Gjest I siste liten Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Sendte i dag søknadspapirer på skole og fristen var 26 mars -04. Tror dere det var tidsnok at det ble sendt nå i kveld på posten ?(på postktr sa de at det ikke ble sendt før i morgen tidlig). Jeg er bare redd søknadspapirene ikke blir tatt med siden jeg var i siste liten. Tro om de er så streng på disse skolene? 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hvilken skole er dette da? De fleste skolene har 15 apr. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Dersom det ble poststemplet idag så går det nok greit. Mvh 0 Siter
Gjest I siste liten Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hvilken skole er dette da? De fleste skolene har 15 apr. Høgskole. I utgangspunktet var søknadsfristen 1 mars for søkere med realkompetanse og det har jeg selvfølgelig gjort, men det var ettersendelse av alle papirene (vitnemål og attester) som skulle være innen 26 mars til skolen. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Høgskole. I utgangspunktet var søknadsfristen 1 mars for søkere med realkompetanse og det har jeg selvfølgelig gjort, men det var ettersendelse av alle papirene (vitnemål og attester) som skulle være innen 26 mars til skolen. Ok... phu... bra for meg, trodde virkelig at de hadde forandret det:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det pleier ikke å være gyldig hvis det ikke er stemplet seinest i dag. Så når du er så sent ute, burde du gå inn på postkontoret å forsikre deg om at det er blir stemplet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Høgskole. I utgangspunktet var søknadsfristen 1 mars for søkere med realkompetanse og det har jeg selvfølgelig gjort, men det var ettersendelse av alle papirene (vitnemål og attester) som skulle være innen 26 mars til skolen. Det er nok ikke fullt så strengt. 0 Siter
tiliti Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Høgskole. I utgangspunktet var søknadsfristen 1 mars for søkere med realkompetanse og det har jeg selvfølgelig gjort, men det var ettersendelse av alle papirene (vitnemål og attester) som skulle være innen 26 mars til skolen. Det går bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.