Gå til innhold

Åpningsbud - leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest på flyttefot
Skrevet

Får du noe som helst til den prisen nå? Her i Trondheim tror jeg du skal lete til du blir blå...

Vi har akkurat en 2-roms liggende ute for salg til prisantydning 940.000,-. Da eieren kjøpte den for snart 12 år siden ga vedkommende 175.000,-.... ;o) Snakker om å ha gullhår i rævva!

Bor i en småby der det meste går an...

Skrevet

Nei, det jo ikke det, men de kommer godt med når det nå ble som det ble.

Trives du forresten i den nye leiligheten din? Jeg koser meg her.

Og er litt misunnelig på deg som har ungene annenhver uke :o) Jeg likte den ordningen kjempegodt og er dritsur på faren som plutselig flyttet 250 mil unna.

Skrevet

Trives du forresten i den nye leiligheten din? Jeg koser meg her.

Og er litt misunnelig på deg som har ungene annenhver uke :o) Jeg likte den ordningen kjempegodt og er dritsur på faren som plutselig flyttet 250 mil unna.

Jeg stortrives! :o) Men kunne tenke meg en 4-roms da, så ungene ikke vekker hverandre om morran, å begynne søndagen kl. 6:30 er i tidligste laget... Zzzzzzzzz...

Skrevet

Jeg stortrives! :o) Men kunne tenke meg en 4-roms da, så ungene ikke vekker hverandre om morran, å begynne søndagen kl. 6:30 er i tidligste laget... Zzzzzzzzz...

Jeg vet hva du mener, jeg har alltid hatt et soverom for lite. Enten så har ungene delt rom eller så har jeg hatt en av dem på soverommet. Nå deler jeg med minstemann og venter på at datteren min kan flytte slik at han får rommet hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...