Gå til innhold

IDOL igjen...(hopp over hvis du ikke liker idolinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke stemt på Maria før, men ikveld var hun sinnsykt bra (for å sitere dommerspråket)!

Hun fortjener absolutt å gå videre. Det hun presterte på scenen idag var helt rått, og hun får såklart min stemme ikveld!

Det samme får Kjartan, som jeg har kjempesans for :)

Hva med dere andre som ser på IDOL?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

17

• nanna

5

• amber sun

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bare DIGGER Susanne....

selvfølgelig Kjartan & Mari kommer på en delt andreplass hos meg=)

Har ikke helt sansen for Sandra da..

Gjest Tristelin@
Skrevet

Første gangen jeg har likt Maria! Men så er jeg disco-fan da...

Trung var bra igjen. Heldigvis! Naturlige bevegelser. Dette hadde han i kroppen.

Susanne er bare rå. Og Håkon er sinnsykt søt og sjarmerende.

Sandra er jo søt å se på da. Resten får en ta på 'er-for-ung'-kappa. Skulle ventet et par år. Tåler ikke presset. For mye nerver. Stemmen litt spe.

Maren er ikke min favoritt. Gir meg ingen ting. Kjartan er litt anonym for meg.

Margaret KAN synge. Er en skikkelig personlighet. Men disco var ikke hennes greie. Dessverre. Synd at de må synge ting de ikke passer til! Dumt om enblir utstemt på det.

Skrevet

Sandra bør ryke ut i kveld. Den eneste grunnen til at hun har kommet så langt i konkurransen, er utseendet.

Mine favoritter er Maria, Margaret og Kjartan.

Maren sang surt i kveld...

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Hos oss så er det 3 til Trung, 2 til Maria, 1 til Susanne og 1 til Håkon (delt 3. plass). Synes alle var bra i dag unntatt Sandra.

Skrevet

Helt enig med at Maria var best.

Men hvor ble det av diskoen da? Ingen som verken sang eller danset skikkelig disco. Jeg savnet Tina Charles og Baccara. For ikke å snakke om Saturday Night Fever.

Skrevet

Trung var bra igjen. Heldigvis! Naturlige bevegelser. Dette hadde han i kroppen.

Sandra er jo søt å se på da. Resten får en ta på 'er-for-ung'-kappa. Skulle ventet et par år. Tåler ikke presset. For mye nerver. Stemmen litt spe.

Margaret KAN synge. Er en skikkelig personlighet. Men disco var ikke hennes greie. Dessverre. Synd at de må synge ting de ikke passer til! Dumt om enblir utstemt på det.

Jeg er helt enig med deg Tristelin@

Skrevet

Klipper og limer og kommer med nye kommentarer, jeg ;)

"Første gangen jeg har likt Maria! Men så er jeg disco-fan da..."

-Ja, disco er kult! Og det svingte skikkelig av Maria.

"Trung var bra igjen. Heldigvis! Naturlige bevegelser. Dette hadde han i kroppen."

-Det var bra det han gjorde ikveld. Men jeg syns fortsatt det er litt for mye boybandstemme til at jeg vil han skal vinne.

"Susanne er bare rå."

-Hun er dritkul. Den spesielle stemmen passer så godt til henne, (såklart) - hun er noe helt for seg selv!

"Og Håkon er sinnsykt søt og sjarmerende."

-Ja, han er en sånn søt, søt maskot. Men er det nok til å vinne idol? Ikke for meg. Men jeg tror nok mange yngre jenter faller som fluer for ham (hadde nok gjort det selv om jeg var fjortis idag.).

"Sandra er jo søt å se på da. Resten får en ta på 'er-for-ung'-kappa. Skulle ventet et par år. Tåler ikke presset. For mye nerver. Stemmen litt spe."

-Jepp, helt enig.

"Maren er ikke min favoritt. Gir meg ingen ting."

-Hun sang litt vaklende ikveld, og stemmen er slitsom å høre på i lengden. Hadde ikke orket en hel plate med henne.

"Kjartan er litt anonym for meg."

