Your the only one who...." eller noe sånt.

Dessuten hæler jeg ikke å høre de spinkle pipestemmene til Bertine Zetlitz og Silje Nergård. Grøss!

Å gud hjelpe ja, Bertine Zetlitz..

Har du hørt hennes versjon av Don't give up i duett med en eller annen.. Til å ville skjære av seg ørene av..

Trodde først det var Sinead O'Connor, som jo har en litt skingrende stemme. Grufullt.

Gjest mor i juni
Skrevet

Omtrent samma følelsen som foreldra mine hadde da kassettspilleren i bilen lagde båndspaghetti av Postens Sommerkassett i Danmark en gang på 80-tallet eller noe sånn. Til brodern og min store fortvilelse. ;o)

Å, Postens sommerkassett... *blank i øynene* :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg glemte "She so high". Den går meg også alvorlig på nervene..

mariaflyfly
Skrevet

Åh - var det den fra 1986? hege Schøyen, Tom Mathisen og Øyvind Blunck? Klassiker!!

Nei, det var den fra året før. Med Øivind Blunch og Harald Heide-Steen. Kjøttkaker i akvariet til han som skulle reise på nudistleir og var kommet for å få postens Sjekkliste for å se om han hadde huska alt til ferien. :o)

Men den fra '86 er jo skikkelig klassiker den også. "Kan vi ikke stoppe og ta med den pene damen i fotsid kjole som står der og haiker langs veikanten?" "Men Klaus, er det ikke en prest, dah?" :D

Skrevet

Nei, det var den fra året før. Med Øivind Blunch og Harald Heide-Steen. Kjøttkaker i akvariet til han som skulle reise på nudistleir og var kommet for å få postens Sjekkliste for å se om han hadde huska alt til ferien. :o)

Men den fra '86 er jo skikkelig klassiker den også. "Kan vi ikke stoppe og ta med den pene damen i fotsid kjole som står der og haiker langs veikanten?" "Men Klaus, er det ikke en prest, dah?" :D

*LOL*

Skrevet

"Don`t worry be happy" (husker ikke hvem som synger den)

"what is love" av Haddaway eller hva han het?

Bobby McFerrin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...