Gjest på flyttefot Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Får du noe som helst til den prisen nå? Her i Trondheim tror jeg du skal lete til du blir blå... Vi har akkurat en 2-roms liggende ute for salg til prisantydning 940.000,-. Da eieren kjøpte den for snart 12 år siden ga vedkommende 175.000,-.... ;o) Snakker om å ha gullhår i rævva! Bor i en småby der det meste går an... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Nei, det jo ikke det, men de kommer godt med når det nå ble som det ble. Trives du forresten i den nye leiligheten din? Jeg koser meg her. Og er litt misunnelig på deg som har ungene annenhver uke ) Jeg likte den ordningen kjempegodt og er dritsur på faren som plutselig flyttet 250 mil unna. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Trives du forresten i den nye leiligheten din? Jeg koser meg her. Og er litt misunnelig på deg som har ungene annenhver uke ) Jeg likte den ordningen kjempegodt og er dritsur på faren som plutselig flyttet 250 mil unna. Jeg stortrives! ) Men kunne tenke meg en 4-roms da, så ungene ikke vekker hverandre om morran, å begynne søndagen kl. 6:30 er i tidligste laget... Zzzzzzzzz... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg stortrives! ) Men kunne tenke meg en 4-roms da, så ungene ikke vekker hverandre om morran, å begynne søndagen kl. 6:30 er i tidligste laget... Zzzzzzzzz... Jeg vet hva du mener, jeg har alltid hatt et soverom for lite. Enten så har ungene delt rom eller så har jeg hatt en av dem på soverommet. Nå deler jeg med minstemann og venter på at datteren min kan flytte slik at han får rommet hennes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.