Isabella Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Først var jeg sykmeldt nesten ett år. Så ble jeg friskmeldt og begynte å jobbe igjen. Nå fikk jeg prolaps i ryggen, og sykmeldt på nytt. Hva skjer nå? Har det noen betydning at jeg nå er sykmeldt for noe annet? Håper jeg har rett på sykepenger? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Du har rett til sykepenger hvis du har vært friskmeldt et år ellers så går du over på rehab. 0 Siter
Isabella Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Du har rett til sykepenger hvis du har vært friskmeldt et år ellers så går du over på rehab. Jeg har ikke vært friskmeldt ett år. Jeg var sykmeldt ett år nesten. Så jobbet jeg i 2 mnd. og sykmeldt igjen. Nå ser jeg på trygdeetatens sider at jeg ikke vil få sykepenger, da jeg må jobbe i 26 uker før jeg har rett til sykepenger igjen. Jeg får ringe trydekontoret mandag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har ikke vært friskmeldt ett år. Jeg var sykmeldt ett år nesten. Så jobbet jeg i 2 mnd. og sykmeldt igjen. Nå ser jeg på trygdeetatens sider at jeg ikke vil få sykepenger, da jeg må jobbe i 26 uker før jeg har rett til sykepenger igjen. Jeg får ringe trydekontoret mandag. Når du har vært sykemeldt resten av året ditt, de teller dager, vil du måtte søke på rehab. Man må ha jobbet et halvt år uten avbrekk for å kunne fortsette på sykepenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.