Gå til innhold

Fristen for innsendelse var 26 mars....

Anbefalte innlegg

Gjest I siste liten
Skrevet

Sendte i dag søknadspapirer på skole og fristen var 26 mars -04. Tror dere det var tidsnok at det ble sendt nå i kveld på posten ?(på postktr sa de at det ikke ble sendt før i morgen tidlig). Jeg er bare redd søknadspapirene ikke blir tatt med siden jeg var i siste liten. Tro om de er så streng på disse skolene?

Skrevet

Hvilken skole er dette da?

De fleste skolene har 15 apr.

Kizza1365380506
Skrevet

Dersom det ble poststemplet idag så går det nok greit.

Mvh

Gjest I siste liten
Skrevet

Hvilken skole er dette da?

De fleste skolene har 15 apr.

Høgskole. I utgangspunktet var søknadsfristen 1 mars for søkere med realkompetanse og det har jeg selvfølgelig gjort, men det var ettersendelse av alle papirene (vitnemål og attester) som skulle være innen 26 mars til skolen.

Skrevet

Høgskole. I utgangspunktet var søknadsfristen 1 mars for søkere med realkompetanse og det har jeg selvfølgelig gjort, men det var ettersendelse av alle papirene (vitnemål og attester) som skulle være innen 26 mars til skolen.

Ok... phu... bra for meg, trodde virkelig at de hadde forandret det:)

Skrevet

Det pleier ikke å være gyldig hvis det ikke er stemplet seinest i dag. Så når du er så sent ute, burde du gå inn på postkontoret å forsikre deg om at det er blir stemplet.

Skrevet

Det er nok ikke fullt så strengt.

Skrevet

Det går bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...