-Har heeeelt sansen, jeg... *kremt* han er så bra!

"Margaret KAN synge. Er en skikkelig personlighet. Men disco var ikke hennes greie. Dessverre. Synd at de må synge ting de ikke passer til! Dumt om enblir utstemt på det. "

-Ja, hun kan synge. Men fikk ikke vist det nok ikveld, dessverre.

Og det var nok et bidrag fra meg :)

Skrevet

Maria var råå i dag! :D

Kjartan liker jeg fremdeles ikke ;)

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg tror Kjartan; Maren og Trung havner i stolen i kveld... Om 5 sek..

mariaflyfly
Skrevet

Har hele tida ment at Maria befinner seg litt i særklasse. Og i dag var hun veldig bra! Men egentlig håper jeg Margaret vinner, selv om jeg ikke syntes hun imponerte så veldig i dag.

Fatter ikke at Sandra, Kjartan og Susanne har kommet så langt som de har.

Gjest Rusle
Skrevet

Maria er absolutt den flinkeste synes jeg.

Jeg stemmer på Trung.

Skrevet

Ja, uten tvil; Maria glitra denne gongen, eg spanderte ein sms på ho eg også. Og på Trung som hadde kome seg sidan sist (å huff...) Har vel hatt mine favorittar, men eg røyster no på den eg syns gjorde ein bra jobb i runden uansett.

Eg ser nok ikkje heilt det i Kjartan som du gjer, men syns vel det er sånn hipp som happ for meg kven som vinn, unntatt Sandra.

Gjest Tristelin@
Skrevet

Har hele tida ment at Maria befinner seg litt i særklasse. Og i dag var hun veldig bra! Men egentlig håper jeg Margaret vinner, selv om jeg ikke syntes hun imponerte så veldig i dag.

Fatter ikke at Sandra, Kjartan og Susanne har kommet så langt som de har.

Det som er saken med Maria (i mine øyne) er at hun er jo superpen, sexy når hun vil, har DEN stemmen som av og til gir gåsehud, men hun er jo totalt sjarmløs! Og et idol må vel ha sjarm?

Gjest Tristelin@
Skrevet

Sandra bør ryke ut i kveld. Den eneste grunnen til at hun har kommet så langt i konkurransen, er utseendet.

Mine favoritter er Maria, Margaret og Kjartan.

Maren sang surt i kveld...

Ja, alle som ser yndige Sandra krype sammen i stolen av nervøsitet, bør jo skjønne at vi gjør jenta en tjeneste ved å IKKE la henne vinne. Hvordan skulle hun takle presset og kommentarene i World-Idol blant annet? Send jenta til sangpedagog og så kan hun komme tilbake om et par-tre år. Til Idol eller andre konkurranser. Men de sier jo ofte at hun har en begrenset stemme da, og det bør hun jo ta innover seg. Kanskje hun bør stille opp i skjønnhetskonkurranse i steden? Hvis hun absolutt vil vinne noe? Hun erjo rett og slett noe av den yndigste jeg har sett på lenge.

Skrevet

Ja, alle som ser yndige Sandra krype sammen i stolen av nervøsitet, bør jo skjønne at vi gjør jenta en tjeneste ved å IKKE la henne vinne. Hvordan skulle hun takle presset og kommentarene i World-Idol blant annet? Send jenta til sangpedagog og så kan hun komme tilbake om et par-tre år. Til Idol eller andre konkurranser. Men de sier jo ofte at hun har en begrenset stemme da, og det bør hun jo ta innover seg. Kanskje hun bør stille opp i skjønnhetskonkurranse i steden? Hvis hun absolutt vil vinne noe? Hun erjo rett og slett noe av den yndigste jeg har sett på lenge.

*ler* Enig.

Skrevet

Vi stemte på Håkon (fordi han er fra Bergen, og kul type), Suzanne, fordi yngstejenten holder med henne, Margareth, fordi eldstegutten er svak for henne...

