Rubia Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 I dag fikk jeg brevet i postkassa...jeg er satt opp til eksamen 24 mai... Helt sprøtt at jeg er så nære...jeg som trodde jeg aldri mer i livet skulle gå på skole... Jobber som en gal om dagene da...vi har fått 17 innleveringsoppgaver på litt over en uke ( og en av dem har 9 pungter/oppgaver ) Gjorde fem oppgaver den ene dagen, og tre to dager etterpå... Skulle ønske en kunne dratt til ei hytte de siste tre ukene før eksamen...bare konsentrere seg om eksamen Gjett om nervene kommer til å dirre på "gamle kjerringa" da...*ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Ikke klag. Jeg har eksamen i skrivende stund, og skal ha det i 4 dager :-) "...................." 0 Siter
Rubia Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Ikke klag. Jeg har eksamen i skrivende stund, og skal ha det i 4 dager :-) "...................." Stakkar deg...føler med deg jeg... Lykke til da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.