Hva jeg EGENTLIG mener har en tendens til å bli mindre viktig i denne sammenhengen..

mvh

Skrevet

maria blir rett og slett for glatt for meg. og alt ser innøvd og koreografert ut. sånn, nå skal jeg gjøre denne bevegelsen, så skal jeg ta litt på meg selv, så smiler jeg, og så vrikker jeg litt på rompa, og når sangen er slutt, da smiler jeg så søtt jeg bare får til.

liker ikke den dama der lenger. plutselig så bare gjorde jeg det ikke lenger. ingen tvil om at hun kan synge, men det er kjedelig. og hun er mer revy- og musikal-dame enn popartist i mine øyne.

det er bare til å få sandra ut fortest mulig, jentungen kan jo simpelthen ikke synge. verset på "we are family" radbrekket hun, og refrenget var det koristene som bar.

susanne er litt kul, men litt tilgjort i stemmen også, kan bli litt surt til tider.

håkon har tøff sting-stemme. og et utrolig sjarmerende smil samt virker jordnær og hyggelig.

kjartan ser konstant ut som om han kommer rett fra fest, fyll og nachspiel. ganske flink å synge, men blir litt kjedelig totalt.

trung har jeg blitt dritlei. han er skikkelig flink å synge, men er til gjengjeld barnslig, og har en holdning verre enn en parkinsonrammet.

maren gikk jo ut da, flink å synge, men litt for lys og tander i stemmen. virker som en hyggelig jente, men av en eller annen grunn, glemmer jeg til stadighet at hun er med.

min soleklare favoritt er margaret. hun er kul, kan synge, virker jordnær og har rett og slett stilen til et popidol.

har jeg glemt noen nå?

Gjest mor i juni
Skrevet

maria blir rett og slett for glatt for meg. og alt ser innøvd og koreografert ut. sånn, nå skal jeg gjøre denne bevegelsen, så skal jeg ta litt på meg selv, så smiler jeg, og så vrikker jeg litt på rompa, og når sangen er slutt, da smiler jeg så søtt jeg bare får til.

liker ikke den dama der lenger. plutselig så bare gjorde jeg det ikke lenger. ingen tvil om at hun kan synge, men det er kjedelig. og hun er mer revy- og musikal-dame enn popartist i mine øyne.

det er bare til å få sandra ut fortest mulig, jentungen kan jo simpelthen ikke synge. verset på "we are family" radbrekket hun, og refrenget var det koristene som bar.

susanne er litt kul, men litt tilgjort i stemmen også, kan bli litt surt til tider.

håkon har tøff sting-stemme. og et utrolig sjarmerende smil samt virker jordnær og hyggelig.

kjartan ser konstant ut som om han kommer rett fra fest, fyll og nachspiel. ganske flink å synge, men blir litt kjedelig totalt.

trung har jeg blitt dritlei. han er skikkelig flink å synge, men er til gjengjeld barnslig, og har en holdning verre enn en parkinsonrammet.

maren gikk jo ut da, flink å synge, men litt for lys og tander i stemmen. virker som en hyggelig jente, men av en eller annen grunn, glemmer jeg til stadighet at hun er med.

min soleklare favoritt er margaret. hun er kul, kan synge, virker jordnær og har rett og slett stilen til et popidol.

har jeg glemt noen nå?

Kritiserer du Maria for det hun gjorde i går eller generelt? For hun sa jo selv at opptredenen hennes var veldig koreografert.

Hun har jo den desidert beste stemmen, ingen tvil om det. I mine ører.. :-)

Skrevet

Kritiserer du Maria for det hun gjorde i går eller generelt? For hun sa jo selv at opptredenen hennes var veldig koreografert.

Hun har jo den desidert beste stemmen, ingen tvil om det. I mine ører.. :-)

mener generelt, ja.

maria har den beste stemmen, ja. men jeg ønsker ikke at hun skal vinne. liker henne ikke. altfor glatt og småfalsk. hun vet at hun er god, det er jo lov å vite, men hun blir litt for selvgod i mine øyne. det er som sagt ikke noe konkret jeg kan forklare det med, det er bare en følelse jeg har.

hun var favoritten min før finalerunden, så jeg er ikke bare ute etter henne. rett og slett helomvending fra min side, dette her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...